Ha úgy érzed, hogy értékesítőként SOKKAL több van benned, akkor ez az oldal képes megváltoztatni az életed
A hatalmas ígéret fedezete: szeretnék a te karrieredbe is egy fordulópontot rakni. Egy fordulópontot, amelyre évek múlva úgy emlékszel vissza, hogy „itt kezdett el igazán felívelni az értékesítői pályám”.
„Itt kezdtem el igazán hatékonyan értékesíteni.”„Itt kezdtek el igazán megnőni a bevételeim.”
Ezt a fordulópontot egy zsebkönyv formájában fogom postázni neked. A könyv csak csomagolás, a tartalma… egy új élet, amelyben profibb értékesítő vagy, mint eddig valaha.



A legfontosabb különbség profi és amatőr értékesítő között
Biztosan van mögötted olyan üzletkötés, ami annak ellenére sem jött össze, hogy biztosnak tűnt. Az amatőr értékesítő szomorúan elkönyveli, hogy „nem volt szerencsém”. És búsul a csökkenő bevételei miatt.
A profi viszont a vesztes deal ellenére is ugyanannyit keres. Meg se rezdül. A profi értékesítő bevételeit nem az ügyfelek szeszélye irányítja – hanem ő maga. Ő dönti el, hogy abban a hónapban hány üzletet köt és mennyit keres.
Most valószínűleg azt gondolod, hogy ez csodálatos, de lehetetlen.
A könyvben részletesen megismered azt az alapvető különbséget, amivel… lehetséges
Mutatom, miben kell azonnal fejlődnöd
Tudom, hogy milyen nehéz a munkád. 25 éve értékesítek és 25 éve tanítok értékesítőket – ezalatt a legcifrább kifogásokkal, leghajmeresztőbb ügyfélvesztésekkel és legmegoldhatatlanabb üzletekkel találkoztam már.
Azt is tudom, hogy hogyan tehetjük a munkádat egyszerűbbé.
Sőt: élvezetesebbé.
A legtöbb értékesítő telefonálGAT, kapcsolatokat építGET és értékesítGET.
Ebből következik, hogy alig irányít valamit:
01
A telefonálást gyakran félreteszi
(mert „nemszeretem” feladat)
02
A kapcsolatokra ad hoc ír rá
03
a tárgyalásai pedig „valahogy akkor bemutatom a termékem” esetlegességű
01
A telefonálást gyakran félreteszi
(mert „nemszeretem” feladat)
02
A kapcsolatokra ad hoc ír rá
03
a tárgyalásai pedig „valahogy akkor bemutatom a termékem” esetlegességű
01 —
A telefonálást gyakran félreteszi
(mert „nemszeretem” feladat)
02 —
A kapcsolatokra ad hoc ír rá
03 —
a tárgyalásai pedig „valahogy akkor bemutatom a termékem” esetlegességű
Nem ő értékesít, vele megtörténik az értékesítés. Ha megtörténik. Viszont ha kialakítasz magadnak egy rendszert (a könyvben megtudod, hogyan), akkor máris mérföldekkel jobb értékesítővé váltál.
Te szerencsejátékos vagy?
A rendszer nélküli értékesítés olyan, mintha becsukott szemmel dobálnád a zsetonokat a rulettasztalra és reménykednél. Persze, hogy frusztráló, mert így a munkád csak szerencsejáték.
Egy folyamatos veszteséget termelő szerencsejáték.
A megoldás nem az, hogy kinyitod a szemed és elemezgeted az esélyeidet, mert a rulett még így is olyan szerencsejáték marad, ahol a ház előnye miatt hosszú távon buksz. (Azaz: a megoldás nem az, hogy több tárgyaláson csinálj „valamit” továbbra is esetlegesen.)

A profi értékesítő feláll a rulettasztaltól, kijön a kaszinóból és elkezd rendszert építeni
- „Szeszélyállóvá” tetted a bevételeidet, mert kiszámoltad, hogy a folyamatod mely lépcsőit hány ügyféllel kell megtöltened ahhoz, hogy mindig stabil bevételed legyen. (És így nem számít, ha egy ügyfél hajmeresztő indokkal eláll a vételtől, mert ott van a csőben 10 másik.)
- Bőven 50% fölé viszed a lezárási arányait, mert megérted a vásárló mentális lépcsőit (és tudod, hogy melyik lépcsőn mit kell mondanod és tenned).
- Olyan erős kapcsolatokat építesz, akiket még gazdasági válság esetén is nyugodtan felhívhatsz – mert érted, hogy milyen ügyféltípusok vannak és kivel hogyan találhatod meg a közös hangot.
- Alig érnek meglepetések, mert tudod, hogyan mérheted fel tárgyalás előtt az ügyfél igényeit (és így minden helyzetre van kész válaszod).
- Növeled a bevételeidet, mert segítesz az ügyfélnek döntést hozni (a jó pillanatban) és egy svájci óra precizitásával építetted fel az értékesítés menetét.
EZT jelenti az, ha az értékesítést nem
szerencsejátékként csinálod, hanem szakmaként.
És ez azt jelenti, hogy nem leszel frusztrált, nem aggódsz a bevételeiden és szinte minden tárgyalásodra vigyorogva ülsz le. Ha „minden flottul megy”, akkor az értékesítés a legélvezetesebb szakmák egyike. (Igen, elfogult vagyok: azért csinálom 25 éve, mert imádom.)
És ezt csomagoltuk be a könyvbe.
Tehát te most nem csupán egy 2950 Ft-ba kerülő zsebkönyvre mondasz igent vagy nemet.
Te most arról a szemléletváltásról döntesz, ami a fönti életedet megalapozza.
Szóval kéred a könyvet?

Nem a polcodra kerül, hanem a szívedbe
Azért zsebkönyvnek írtuk, hogy egy délután alatt feldolgozhasd – így nem egy soha-ki-nem-nyitott újabb porfogót vásárolsz az „ezt is el kéne már olvasni” polcodra. Már látványra is hívogató, hogy nem riaszt el több száz oldalnyi sűrű szöveggel. Ez a könyv tökéletes a folyamatosan siető embernek, akinek gyorsan kell a lényeg.
(És kis mérete praktikussá teszi: befér a zsebedbe.)
Ez a könyv neked való, ha
szeretnél többet eladni
Igen, ez ennyire egyszerű. E könyv leggyakoribb olvasói:

01
Bolti eladók (kiskereskedelem, autó- és
motorszalon, luxusboltok, műszaki
cikkek eladói)
02
értékesítők (biztosítási alkuszok, pénzügyi tanácsadók, területi képviselők, salesmenedzserek, MLM-értékesítők)
03
értékesítési vezetők (tulajdonosok, ügyvezetők, területi igazgatók, csoportvezetők, mentorok)
01
Bolti eladók (kiskereskedelem, autó- és motorszalon, luxusboltok, műszaki cikkek eladói)
02
értékesítők (biztosítási alkuszok, pénzügyi tanácsadók, területi képviselők, salesmenedzserek, MLM-értékesítők)
03
értékesítési vezetők (tulajdonosok, ügyvezetők, területi igazgatók, csoportvezetők, mentorok)
01 —
Bolti eladók (kiskereskedelem, autó- és
motorszalon, luxusboltok, műszaki
cikkek eladói)
02 —
értékesítők (biztosítási alkuszok, pénzügyi tanácsadók, területi képviselők, salesmenedzserek, MLM-értékesítők)
03 —
értékesítési vezetők (tulajdonosok, ügyvezetők, területi igazgatók, csoportvezetők, mentorok)
A könyv szerzője 50%-os
teljesítményjavulást
átlagol az általa képzett
értékesítőkön
Ő Nagy Béla, a Comline Budapest Kft. tulajdonosa.
25 éve képez sikeres értékesítőket, több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt segített abban, hogy magabiztosabban és képzettebben több üzletet kössön. A több üzlet itt évi átlagosan 100 000 000 Ft plusz üzletkötést jelent (ezt utánkövetéssel és partnereink visszajelzései alapján számoljuk ki évek óta).
Trénerként mindig célja, hogy azonnal használható, működő és gyakorlati tudást adjon át neked. Másik szakmája mérnök, ezt pedig hozzáállásán is tapasztalod: az értékesítést logikus lépéssorozatként kezeli és a biztosan eredményeket hozó technikákat használja.
Imádja az értékesítést és közérthetővé teszi az általa használt módszereket (valószínűleg mindkettőt érezni fogod a könyv lapjain).

Ők már használják a tőlünk kapott tudást



































