Kilépés a tartalomba
Comline Budapest 2020-as logója
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning és gyakorló nap
    • Vezetői tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Menü
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning és gyakorló nap
    • Vezetői tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Keresés
Bezár
Bejelentkezés

Időpont egyeztetés telefonon Gyakorlatok, trükkök, praktikák

Először is szögezzük le, hogy a legtöbb értékesítő kifejezetten fázik az időpont egyeztetéstől telefonon, illetve a hideghívástól. Mivel olvasod ezeket a sorokat jó eséllyel Te is így vagy ezzel. A legtöbben kerülik, elbliccelik, visszautasítják és minden lehetséges „alternatív” megoldást képesek kitalálni, csakhogy megússzák a telefonos időpont egyeztetést. Igen, időpont egyeztetésről van szó, nem telefonon keresztüli értékesítésről.

Mégis, a többség el akarja kerülni ezt a munkát.

Pedig tudjuk, nem lehet elkerülni az időpont egyeztetést, hiszen az értékesítés szerves része.

Ha nincs megfelelő számú egyeztetett tárgyalási időpontod a potenciális ügyfelekkel, akkor esélyed sincs, üzleteket kötni nagy számban, és magas jutalékot bezsebelni!

Ezért kell fejleszteni az időpont egyeztetési tudásodat.

A hanganyag Mp3-as formátumú. A vásárlást követően azonnal e-mailben kiküldjük a letöltési linket hozzá.

Kérem a hanganyagot

Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz

Kinek ajánljuk?

Minden olyan értékesítőnek, akinek telefonon időpontot kell egyeztetnie. Legyen az meglévő ügyfélkör, ajánlás vagy akár “hideghívás”.

Amennyiben nehézséget okoz a megfelelő szkript megírása, a kifogások kezelése telefonon, vagy maga a telefonálás elkezdése, akkor ez a hanganyag neked készült.

Kérem a hanganyagot

A hanganyag tartalma

  • A telefonálás célja – Mit kell elérni? Miért lesz jó az ügyfélnek?
  • Frappáns szöveg összeállítása lépésről lépésre.
  • Hogyan érjük el, hogy ne égessük el a listánkat?
  • Mit kell elmondani, hogy a leendő ügyfél tudjon dönteni és pozitívan döntsön?
  • Hogyan kérjünk találkozási időpontot, hogy nagy valószínűséggel kapjunk is?
  • Hogyan jussunk el a döntéshozóig? Hogyan kezeljük a titkárnőket?
  • Hogyan kezeljük sikeresen a kifogásokat?
  • Milyen stílusban telefonáljunk? Hogyan tartsuk fenn a szándékot?
  • Trükkök, praktikák, melyek mindig működnek.
  • Gyakorlás-gyakorlás-gyakorlás

Kérd a hanganyagot most!

Előfizetéssel kedvezmény jár minden vásárlásodból: kattints ide, kérj hozzáférést a Comline-tudástárhoz és vásárold meg ezt a terméket kedvezménnyel. Van már előfizetésed? Kattints ide és jelentkezz be a kedvezményes árért.


Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2020
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

OTP Simplepay által elfogadott kártya típusok

Melyik csomagot kéred?

Havi

49 900 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
41 583 Ft + áfa / hó
(499 000 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

14 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
12 492 Ft + áfa / hó
(149 900 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

7 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 6 658 Ft + áfa / hó (79 900 Ft / év)

Ezt kérem