Értékesítési vezetői kulcsprogram

  • alaposan felkészített, határozott értékesítési vezető, 
  • ütőképes hatékony, motivált értékesítési csapat
  • világos stratégia, dinamikus taktika, átütőerő.

Hogyan legyél hihetetlenül sikeres, eredményes értékesítési vezető?

A program célja: konkrét gyakorlati eszközöket és nézőpontokat adjon az értékesítési vezetőnek ahhoz, hogy eredményesen, sikeresen tudja vezetni, építeni az értékesítési csapatát és még élvezni is tudja a munkát.

Ebben a programban összegyűjtöttük mind azokat az eszközöket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy folyamatosan, egyenletesen nagy teljesítményt tudjon „kiszedni” a vezető az értékesítési csapatából.

Eszközöket kap ahhoz, hogy hogyan tudja irányítani az értékesítők munkáját, hogyan tud nekik segíteni a nehézségek leküzdésében, hogyan tudja folyamatosan a célon tartani a figyelmüket, és hogyan tudja motiválni őket, hogy kihozzák magukból és a piacból a maximumot.

Az üzlettípustól függően lesznek részek, amelyek közvetlenül érintik és lesznek részek, amelyek inkább csak szemléletet adnak majd. Érinteni fogjuk a társterületekkel történő együttműködés szükségességét anélkül, hogy mélyen a részletekbe mennénk (marketing, szolgáltatás, termelés, minőségbiztosítás). Ezek a nézőpontok arra fogják késztetni az értékesítési vezetőt, hogy velük közösen, őket is megkérdezve dolgozzon ki egy-egy feladatot, vagy, hogy megerősítse a kommunikációt velük.

A programot úgy építettük fel, hogy minden eszközhöz, amit mutatunk, adunk gyakorlati tanácsokat és gyakorlati feladatokat. A nagy képpel indulunk és haladunk a mindennapi aktivitás felé. Azt várjuk a résztvevő vezetőktől, hogy minden gyakorlati feladatot a jelen helyzetre, a saját csapatára, a pillanatnyi szituációra, célpiacra, saját termékekre dolgoznak ki. Ezzel elérjük, hogy minden résztvevő, azonnal be tudja vezetni a gyakorlatba is mindazt, amit tanult és azonnal eredményt tud elérni vele.

A célunk nem kevesebb, mint megerősíteni a vezetői bizonyosságot, hatékonyságot olyan eszközökkel, olyan nézőpontokkal, amelyek bizonyítottan működnek a gyakorlatban.

A képzés során az elmélet és a gyakorlat folyamatosan egymásba fonódik, hogy minden tanult technikát azonnal legyen alkalom a gyakorlatban is kidolgozni.

A közös munka során minden résztvevő meg is osztja a saját kidolgozott megoldásait, ami lehetővé teszi a csapat tagjainak, hogy egymástól tanuljanak és tökéletesítsék saját megoldásukat.

Természetesen néhány technika, gyakorlat kidolgozása és bevezetése akár heteket is igénybe vehet, ezért folyamatos lehetőség lesz a visszacsatolásra, az eredmények követésére és finomítására.

Onnantól, hogy az Értékesítési kulcsprogram utolsó (9.) fejezet összes lépésén végigért a csapat, közösen azon dolgoznak, hogy minden résztvevő sikeresen tudja alkalmazni mindazon technikákat, ami biztosítja a folyamatos, magas teljesítményt és stabil működést.

A teljes program 20 alkalmas. A csapat 2 hetente találkozik és dolgozik közösen közel 10 hónapon át. Minden résztvevőnek folyamatosan lesz alkalma egyéni konzultációt is kérni a szakértőktől, hogy egy-egy témakör gyakorlati bevezetésén 100%-osan személyre szabva tudjanak dolgozni. Ez a garancia arra, hogy amit tanul az értékesítési vezető, az a napi gyakorlatba garantáltan bekerüljön. Lesz idő a korrekcióra, a sikeres akciók közös kielemzésére, megosztására.

Mindezek együtt garantálják, hogy teljesen megalapozva, megerősödve, nagy magabiztossággal fogja vezetni az értékesítést és kihozni a maximumot mind a csapatból, mind a piacból.  

A képzési program tartalma

1.       Az értékesítési vezetői poszt

   1.1.       A poszt célja:         

   1.2.       Az értékesítési vezetői poszt feladatai:

   1.3.       Az értékesítési vezetői poszt elvárt értékes végtermékei*

2.       Kétpólusú értékesítés – vadász vagy kertész (hunter / farmer)

   2.1.       Vadász típusú értékesítés szerepe (hunting)       

   2.2.      A kertész típusú értékesítés szerepe (farming)

3.       Mi az a termék / szolgáltatás, amit értékesítetek?

   3.1.       Termékismeret, hozzáadott értékek

   3.2.      Termékpiramis, célpiacok, célcsoportok

4.       Értékesítést támogató eszközök

5.       Értékesítés, marketing és PR

   5.1.       Piaci visszajelzések közvetítése a marketing felé

   5.2.      Mire kíváncsi a marketing?

   5.3.      Mi is a PR és hogyan használd?

6.       Árazás, kedvezmények rendszere

   6.1.      Árpolitika

      6.1.1.    Környezeti tényezők

      6.1.2.   Termék tényezők

      6.1.3.   Belső tényezők

   6.2.      Árváltozások tervezése

   6.3.      Új termék árának kialakítása, árképzés

   6.4.     Árdifferenciálás

   6.5.      Árkedvezmények

   6.6.     Termék életgörbe

7.       Az értékesítés folyamata

8.       Tervezés, kvótázás, statisztikák, elemzés, korrekció

   8.1.      Tervezés

   8.2.     Tervek lebontása területekre, kvótázás

   8.3.     Teljesítménymérés

9.       Értékesítői csapat vezetése

   9.1.      Meetingek megtartása, gyakorisága, szabályai

   9.2.      Hogyan építsd fel a meetingeket?

   9.3.      Napi kontroll – a folyamatos, tudatos munkavégzés eszköze

   9.4.     Értékelő megbeszélés, visszacsatolás, szankcionálás, jutalmazás

   9.5.      Jutalmazás, szankcionálás

   9.6.     Csapat- és egyéni motivációs eszközök és módszerek

   9.7.      A csapat magas termelékenységének fenntartása, minőségi cserék

   9.8.     Betanítás, képzés, coaching

      9.8.1.   Folyamatos képzés

      9.8.2.  Személyes coaching

10.       Gyakorlati bevezetés, megvalósítás

Hogyan működik a mastermind csoport?

  • gyakorlati tapasztalat beszámoló, kinek, hogyan megy,
  • nehézségek közös átbeszélése, megoldások kidolgozása,
  • a még ki nem dolgozott, vagy nem teljesen kidolgozott feladatok kidolgozása, korrigálása, a tapasztalatok beépítése,
  • mastermind session.

Egy csoportot 8 cég alkot. Részt vehet a programon a cég értékesítési vezetője, vagy az ügyvezető, vagy akár mind a ketten, ha az igény azt diktálja.

Mindenki egyéni tempóban tanul, de minden megoldást, kidolgozott módszert megoszt a csoport egymás között. Így a résztvevők nem csak a tudásanyagot sajátítják el, hanem egymás gondolkodását megismerve képesek lesznek a maguk számára legjobb megoldásokat kidolgozni.

Fontos kiemelni, hogy nincs klasszikus házi feladat. Jellemzően minden feladatot a programon, egymást segítve fogunk kidolgozni 100%-ban a saját területre. Természetesen koordinációra szükség lesz a társterületek vezetővel, az ügyvezetővel, az értékesítőkkel, de ez amúgy is természetes a mindennapi munkában.

Egy cégtől maximum 2 fő vehet részt a programban.

Korábbi résztvevők véleményei:

Jelentkezz most!

+36707729905

+36204686382

+36706090635

Telefonálj, vagy kérj tőlünk meghívót, hogy részt vehess az egyik csoport 1 napján vendégként, hogy saját tapasztalatot szerezz:

vagy vegyél részt a fél napos vezetői közös gondolkodáson: