Hogyan érts szót bárkivel?
„Az én célcsoportom más.”
„Ő egy nehéz ügyfél.”
„Nem tudok szót érteni azzal az emberrel, aki _____”
Az értékesítésed sikerét alapjaiban határozza meg az, hogy a vásárlód mennyire tart szimpatikusnak – a szimpátia alapja az, hogy megvan-e a közös hang, tudtok-e szót érteni egymással és megértitek-e a másikat.
És ez nehéz.
Nagyon nehéz.
Különösen akkor, ha az ügyfeled kekec, pesszimista, arrogáns, kocka vagy érdektelen.
Megfelelő gyakorlás után még a legnehezebb ügyfeleid is mosolyogva mondják majd neked, hogy mintha jobba értenéd a céljaikat és gondolataikat, mint ők maguk – és ez megnöveli a kötési sikerességedet.
2 kattintással gyorsan megvásárolhatod az mp3-formátumú tananyagot és sikeresebb emberismerővé hallgathatod magad.
Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz
Kinek ajánljuk?
Ha Te olyan értékesítő vagy, aki nagyon lelkesen tud beszélni a termékről, ha Te el tudod mondani milyen előnyei származnak annak, aki megveszi a termékedet/szolgáltatásodat, akkor Te máris szót tudsz érteni a népesség 1/3-ával.
Ha Te inkább az a típus vagy, aki képes vagy bármilyen szempontból is azt meghúzni miért érdemes ezt megvenni mi az a negatívum amit elkerülhet mi a potenciális veszteség máris megvan a maradék 1/3.
Te mind a két féllel megérteted magad?
És mi a helyzet maradék 1/3-al?
A hanganyag tartalma
- Hogyan gondolkodnak az emberek
- Milyen típusú ügyfelekkel találkozhatsz
- Hogyan tudsz szót érteni bárkivel
- Hogyan ismered fel, milyen típusú ügyféllel tárgyalász
- Miért motivál egyes embereket a bukás elkerülése
- Mi motiválja, hajtja az egyes ember típusokat