
Leírás
Mondhatni túl szép, hogy igaz legyen. De közben azt is mondjuk, hogy a vérbeli értékesítőnek ez így egy nagyon unalmas életet is mutatna, melyben nincs verseny, nincsenek kihívások, csak folyamatosan csengő kassza. Nem csupán irreális, elég izgalommentes is.
A telefonos időpont-egyeztetés – vagy leánykori nevén hideghívás – olyan terület, amiben a túl sok izgalom sem jó, mivel egyet jelent a sikertelenséggel. Mindannyian ismerjük az összefüggéstelenül habogó, bizonytalan telefonost, akire a másodperc tört része alatt rá akarjuk csapni a kagylót.
A telefonos időpont-egyeztetés – vagy leánykori nevén hideghívás – olyan terület, amiben a túl sok izgalom sem jó, mivel egyet jelent a sikertelenséggel. Mindannyian ismerjük az összefüggéstelenül habogó, bizonytalan telefonost, akire a másodperc tört része alatt rá akarjuk csapni a kagylót.
Kinek ajánljuk?
Minden olyan értékesítőnek, akinek gondja van a hideghívással és szeretné fokozni a hatékonyságát.
Amennyiben nehézséget okoz, hogyan szólítsd meg a potenciális ügyféljelöltet a telefonban, és szeretnél egy valóban működő technikát elsajátítani.
Az arany középutat itt úgy hívják, hogy szkript. Ez az a dokumentum, amiben előre tervezheti az operátor, mit fog mondani, és melyek azok a fogások, amikkel a vevői kifogások közben is úgy lendítheti előre a beszélgetést, hogy az a végén eredményes időpontfoglalásig juthasson. A kifogás ugyanis egy természetes jelenség hideghívás, sőt úgy általában minden értékesítési módszer közben – nem megijedni kell tőle, hanem meg kell tanulni jól kezelni.
Amennyiben nehézséget okoz, hogyan szólítsd meg a potenciális ügyféljelöltet a telefonban, és szeretnél egy valóban működő technikát elsajátítani.
Az arany középutat itt úgy hívják, hogy szkript. Ez az a dokumentum, amiben előre tervezheti az operátor, mit fog mondani, és melyek azok a fogások, amikkel a vevői kifogások közben is úgy lendítheti előre a beszélgetést, hogy az a végén eredményes időpontfoglalásig juthasson. A kifogás ugyanis egy természetes jelenség hideghívás, sőt úgy általában minden értékesítési módszer közben – nem megijedni kell tőle, hanem meg kell tanulni jól kezelni.
Mi vár rád az e-bookban?
Milyen a jó előkészítés? Mit jelent az, hogy apropó? Mikor érkezik a döntési helyzet? Biztos, hogy a nem az nem? Ezekre a kérdésekre is választ kapsz.