Kilépés a tartalomba
Comline Budapest 2020-as logója
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Menü
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Keresés
Bezár
Bejelentkezés

Olvasási idő:
6 perc

Hogyan kerülheted el területi képviselőként, hogy bugyuta kifogásokkal rázzanak le?

Ingyenes Kifogáskezelés

Olvasási idő:
6 perc

Hogyan kerülheted el területi képviselőként, hogy bugyuta kifogásokkal rázzanak le?

Ingyenes Kifogáskezelés

Hogyan mutatkozol be, vagy hogyan mutatkoznak be a céged értékesítői? Nem ma kezdted a szakmát, szóval nem kezdek el arról beszélni, mennyire fontos a hatékony bemutatkozás, az első benyomás. Ezzel tisztában vagy. De vajon azt is tudod, mi kell ahhoz, hogy ne pattintsanak le? Már az első percekben előnyös tárgyalási pozícióba akarsz kerülni, de nem tudod, mi a titka ennek? Jó hírem van, a cikkből minden kiderül.

Szerinted ki vagy te, és ki vagy az ügyfeleid szerint?

Ha egy terméket képviselsz és időről időre látogatod a partnereidet, biztos vagyok benne, hogy ismered a következő mondatot: „Főnök, megint itt az anyagos, beszélj vele, nem tudom, mit akar.”

Az ilyen mondatokból ered az az általános ellenállás, amit akkor tanúsítasz, amikor egy olyan partnerhez vagy potenciális ügyfélhez kell bemenned és prezentálnod a termékeidet, akiknél már jelen van a konkurensed, vagy még soha nem rendeltek tőled, pedig már többször is próbálkoztál.

De mit tehetsz ez ellen?

Egy terméket vagy termékcsaládot képviselsz, amiről pontosan tudod, hogy a másik fél miért jár jól vele, hogyan növeli a forgalmát, a bevételét és az árrését, mégis degradáló megjegyzésekkel illetnek. Hogy miért? Mert nekik még nem mondtad el mindezt – vagy legalábbis nem úgy, hogy ők is megértsék.

Nem területi képviselő vagyok, hanem…

… az az ember, aki forgalmat hoz neked.

… aki választásbővítést hoz neked.

… az a személy, aki sokkal nagyobb árrést hoz neked.

És ide még száz és száz mondatot írhatnék annak függvényében, hogy az egyes megrendelőid szemében mi számít valódi hitelességi elemnek. Mielőtt területi képviselőként megjelensz egy potenciális partnernél, mindig gondold végig, kinek gondol téged a partner, és ki az, akire szüksége van. Ha ez megvan, már könnyedén el tudod mozdítani a rólad kialakított képét egy olyan irányba, ami számodra kedvező alkupozíciót jelent.

Rólad mit gondolnak az ügyfeleid, ki is vagy Te?

Miről beszélj, ha azt akarod, hogy komolyan vegyenek?

A legtöbb területi képviselő ott követi el a legnagyobb hibát, hogy kizárólag a termékről beszél, és arról, hogy ennél jobb megoldás nincs a piacon.

Elnézést a profán kifejezésért, de a potenciális megrendelőd sem hülye és te terméked sem tökéletes.

Ha valami túl szép az gyorsan gyanút és ellenérzést kelt. Ehelyett beszélj inkább úgy a termékedről, mint egy új alternatíváról. Ha ugyanis egy már használt termékét húzod le, azzal egy korábbi döntését is minősíted, és valljuk be, ezzel nem kerültél jobb helyzetbe.

Gyűjtsd össze, miért jó a terméked az ügyfélnek, s mi az a plusz, amit csak te és a képviselt termék adhattok meg neki – amellett a paletta mellett, amelyet már most is rendel.

A legtöbb esetben ugyanis nem rád mond nemet az ügyfél, hanem a bizonytalanságra.

Ne akarj azonnal túl nagy eredményt elérni

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem elégszenek meg azzal, ha az ügyfél „kicsiben” kipróbálja a terméket. Úgy gondolják, ez rövidtávon nem kifizetődő, úgyhogy inkább meg sem próbálják. Pedig ha jobban belegondolsz, a tárgyalás helyszínére elutaztál, ez időt és pénzt emésztett fel. Ebből a pozícióból még az is jobb, ha csak kis tételeket rendel, mintha elhajtana.

Ráadásul egy új ügyfélnél nem a meggazdagodás a célod, hanem az, hogy megbízzon benned. Engedje meg, hogy betedd a lábad. Ha ez megvan, gondolkodhatsz azon, hogyan tedd be a másikat is, majd hogyan foglalj helyet a vacsoraasztalnál. De sose akard megspórolni az első lépést.

Hogyan jutsz át az első akadályon és teszed be a lábadat az ajtón belülre?

Ne feledd, a kereskedők és viszonteladók nagy részét naponta több értékesítő és területi képviselő keresi meg, akik ráadásul mind a saját termékük ódáit zengik. Hogyan tudsz tehát kiemelkedni közülük? Megbízhatósággal, adatokkal, előre begyakorolt szkripttel és azzal, hogy pontosan tudod, mit kell az ügyfélnek gondolnia rólad ahhoz, hogy érdemesnek tartson arra, hogy beszélgessen veled.

Ha bővebben is érdekel a téma, nézd meg az erről készült YouTube-videónkat , amelyben két személyes példát is megosztok veled arról, hogyan növelheti a területi képviselők sikerét az, ha a fenti tanácsokat megfogadják.

Hogyan lehetsz nem csak profi, hanem bajnok is a saját területeden?​

Képezd magad, és alkalmazd is, amit tanultál. Lehet, hogy tudtad eddig is a fent leírtakat, de ha nem tudod a gyakorlatban alkalmazni és sikerre váltani, akkor ez a tudás jelenleg még nem támogatja a céljaidat. Ezért változtatnod kell. Ehhez 3 irányt tudok neked felajánlani:

  1. Az önképzéshez találsz tudást a magazinunk többi cikkében vagy a Comline Sales klubban, ahol a cikkek mellett, egyedi videós tartalmak és esettanulmányok segítenek a fejlődésben.
  2. Jobban kedveled az élő képzéseket? Akkor gyere el az egyik értékesítési tréningünkre, ahol azonnal alkalmazható tudást kapsz. Felteheted a felmerülő kérdéseidet is az adott témában, amire a válaszon túl gyakorlati megoldást is fogsz kapni.
  3. Amennyiben bajnok szeretnél lenni, és ki akarod hozni magadból a maximumot, akkor az értékesítési képzésünkön a helyed. Itt egyénileg foglalkozunk Veled és fejlesztjük a képességeidet. Több területen, az általunk átadott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Kíváncsi vagy, hogy hogyan is értük ezt el? Akkor nézd meg az értékesítési képzésünket és kérj egyedi ajánlatot.

Bármelyik utat is választod a cél az, hogy a megszerzett tudást a gyakorlatban is sikeres tudd alkalmazni!  Sikeres önfejlesztést és értékestést kívánok!

Iratkozz fel hírlevelünkre

Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
A hatályos GDPR törvények alapján nem tudjuk kezelni az adataidat, ha nem fogadod el az adatvédelmi tájékoztatót. Így nem tudjuk kiküldeni a részedre a kért információkat sem.
Megosztás itt: facebook
Megosztás Facebook-on
Megosztás itt: linkedin
Megosztás LinkedIn-en

Nagy Béla - Értékesítési szakértő

Nagy Béla vagyok, a Comline Budapest Kft. tulajdonosa. A mai napig aktívan dolgozom, mint értékesítő és tréner, egyszerűen, azért mert szeretek értékesíteni és működő megoldásokat adni másoknak, amivel elérhetik üzleti és személyes céljaikat. 21 éve képzek sikeresen értékesítőket.

Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képeztem már. Több területen az általam oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagaimat több ezren hallgatták már. Könyvemet napi szinten forgatják az értékesítők, hogy megtalálják, hogy az adott tárgyalásnál mit rontottak el.

Sikerem titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik. Az értékesítők és értékesítési vezetők azért szavaznak hosszútávra bizalmat nekem, mert képzéseim gyakorlatiasak, közérthetőek és az alapvető miértekre adnak választ.

Évente átlagosan 100.000.000,- forintnyi plusz üzletet kötnek az értékesítők a képzéseim-tréningjeim után. Tudom, hogy ez nagy szám, de az utánkövetéseink és partnereink, résztvevőink visszajelzése alapján valóban ez az eredmény.

Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2020
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

OTP Simplepay által elfogadott kártya típusok

Melyik csomagot kéred?

Havi

49 900 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
41 583 Ft + áfa / hó
(499 000 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

14 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
12 492 Ft + áfa / hó
(149 900 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

7 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 6 658 Ft + áfa / hó (79 900 Ft / év)

Ezt kérem