Leírás

Ez tetten érhető mindenfelé, legyen szó párkapcsolatokról, barátságokról vagy éppen kollegiális viszonyokról. És bizony, hajlamosak vagyunk szőnyeg alá söpörni a rossz jeleket, sokszor egészen addig, amíg valami drasztikus nem történik; például kiég egy jó kolléga, aztán egyik nap felmond úgy, hogy nem volt még benne a levegőben.

Márpedig egy ilyen helyzet nemcsak a humán érzelmeket, de az üzleti tervet is komolyan megbolygatja. Egy jó munkatársat megtartani ugyanis sokkal költséghatékonyabb, mint megtalálni a megfelelő pótlását. Ennél a pontnál adja magát a kérdés: mire kell figyelni akkor, amikor látszólagos nyugalom van a helyen, és mik azok a jelek, amik elsőre akár még eredményesnek is tűnnek?

Kinek ajánljuk?

Minden olyan vezetőnek, akinek csapata van és szeretné fokozni a hatékonyságukat.

Amennyiben nehézséget okoz, hogyan növeld a kollégáid lelkesedését és szeretnél egy valóban működő motivációs rendszert bevezetni.

Az első ilyen fogódzkodóért érdemes távolabb lépni és körbenézni a piacon.

Mit gondolsz, ugyanolyan ütemben nősz, mint a szegmens amiben dolgoztok? Ez amiatt fontos, mert a halálon és az adókon kívül csupán az a biztos, hogy a konjunktúrát recesszió követi majd. Ekkor pedig azok a cégek esnek el az első körben, akik lassabbnak bizonyultak a felívelés közben. Ez amiatt van így, mert aki nem tartja a lépést a piacával, annak leginkább termék képzési, illetve munkaszervezési okai vannak – ettől pedig kártyavárként omlik össze az a cég, melynek a problémáit a jó szelek sokáig elfeledtették.

Az értékesítési siker kulcsa tehát az, hogy tartsd a lépést a piacoddal. Ehhez pedig olyan munkavállalókra van szükséged, akik egy hajóban eveznek a közös eredményekért.

Ideje kiaknáznod az embereidben rejlő potenciált (e-book)

Hozd vissza a motivációt az értékesítőidbe!

Mindannyian ismerjük azt az előbb csak lappangó, majd idővel egyre szorítóbbá váló érzést, hogy egy kapcsolati dinamika megváltozik és már nem olyan mint az elején volt.

Kérd az ebookot most!