Leírás

Mondhatni túl szép, hogy igaz legyen. De közben azt is mondjuk, hogy a vérbeli értékesítőnek ez így egy nagyon unalmas életet is mutatna, melyben nincs verseny, nincsenek kihívások, csak folyamatosan csengő kassza. Nem csupán irreális, elég izgalommentes is.

De a telefonos időpont-egyeztetés – vagy leánykori nevén hideghívás – olyan terület, amiben a túl sok izgalom sem jó, mivel egyet jelent a sikertelenséggel. Mindannyian ismerjük az összefüggéstelenül habogó, bizonytalan telefonost, akire a másodperc tört része alatt rá akarjuk csapni a kagylót.

Kinek ajánljuk?

Minden olyan értékesítőnek, akinek gondja van a hideghívással és szeretné fokozni a hatékonyságát.

Amennyiben nehézséget okoz, hogyan szólítsd meg a potenciális ügyfél jelöltet a telefonban és szeretnél egy valóban működő technikát elsajátítani.

Az arany középutat itt úgy hívják, hogy szkript.

Ez az a dokumentum, amiben előre tervezheti az operátor, mit fog mondani és melyek azok a fogások, amikkel a vevői kifogások közben is úgy lendítheti előre a beszélgetést, hogy az a végén eredményes időpontfoglalásig juthasson. A kifogás ugyanis egy természetes jelenség hideghívás, sőt úgy általában minden értékesítési módszer közben, nem megijedni kell tőle, hanem meg kell tanulni jól kezelni.

Hatékony időpont-egyeztetés titka (e-book)

Minden a tervezőasztalon kezdődik

Felemelni a telefont, feltárcsázni egy előtted fekvő számot, kedélyesen elbeszélgetni és néhány perccel később már rázzátok is egymás kezét virtuálisan a frissen megkötött üzlet örömére?

Kérd az ebookot most!