nap
óra
perc
másodperc

Találd meg a Neked szóló
tartalmakat
a tudásbázisban!

Válogass az
ingyenesen elérhető
szakmai anyagainkból!

nap
óra
perc
másodperc

Találd meg a Neked szóló
tartalmakat
a tudásbázisban!

Válogass az
ingyenesen elérhető
szakmai anyagainkból!

A figyelem megszerzésének magasiskolája

Hanganyag

Legyél a legérdekesebb ember a teremben.

Ha az ügyfeled nem figyel rád a tárgyalás alatt, akkor teljesen mindegy, hogy milyen erős értékesítési érvekkel készültél – akár szerződésszövegeket is felolvashatsz neki, ugyanúgy nem lesz eredménye. Egyik fülén be, másikon ki.

Ha nincs figyelem, semmi nincs.

És ha őszinték vagyunk magunkhoz: akármilyen jó értékesítők vagyunk, nem mi vagyunk az ügyfél életének középe. A tárgyalás és az üzletkötés egy letudásra váró feladat, míg az étterem (ahol ültök) tele van izgalmas emberekkel, szomszéd asztalról átszűrődő pletykákkal, kirakott magazinokkal, ételekkel… és megcsörren a telefon (talán egy családtagja hívja), ügyfeled pedig fejben már a megbeszélés utáni teendőkön gondolkodik.

2 kattintással beszerezheted a tananyagot, a feldolgozása után soha többé nem lesz problémád az, hogy a tárgyalófeled figyelme elkalandozik. Tudod, hogy ennek mi az eredménye: sikeresebb tárgyalások, több jutalék és frusztrációmentes értékesítés.

Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz

Kinek ajánljuk?

Minden olyan értékesítőnek, akinek telefonon időpontot kell egyeztetnie. Legyen az meglévő ügyfélkör, ajánlás vagy akár “hideghívás”.

Amennyiben nehézséget okoz a megfelelő szkript megírása, a kifogások kezelése telefonon, vagy maga a telefonálás elkezdése, akkor ez a hanganyag neked készült.

A hanganyag tartalma

  • A telefonálás célja – Mit kell elérni? Miért lesz jó az ügyfélnek?
  • Frappáns szöveg összeállítása lépésről lépésre.
  • Hogyan érjük el, hogy ne égessük el a listánkat?
  • Mit kell elmondani, hogy a leendő ügyfél tudjon dönteni és pozitívan döntsön?
  • Hogyan kérjünk találkozási időpontot, hogy nagy valószínűséggel kapjunk is?
  • Hogyan jussunk el a döntéshozóig? Hogyan kezeljük a titkárnőket?
  • Hogyan kezeljük sikeresen a kifogásokat?
  • Milyen stílusban telefonáljunk? Hogyan tartsuk fenn a szándékot?
  • Trükkök, praktikák, melyek mindig működnek.
  • Gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás

Kérd a hanganyagot most!

Ára: 9000 Ft