Legyél a legérdekesebb ember a teremben.
Ha az ügyfeled nem figyel rád a tárgyalás alatt, akkor teljesen mindegy, hogy milyen erős értékesítési érvekkel készültél – akár szerződésszövegeket is felolvashatsz neki, ugyanúgy nem lesz eredménye. Egyik fülén be, másikon ki.
Ha nincs figyelem, semmi nincs.
És ha őszinték vagyunk magunkhoz: akármilyen jó értékesítők vagyunk, nem mi vagyunk az ügyfél életének középe. A tárgyalás és az üzletkötés egy letudásra váró feladat, míg az étterem (ahol ültök) tele van izgalmas emberekkel, szomszéd asztalról átszűrődő pletykákkal, kirakott magazinokkal, ételekkel… és megcsörren a telefon (talán egy családtagja hívja), ügyfeled pedig fejben már a megbeszélés utáni teendőkön gondolkodik.
2 kattintással beszerezheted a tananyagot, a feldolgozása után soha többé nem lesz problémád az, hogy a tárgyalófeled figyelme elkalandozik. Tudod, hogy ennek mi az eredménye: sikeresebb tárgyalások, több jutalék és frusztrációmentes értékesítés.
Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz
Kinek ajánljuk?
Minden olyan értékesítőnek, akinek telefonon időpontot kell egyeztetnie. Legyen az meglévő ügyfélkör, ajánlás vagy akár “hideghívás”.
Amennyiben nehézséget okoz a megfelelő szkript megírása, a kifogások kezelése telefonon, vagy maga a telefonálás elkezdése, akkor ez a hanganyag neked készült.
A hanganyag tartalma
- A telefonálás célja – Mit kell elérni? Miért lesz jó az ügyfélnek?
- Frappáns szöveg összeállítása lépésről lépésre.
- Hogyan érjük el, hogy ne égessük el a listánkat?
- Mit kell elmondani, hogy a leendő ügyfél tudjon dönteni és pozitívan döntsön?
- Hogyan kérjünk találkozási időpontot, hogy nagy valószínűséggel kapjunk is?
- Hogyan jussunk el a döntéshozóig? Hogyan kezeljük a titkárnőket?
- Hogyan kezeljük sikeresen a kifogásokat?
- Milyen stílusban telefonáljunk? Hogyan tartsuk fenn a szándékot?
- Trükkök, praktikák, melyek mindig működnek.
- Gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás