nap
óra
perc
másodperc

Találd meg a Neked szóló
tartalmakat
a tudásbázisban!

Válogass az
ingyenesen elérhető
szakmai anyagainkból!

nap
óra
perc
másodperc

Találd meg a Neked szóló
tartalmakat
a tudásbázisban!

Válogass az
ingyenesen elérhető
szakmai anyagainkból!

Bevétel és Piaci Részesedés Növelés

Átfogó Tanácsadás Cégvezetőknek

Bevétel és
Piaci Részesedés
Növelés

Átfogó Tanácsadás Cégvezetőknek

Partnereink, akik velünk fejlődtek:

Rövid leírás a programról

A Bevétel és Piaci Részesedés Növelés Program egy olyan átfogó megoldás, amely garantálja a résztvevők számára, hogy gyorsan és hatékonyan növeljék vállalatuk bevételét, és stabil piaci pozíciót érjenek el. A program ígérete, hogy a résztvevők már az első hónap végére mérhető eredményeket tapasztalnak, köszönhetően a részletes stratégiáknak, az egyedi konzultációknak és a bevált gyakorlatoknak. A résztvevők folyamatosan támogatást kapnak tapasztalt coachoktól, és hozzáférést nyernek olyan eszközökhöz és technikákhoz, amelyek biztosítják, hogy a kitűzött célok ne csak elérhetőek, hanem fenntarthatóak maradjanak hosszútávon.

Ügyfeleink a programról, referenciák

A Program főbb jellemzői és előnyei

  1. Gyors Eredmények: Már az első hónap végére kézzelfogható eredményeket érhetnek el a résztvevők, legyen szó bevételnövekedésről, hatékonyabb munkaszervezésről vagy a piaci pozíció erősítéséről.
  2. Személyre Szabott Támogatás: Tapasztalt coachok által biztosított egyéni tanácsadás és támogatás, amely végigkíséri a résztvevőket a teljes program során, garantálva a folyamatos fejlődést és célok elérését.
  3. Átfogó Eszköztár: A résztvevők hozzáférést kapnak egy széleskörű, gyakorlatorientált eszköztárhoz, amely magában foglalja a bevált módszereket, technikákat és részletes útmutatókat, megkönnyítve a stratégiák megvalósítását.
  4. Biztos Eredményesség: A program garantálja, hogy a résztvevők elérik a kitűzött céljaikat, hiszen a folyamat minden lépését tapasztalt szakértők segítik és ellenőrzik, minimalizálva a hibázás lehetőségét.
  5. Folyamatos Fejlődés: A program során a résztvevők nemcsak egyszeri sikereket érhetnek el, hanem hosszú távon fenntartható fejlődést is biztosítanak vállalatuk számára, folyamatosan optimalizálva értékesítési tevékenységüket.
  6. Stresszmentes Vezetés: A program egyik fő előnye, hogy segít a vezetőknek minimalizálni a munkával járó stresszt, miközben hatékonyan növelik a cég teljesítményét, így biztosítva a kiegyensúlyozott és élvezetes munkavégzést.
  7. Mastermind Csoportmunka: A résztvevők közös mastermind csoportokban dolgoznak, ahol egymás tapasztalataiból tanulva, kreatív megoldásokat fejleszthetnek ki, tovább növelve a program eredményességét és hatékonyságát.
  8. Célzott Piaci Stratégiák: A program segít a résztvevőknek meghatározni és elérni a legértékesebb célpiacaikat, miközben kidolgozott termékpiramisokkal és értékérvelési rendszerekkel támogatja az értékesítést.
  9. Motivált Értékesítési Csapat: A program eszközei és módszerei biztosítják, hogy az értékesítési csapat motivált maradjon, ami hosszú távon javítja a teljesítményt és az elkötelezettséget.
  10. Online Felület: Minden kidolgozott anyag és az átfogó eszköztár egy közös online felületen érhető el, ahol a résztvevők folyamatosan hozzáférhetnek a programhoz kapcsolódó tartalmakhoz.

Részletes leírás a programról

Minden olyan cég, aki versenypiacon dolgozik, folyamatos harcban áll a konkurensekkel a vásárlókért. Annak a vezetőnek, aki azért felelős, hogy megteremtse a szükséges bevételt, forgalmat és fedezetet felkészültnek kell lennie. Kell, hogy legyen egy megalapozott rendszere, egy világos stratégiája, valamennyi jó értékesítője, akik képesek eladni, mert mindezek együtt biztosítják a magas teljesítményt, sikert.

Ez a tanácsadói program ezt teremti meg a közös munka során. Végigkísérjük, segítjük, támogatjuk a cég vezetőjét, értékesítési vezetőjét abban, hogy megalapozott, magasteljesítményű csapatot tudjon felépíteni és menedzselni úgy, hogy képesek legyenek elérni a kitűzött bevételi célokat, piaci pozíciót és kívánt fedezetet. Mindezt úgy, hogy még élvezni is tudja a munkáját.

A kérdést így tesszük fel: Milyen tipikus kihívásokkal kerül szembe az a vezető, aki az értékesítésért felel?

A válasz pedig: Itt minden kihívásra, problémára, nehézségre, nyűgre, bonyolultságra, vezetői gondra gyakorlati választ kap minden résztvevő.

  1. Mit csinál és mit nem csinál egy sikeres értékesítési vezető?
    1. Milyen feladatai vannak egy értékesítési vezetőnek valójában?
    2. Szétválasztja-e, avagy tud-e különbséget tenni a vezetői és értékesítési feladatok között?
    3. Mire mennyi időt szán és marad-e elég ideje valóban vezetni?
    4. Mennyire kell küzdenie, mint vezető, hogy komoly teljesítményt hozzon ki az értékesítőkből?
    5. Az értékesítői csak a „könnyű prédát” képesek megkötni? A komolyabb, nehezebb vevőket csak Ő tudja kezelni? A konkurencia virágzik mellettük? Hogyan kell ezt a helyzetet kezelni?
    6. Milyen teljesítmény mutatókat érdemes ma használni, hogy magabiztosan tudjon a vezető dönteni?
    7. Hogyan kell úgy beosztani az időt, hogy vezetőként sikeres legyen, de ne legyen folyamatosan elúszva, lemaradva?
    8. Milyen vezetői attitűddel lehet maximális eredményt kihozni az értékesítési csapatból? Mennyire lehet a vezető követelő, határozott?
    9. Mi az, amit a vezető delegálhat és mi az, amit neki kell megcsinálnia? Ki meri-e adni a vezető a kezéből a feladatokat? Mit és hogyan érdemes delegálni?

  2. Hogyan lehet folyamatosan bővíteni az ügyfélkört minőségi új ügyfelekkel?
    1. Milyen eszközzel tudja az értékesítési vezető könnyedén felpörgetni az új piacok megszerzését?
    2. Nem minden értékesítő jó abban, hogy új ügyfeleket szerezzen. Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy jó „vadász” értékesítőnek?
    3. Milyen módszerei vannak a vezetőnek, hogy rávegye az értékesítőit a „vadászatra”?
    4. Milyen csatornákat érdemes használni új ügyfelek, célpiacok megszerzéséhez?

  3. Hogyan tartsuk meg partnereket, hogyan érjünk el nagymennyiségű ismételt vásárlást?
    1. Hogyan akadályozzuk meg, hogy a konkurencia elvigye a partnereinket?
    2. Milyen hatékony értékesítési eszközökkel tudják az értékesítők megtartani és folyamatos vásárlásra ösztönözni a vásárlóikat?
    3. Mit tehet a vezető, ha az értékesítői inkább csak „kiszolgálók”, „rendelés felvevők”, mintsem agilis, kemény értékesítők?
    4. Hogyan lehet elérni, hogy az értékesítők ne csak „egyszer” akarjanak eladni az ügyfeleknek, hanem hosszútávon, portfolió-értékesítésben gondolkodjanak és dolgozzanak?
    5. Hogyan kell kialakítani azt a termék/szolgáltatás portfoliót, ami biztosítja a folyamatos értékesítést és ügyfélmegtartást?

  4. Hogyan találjuk meg azt a célpiacot, ahol valódi, fizetőképes kereslet van a termékünk, szolgáltatásunk iránt? Kik a mi vásárlóink?
    1. Milyen piacon érdemes dolgoznunk? Milyen piacon nem érdemes? Melyik az, ami csak viszi az értékesítők energiáját és melyik az, amelyikbe érdemes befektetni, mert bőségesen meg fog térülni?
    2. Hogyan lehet felépíteni egy jól kommunikálható, jól működő Termékpiramist?
    3. Mennyire fontos, hogy minden értékesítő teljesen tisztában legyen a termékpiramisban szereplő összes termékkel és azzal, hogy melyiket kinek tudja nagy mennyiségben értékesíteni?
    4. Mekkora teljesítmény tartalék van abban, hogy az értékesítők ismerik, használják az összes értékérvet, amitől eladható az adott termék, vagy csak egy részét használják?
    5. Melyik célpiacon mit tudunk a leghatékonyabban értékesíteni a legnagyobb árréssel?
    6. Hogyan tudom hatékonyan megkülönböztetni magunkat a konkurenciától a potenciális vásárlók szemében?
    7. Hogyan tudom maximalizálni a profitot? Mi most a leginkább bevált technika?

  5. Vannak-e és milyen értékesítést támogató eszközök állnak az értékesítők rendelkezésére? Hogyan tudják ezek növelni az értékesítők hatékonyságát?
    1. Ismerik-e, használják-e a jelenlegi értékesítést támogató eszközöket az értékesítőid?
    2. Mely eszközök működnek a legjobban és miért?
    3. Hogyan érdemes az értékesítést támogató eszközöket fejleszteni?
    4. Mit kell, hogy figyeljen a vezető, hogy magabiztosan el tudja dönteni, melyik értékesítést támogatóeszközbe fektessen pénzt és melyeket szüntesse meg?
    5. Hogyan érje el a vezető, hogy az értékesítők magabiztosan használják a meglévő, jól működő értékesítést támogató eszközöket?

  6. Tudatosan össze van kapcsolva a marketing és az értékesítés tevékenysége? Egymást támogató együttműködés jellemzi a két területet, vagy elkülönülve dolgoznak?
    1. Hogyan tudja a marketing közvetlenül segíteni az értékesítők eredményességét és bevételteremtő képességét?
    2. Hogyan használja a vezető a marketinget? Mit kérjen, mit követeljen meg a marketingtől?
    3. Hogyan tudják az értékesítők segíteni a marketinget abban, hogy hatékony kampányokat futtasson?
    4. Hány különböző kommunikációs csatornát használ a marketing? Ezek közül, melyek segítik legjobban az értékesítést?
    5. Hogyan működjön együtt a vezető a marketing területtel, hogy az maximálisan támogassa a stratégiai cél elérésében?

  7. Tudatosan össze van kapcsolva a PR és az értékesítés tevékenysége? Egymást támogató együttműködés jellemzi a két területet, vagy elkülönülve dolgoznak?
    1. Mit jelent pontosan a PR és mit várhat el tőle az értékesítésért felelős vezető?
    2. Milyen költséghatékony PR eszközök és csatornák vannak?
    3. A PR eszközöknek mi a szerepe az elismertség felépítésében és fenntartásában?
    4. Hogyan tudja megkönnyíteni az értékesítők új piacra, új ügyfélhez való bejutását a következetes PR munka?
    5. Hogyan járul hozzá a brand, az ismertség tudatos felépítéséhez a PR, a marketing és az értékesítés?
    6. A PR és a marketing hogyan tudja ezt tudatosan segíteni? Mi a feladata az értékesítésért felelős vezetőnek a területek összehangolásában?
    7. Hogyan tudja a vezető elérni, hogy a piac nyitottan fogadja az ajánlatainkat, az értékesítőinket?

  8. Hogyan akadályozza meg a vezető, hogy az értékesítők folyamatosan csak kedvezménnyel tudjanak eladni és elolvadjon a fedezet?
    1. Van-e kidolgozott és ismert árpolitika és kedvezménypolitika a cégben? Ha van, akkor ismerik-e és betartják-e az értékesítők?
    2. Hogyan tudja a vezető maximalizálni a „megtermelt” árrést?
    3. Milyen eszközök, trükkök vannak, hogy maximalizálja a vezető a mennyiségi forgalmat, miközben magasan tartja az árrést?
    4. Milyen elemei vannak a jól működő árpolitikának?
    5. Mennyire kell szigorúan megkövetelni, hogy mindenki, minden körülmények között betartsa az érvényben lévő ár- és kedvezmény politikát?

  9. Hogyan garantálja a sikert, ha a vezető betartatja az értékesítési (döntési) folyamat lépéseit az értékesítőivel?
    1. Hogyan kell kialakítani az értékesítési folyamatot úgy, hogy az kontrollálható legyen és minden értékesítő képes legyen hatékonyan dolgozni vele?
    2. Mennyi plusz teljesítményt hoz, ha felépítjük az értékesítési folyamatot?
    3. Milyen (kisegítő) eszközöket kell használnia egy értékesítési vezetőnek ahhoz, hogy a munkaidőben képes legyen 100%-osan kontrollálni a teljes értékesítési folyamatot, és ne kelljen hétvégén, este, reggel is ezen dolgoznia?
    4. Hol van a hiba, ha sokat tárgyalnak az értékesítők, de kevés a zárás? Hogyan tudja ezt a vezető javítani?
    5. Hol van a hiba, ha sok ajánlat születik, de kevés a sikeres zárás? Hol kell keresnie a vezetőnek a hibát?
    6. Hol van a valódi hiba, ha sok ajánlat születik, de végül csak komoly árkedvezménnyel tudnak az értékesítők zárni? Hogyan tudja ezt a vezető javítani?
    7. Mi az oka annak, ha az értékesítők folyamatosan az ügyfél kifogásaira hivatkoznak az elmaradt zárások miatt? Mit kell tennie a vezetőnek?

  10. Milyen gyakorlati eszközök vannak a vezető kezében, amivel a „fentről kapott” célszámot képes sikeresen teljesíteni a csapatával?
    1. Milyen elemekből épül fel egy kész értékesítési stratégia?
    2. Hogyan érdemes a stratégiát lebontani értékesítőkre, és elfogadtatni a személyes célokat, célszámokat?
    3. Mi a működő technikája a célok, tervek folyamatos életben tartásának, követésének, hogy az értékesítők ennek elérésén dolgozzanak a teljes évben?
    4. Milyen motivációs eszközök vannak, amelyek garantáltan működnek és magasabb teljesítményre sarkalják az értékesítőket?
    5. Milyen kontroll eszközök állnak rendelkezésre, amelyek azonnal mutatják a valós teljesítményt, a stratégiában való haladást, és az egyéni értékesítői teljesítményt?
    6. Milyen vezetői eszközök vannak, ami segíti a vezetőt a gyors elemzésben és döntéshozásban, akár a stratégia megvalósításának iránymódosításában?
    7. Hogyan segítik ezek az eszközök a vezetőt vészhelyzetek gyors, magabiztos kezelésében?

  11. Hogyan tudja a vezető fenntartani folyamatosan az értékesítési csapat hatékony működését?
    1. Hogyan épül fel egy hatékony értékesítési meeting, ami minden résztvevőnek hasznos és értékes?
    2. Milyen gyakorisággal érdemes értékesítési meetinget tartani, hogy a vezető stabilan tartsa a kontrollt a kezében?
    3. Milyen a jó jutalmazási és büntetési rendszer? Hogyan működtesse azt következetesen a vezető?
    4. Mikor büntessen és mikor dicsérjen a vezető? Van-e helyes arány a dicséret és a büntetés mennyiségében?
    5. Hogyan tudom azt kezelni, ha nehezen tudok elismerni, dicsérni?
    6. Hogyan tudom azt kezelni, ha nehezen tudok elmarasztalni, büntetni?
    7. Milyen eszközei vannak egy vezetőnek, amivel hosszútávon tud perspektívát adni az értékesítőinek és ezzel stabilizálni tudja a lojalitásukat?

  12. Hogyan képezzem a csapatom?
    1. Miért fontos a folyamatos képzés? Milyen egyszerű módszerek vannak arra, hogy magasan tartsa a vezető az értékesítők tudását, tárgyalási készségeit?
    2. Hogyan képezzük ki hatékonyan az új értékesítőket, hogy gyorsan eredményesek legyenek?
    3. Hogyan kell coachingolni a rutinos értékesítőket, hogy ne süllyedjenek a megszokás rutinjába, hanem folyamatosan magas teljesítményt tudjanak nyújtani?
    4. Hogyan lehet a képzéssel megelőzni, megoldani a kiégés leggyakoribb formáit?

  13. Hogyan építsünk fel egy sikeres stabil értékesítési csapatot?
    1. Hogyan találjunk alkalmas, a csapatba illő értékesítőt?
    2. Hogyan kell jó állásajánlatot írni, ami bevonzza azt a típust, akit mi keresünk?
    3. Hogyan indítsunk el egy új értékesítőt, hogy az gyorsan stabil termelő tagja legyen a csapatnak?
    4. Hogyan tudja a vezető erősíteni a csapatszellemet csapatépítő eseményekkel?
    5. Mikor kell megválni egy értékesítőtől? Meddig húzhatja büntetlenül a vezető a döntést?

  14. Hogyan tudja élvezni a sikereket, elért eredményeket és a jövő kihívásait az a vezető, aki mindezt tudja?
    1. Egy vezető stabilitásának alapja az önbizalom és az a bizonyosság, hogy képes az embereket kezelni. Bármelyik pontban elbizonytalanodik, küzdelmessé válhatnak a vezető mindennapjai.
    2. Hogyan tudja egy vezető megerősíteni az önbizalomszintjét, személyes stabilitását?
    3. Hogyan tud olyan energia szintre szert tenni, ami húzza maga után a csapatot?

Az elérhető eredmény megteremti az összes feltételét, keretrendszerét és tudásanyagát annak, hogy a résztvevő cégnek legyen egy megalapozott, magabiztos vezetője, és egy magasteljesítményű értékesítési csapata. A vezető képes legyen úgy menedzselni az értékesítést, hogy elérjék a kitűzött bevételi célokat, piaci pozíciót és a kívánt fedezetet. Mindezt úgy, hogy még élvezni is tudja a vezetői munkát.

Lássuk, melyik lépésben, milyen konkrét eredmények fognak megszületni!

 

  1. Milyen feladatai vannak egy értékesítési vezetőnek valójában?

    Ezen a ponton megkapsz egy részletes „vezetői feladatok” táblázatot. A tanácsadóval közösen kielemzitek, hogy mely pontokat csinálod most is rendszeresen, mely tevékenységeket nem csinálod, de része kellene, hogy legyen a mindennapi munkádnak és végül, mely pontok nem relevánsak a Te munkádban.

    Ezután közösen felállítotok egy „tevékenység-követő táblázatot”, ami innentől precízen mutatni fogja, hogy mi mennyi időt vesz el tőled a mindennapi munkában. Ezzel megalapozzuk, hogy rövid időn belül képes leszel priorizálni a feladataidat és koncentrálni a vezetői feladataidra.

    A teljes tanácsadási program során figyelemmel fogjuk kísérni a tevékenység-követő táblázatod. Te magad is látni fogod, hogyan válik egyre hatékonyabbá a munkavégzésed és hogyan fogsz tudni beleférni a rendelkezésre álló munkaidőkeretbe.

  2. Hogyan lehet folyamatosan bővíteni az ügyfélkört minőségi új ügyfelekkel?

    Az értékesítés sikere áll vagy bukik azon, hogy folyamatosan képesek-e az értékesítők bővíteni az ügyfélkört. Ebben a részben közösen kidolgozzuk veled, hogy milyen csatornákon tudnak az értékesítőid behozni új, potenciális ügyfeleket. Kidolgozunk több működő „csali terméket”, másnéven bevezető terméket, ami a Te üzletedben, a Te piacodon jól működik és az értékesítőid sikeresen tudnak vadászni a segítségével.

    Azt is kielemezzük, hogy a jelenlegi fizetési, jutalékrendszer mennyire szorgalmazza az új ügyfelek szerzését. Tudni való, hogy ez nem a legkönnyeb értékesítési munka. El kell érni, hogy az értékesítőnek „megérje” bemenni a „pofonért” egy új ismeretlen ügyfélhez. Ha kell kidolgozunk, javaslunk egy működő javadalmazási rendszert a vadászó értékesítőknek.

    Ezen a ponton kaphatsz segítséget a behozó termékek és behozó kommunikációs vonalak kidolgozásához a stratégiai partnereinktől.

  3. Hogyan tartsuk meg partnereket, hogyan érjünk el nagy mennyiségű ismételt vásárlást?

    A stabil bevételt a meglévő ügyfelekből kell tudni realizálni. Ez egy tudatos, tervezett értékesítési munkavégzést kíván. Ebben a részben erről lesz szó. Összegyűjtünk minden eszközt, technikák, ami abban segít, hogy a meglévő ügyfélkört folyamatos vásárlásra tudják ösztönözni az értékesítőid!

    Ezt a részt nevezhetjük „kertészkedésnek”. Itt is meg fogjuk vizsgálni, hogy jelenleg az értékesítőid milyen stratégiát követnek. Megmutatjuk, hogyan tudod előre terveztetni a bevételt az értékesítőkkel. Megvizsgáljuk, hogy hogyan lehet nálad is bevezetni a portfólió szemléletű értékesítést, azaz ugyan azt az ügyfelet, több termékkel is kiszolgálni. Megvizsgáljuk, hogy a Te üzletedben milyen vevőkategóriák kialakításával lehet maximalizálni az újra vásárlást.

    Kielemezzük a jelenlegi értékesítői fizetési rendszered és megvizsgáljuk, hogyan támogatja az ismételt vásárlások maximalizálását. Ha kell, javaslatot dolgozunk ki a számodra, hogy ki tudd hozni a jelenlegi piacodból a maximumot.

  4. Hogyan találjuk meg azt a célpiacot, ahol valódi, fizetőképes kereslet van a termékünk, szolgáltatásunk iránt? Kik a mi vásárlóink?

    Ahhoz, hogy az értékesítők nagy százalékban sikeresen tudjanak harcolni a konkurenciával, egyszerűen fogalmazva jó terméket/szolgáltatást, jó áron kell a kezükbe adni.

    A közös munkában ennek az állításnak nézünk a mélyére: Miért vásárolnak tőletek az ügyfelek jelenleg?

    Erre a kérdésre a válasz a terméked/szolgáltatásod értékérvei lesznek. Ezt közösen összegyűjtjük és összegyűjttetjük az értékesítőiddel.

    Kidolgozunk egy követő rendszert, hogy be tudd vezetni és elérd, hogy folyamatosan használják az értékesítőid az összes értékérvet. Ezzel meg fogják tudni különböztetni magukat a konkurenciától.

    A profitmaximalizálás három legfontosabb törvényét követve meghatározzuk, hogy mely piacok a te potenciális célpiacaid, és kik azok a célcsoportok, akiket érdemes megcélozni. Megvizsgáljuk, hogy a jelenlegi marketingkommunikációd mennyire hatékonyan éri el ezt a célpiacot. Ha kell, javaslatokat kapsz ennek javítására.

    A meghatározott célpiacokra kidolgozzuk a céged termékpiramisát. Más szavakkal, az egymása épülő termékek-, szolgáltatások palettátját, ami garantálja, hogy:

    – be tudd vezetni a portfólió szemléletű értékesítési stratégiát
    – maximalizálni tudd a profitot minden célpiacodon
    – hatékonyan megkülönböztesd magad a piacon a konkurenciától
    – „vásárlói” programokat tudj indítani, ami az egyik legjobb eszköz az értékesítők kezében az ismételt vásárlások generálásában

    Minden kidolgozott eszköz annyit ér, amennyire azt a gyakorlatba be is vezetik. Ahhoz, hogy sikeresen be is tudd vezetni a kidolgozott termékpiramist, meghatározott célpiacokat, célcsoportokat, marketing kommunikációs csatornákat, értékérvelési rendszert, kapsz egy bevezetést támogató rövid programot. Ez a program meghatároz minden lépést feladat formájában.

    a. Mekkora teljesítmény tartalék van abban, hogy az értékesítők ismerik, használják az összes értékérvet, amitől eladható az adott termék, vagy csak egy részét használják?
    b. Melyik célpiacon mit tudunk a leghatékonyabban értékesíteni a legnagyobb árréssel?
    c. Hogyan tudom hatékonyan megkülönböztetni magunkat a konkurenciától a potenciális vásárlók szemében?
    d., Hogyan tudom maximalizálni a profitot? Mi most a leginkább bevált technika?

  5. Vannak-e és milyen értékesítést támogató eszközök állnak az értékesítők rendelkezésére? Hogyan tudják ezek növelni az értékesítők hatékonyságát?

    Ebben a részben fogunk közösen azon dolgozni, hogy minden lehetséges, a gyakorlatban működő értékesítést támogató eszközt kidolgozzunk veled. Kapsz egy hosszú listát (14 elem), amiből közösen egy elemzés segítségével ki fogjuk választani az összes szóba jöhető eszközt.

    Ezt követően segítünk, hogy ezek az eszközök használatba is kerüljenek. Azaz, az értékesítők megértsék és be is építsék a mindennapi munkájukba, ajánlat készítésbe a használatát.
    Így az értékesítőid mérhetően hatékonyabban fognak tudni zárni. Ami ennél is jobb, hogy jobban fogják tudni védeni az eredeti (lista) árat is.

    Követni fogjuk közösen, hogy mely eszközök teljesítenek a legjobban. Ez pedig egyértelműen ki fogja mutatni, hogy melyik értékesítést támogató eszközbe érdemes befektetni és melyeket kell esetleg lecserélni. Ezzel eléred, hogy a működési hatékonyság folyamatosan fejlődni fog.

  6. Tudatosan össze van kapcsolva a marketing és az értékesítés tevékenysége? Egymást támogató együttműködés jellemzi a két területet, vagy elkülönülve dolgoznak?

    Ezen a ponton már teljes koncepciód van, hogy milyen célpiacon dolgoztok, milyen stratégiával, milyen ajánlattal. Tudod, hogy hogyan akarod magad megkülönböztetni a konkurenciától és hogyan tudod jól pozícionálni a céged.

    A marketing lényege, hogy megszerezze a potenciális piac és az ügyfelek figyelmét, felkeltse az érdeklődést, hogy az értékesítőid ne „vákuumban” próbáljanak sikeresek lenni. Ebben a részben olyan adatokat és eszközöket kapsz, amivel meg tudod alapozni a marketinggel a konstruktív, eredményes együttműködést. Tisztázzuk, hogy neked mire van szükséged a marketingtől és azt is, hogy az értékesítés milyen adatokat kell, hogy szolgáltasson a marketingnek ahhoz, hogy sikeres kampányokat tudjon futtatni.

    Kapsz egy ügyfélelégedettséget, ügyféligényt felmérő rendszert, ami meghatározza, hogy milyen gyakran, hogyan érdemes begyűjteni ezeket az adatokat és hogyan kell azokat okosan felhasználni.

    Itt érjük el, hogy ha eddig nem is volt közvetlen, szoros kapcsolat a marketing és az értékesítés között, mostantól összehangoltan kezdjetek el dolgozni a kitűzött stratégia elérésén.

  7. Tudatosan össze van kapcsolva a PR és az értékesítés tevékenysége? Egymást támogató együttműködés jellemzi a két területet, vagy elkülönülve dolgoznak?

    Ez egy tipikusan „hiányzó” terület a magyar vállalkozások meghatározó részében. A közös munka során pontosan meghatározzuk és kidolgozzuk, hogy a Te cégednek miért van szüksége a PR-ra. Mi az, ami „PR-ozható”, és mit tudsz elérni következetes PR tevékenységgel.

    Összegyűjtünk minden „erre vagyunk büszkék” eredményt, referenciát, tényt, amit, ha tudna rólunk a piac, akkor másképp állnának hozzánk, másképp fogadnák az értékesítőinket. Akkor „más polcra tennék” a cégünket a konkurenciához képest, és ami a legfontosabb, hogy sokkal könnyebben elfogadná és megfizetné az árainkat!

    Egy PR szakértői csapat fog ebben segíteni neked és a működő csatornák meghatározásába. Mindezekre alapozva kidolgozzuk azt a bemutatkozó szöveget, amit majd az értékesítők kezébe adunk és amivel azonnal képesek lesznek magukat és a céget tökéletesen pozícionálni minden tárgyaláson.

  8. Hogyan akadályozza meg a vezető, hogy az értékesítők folyamatosan csak kedvezménnyel tudjanak eladni és elolvadjon a fedezet?

    Eddigre már pontosan meghatároztuk, kidolgoztuk:

    ·         a termékpiramisod,
    ·         az összes értékérvet,
    ·         az értékesítést támogató eszközöket,
    ·         a marketing kommunikációs csatornákat és kampánytartalmakat,
    ·         a PR csatornákat és PR tartalmakat,

    de ahhoz, hogy valóban beszélhessünk profitmaximalizálásról szükség van egy világos, kidolgozott árpolitikára, kedvezményrendszerre is.

    Ezt dolgozzuk ki közösen ezen a ponton.  Figyelembe fogjuk venni a környezeti tényezőket, az összes terméktényezőt, a cégre jellemző belső tényezőket és ezek együttese meg fogja határozni azt a mozgásteret, amiben szabadon tudsz mozogni az árak meghatározásában.

    A közös munka eredménye egy kidolgozott árazási rendszer a csali termékekre, a termékpiramis összes termékére, az újonnan bevezetendő termékekre. Minden ponton figyelembe vesszük a piacod, a konkurenciád és a terméked valódi állapotát.

    A folytatásban az ár-differenciálás számos lehetőségét is kidolgozzuk. A cél az, hogy egy olyan kiszámítható, kontrollálható kedvezményrendszert állítsunk össze, ami mind a forgalmat, mind a realizálható fedezetet növeli.

    Amikor ez kiadható formában készen van, meg fogják kapni az értékesítőid és el fogod érni, hogy csak e szerint a rendszer szerint árazzanak, adjanak kedvezményt.

  9. Hogyan garantálja a sikert, ha a vezető betartatja az értékesítési (döntési) folyamat lépéseit az értékesítőivel?

    Mostanra minden eszköz adott, hogy precízen meg lehessen határozni a Te céged értékesítési folyamatát lépésről-lépésre. Kezdve az új ügyfelek megszerzésének folyamatától, az ismételt vásárlások folyamatáig.

    Ezen a ponton felállítunk egy 6 +1 pontos listát, ami precízen leírja azt a döntési folyamatot, ami az ügyfél fejében lejátszódik a vásárlás során. Ezeket a pontokat részletesen kidolgozzuk új ügyfelek megszerzésére és az ismételt eladásokra vonatkozóan. Ez az anyag beépíthető az értékesítők munkaköri leírásába, és teljes kontrollt ad a kezedbe a vezetői munkádhoz.

    Ez egy fontos fordulópont. Itt kapsz konkrét eszközt a kezedbe, hogy az összes folyamatban lévő értékesítési ciklust ki tudd elemezni és a helyes utasítással el tudd érni, hogy az értékesítők a lehető legtöbb ciklust sikeresen zárják.

    Ezen a ponton közösen átnézzük, hogy milyen kontrolleszközöket használsz jelenleg az értékesítők munkájának követésére (alkalmazások, statisztikák, táblázatok, listák, …). Ha szükségesnek ítéljük, további jól bevált alkalmazásokat és eszközöket ajánlunk.

  10. Milyen gyakorlati eszközök vannak a vezető kezében, amivel a „fentről kapott” célszámot képes sikeresen teljesíteni a csapatával?

    Mindenkivel, aki csatlakozott ehhez a tanácsadói programhoz, az első lépések egyike volt, hogy megfogalmaztattuk a stratégiai célját és a hozzátartozó célszámokat. Ez alapján dolgoztunk közösen azon, hogy minden szükséges elemet, eszközt, koncepciót kidolgozzunk, ami segíti annak a stratégiai célnak az elérését.

    Ezen a ponton megkapod azt az eszközt a kezedbe, ami ahhoz kell, hogy a jövőben bármikor képes légy kidolgozni egy olyan sikeres értékesítési stratégiát, ami biztosítja a meghatározott célszámok (bevétel, forgalom, fedezet, piaci pozíció, ismertség) elérését.

    Kapsz egy munkafüzetet, és a stratégia elkészítésének 12 aranyszabályát, ami lépésről-lépésre segít kidolgozni a saját stratégiád, majd lebontani személyekre (értékesítőkre) a teendőket, meghatározni a jó mérőszámokat. Ezzel a munkafüzettel a jövőben magabiztosan fogsz tudni dolgozni, sőt delegálhatod is a feladatok egy részét majd.

    Konkrét vezetői segédletet kapsz ahhoz, hogy a stratégiához igazodó havi, heti, akár napi terveket készíts és folyamatosan rajta tudd tartani az értékesítők figyelmét a kidolgozott stratégia következetes megvalósításán hétről-hétre. Kapsz még egy vezetői eszközt, ami 5 képletet tartalmaz, amivel nem csak eléred a sikert, hanem képes leszel azt tartósan fenn is tartani.

  11. Hogyan tudja a vezető fenntartani folyamatosan az értékesítési csapat hatékony működését?

    Ahhoz, hogy minden kidolgozott eszköz, terv maradéktalanul meg is valósuljon szükséged van az embereid hajlandóságára, munkaerejére. El kell érned, hogy mindenki úgy dolgozzon, ahogy Te azt kéred, utasítod.

    Ehhez is kapsz gyakorlati vezetői eszközöket, listákat, mintákat:

    · Első eszköz, amit kapsz: a meeting tartás szabályai, forgatókönyve. Hogyan tarts mindenki számára értékes meetingeket?

    · Az munkatársaid motivációs szintjének magasan tartásához kapsz egy 10+1 tippet, ami egytől-egyig valós működő eszközt, példát ad a kezedbe, ami alapján ki tudjuk dolgozni közösen a csapatodhoz leginkább illeszkedő motivációs rendszert.

    · Kapsz egy teljesítményértékelést és visszacsatolást segítő forgatókönyvet. Ha szükséges, kapsz segítséget is a begyakorláshoz, hogy magabiztosan és eredményesen tudd csinálni.

    · Kapsz a gyakorlatban már tesztelt ötleteket jutalmazási és büntetési rendszer kidolgozásához. Gyakorlati útmutatást is kapsz, hogy mikor és hol van helye a jutalmazásnak és a büntetésnek. Ha nem érzed magabiztosnak magad, akkor be is gyakoroljuk veled.

  12. Hogyan képezzem a csapatom? Miért fontos a folyamatos képzés? Milyen egyszerű módszerek vannak arra, hogy magasan tartsuk az értékesítők tudását, tárgyalási készségeit?

    Az értékesítők körében gyakori jelenség, hogy a kezdeti lelkesedést felváltja a rutin. Kialakul az értékesítő stílusa, eszköztára és az értékesítő „belekényelmesedik” a mindennapokba. Képes eladni „mindenkinek”, aki vevő a stílusára és akinek pont arra van szüksége, amit az értékesítő fontosnak tart elmondani. Mivel már rendelkezünk minden szükséges eszközzel, érvanyaggal, igényt generáló kérdésekkel, röviden mindennel ahhoz, hogy az értékesítőink hatékonyak legyenek és minden potenciális vásárlónak sikerrel tudjanak eladni, a feladat csak az, hogy ezt tudják és mindennap használják is.

    Kapni fogsz egy belsőképzési koncepciót és tárgyalástechnikai eszköztárat. Ez az eszköztár tartalmaz olyan anyagokat, olyan gyakorlatokat, amelyek frissen tartják az értékesítőid tudását és tudatosságát. Nem lesz más dolgod, mint részévé tenni a nagy értékesítési meetingeknek a képzést. Csodákat fogsz tudni elérni a hatékonyságban.

    Ugyancsak fontos az, hogy az új értékesítőidet gyorsan „felhozd” arra a tudásszintre, ami már biztosítja, hogy önállóan tudjanak dolgozni. Ehhez is kapsz egy programot és egy ellenőrzőlistát, ami a te üzletedre, cégedre lesz szabva és amivel ezt hatékonyan és eredményesen tudod megcsinálni minden alkalommal, amikor új értékesítő kerül a csapatba,

    Valószínű, hogy most is rendszeresen csinálod, de legalább is szükségesnek érzed, hogy elkísérd az értékesítőidet egy-egy napra, hogy lásd, hogyan dolgoznak. Ez már a coaching területe. Az eredményes coachingnak is megvannak a maga törvényszerűségei. A célod az, hogy tudatosan, folyamatosan használják az értékesítők azt, amit tanultak, sőt egyre jobbak legyenek. A programon megtanulod a hatékony coaching mesterfogásait és kapsz egy útmutatót (segédletet), hogy valóban sikeres legyél ebben is.

    Az értékesítők közt gyakori a kiégés jelensége. Ez főleg akkor válik gyakorivá, amikor egy kicsit nehezebb a piac, amikor csökken a kereslet, amikor többet kell tenni a sikeres zárásért, mint általában. Nincs rosszabb annál, amikor egy képzett, rutinos értékesítőt veszítünk el azért, mert nem vesszük észre a figyelmeztető jeleket, vagy mert nem sikerül kezelni a kiégését és feladja.

    Ezért, a közös munka során precízen összegyűjtjük a kiégés jeleit, pontos képet kapsz a kiváltó okokról. Kapsz egy kezelési útmutatót is, hogy magabiztosan ki tudd szúrni a kiégés jeleit és időben, sikeresen tudd is kezelni az értékesítőidnél.

  13. Hogyan építsünk fel egy sikeres stabil értékesítési csapatot?

    Mindig nagy kihívás, ha egy új, jó értékesítőt kell találni a csapatba. Ennek a feladatnak a sikeres megoldásához is kapsz eszközöket. Kapsz gyakorlati emberismeretet, ami segít pontosan meghatározni, hogy milyen értékesítőt keresel a csapatba. Segít továbbá, hogy „BE TUDJ LÁTNI” a szociális maszk mögé. Egy értékesítő jellemzően jó kommunikációval rendelkezik és képes jó benyomást kelteni a másikban, jobb képet festeni magáról, mint a valóság.
    Kapsz egy felvételi interjú sorvezetőt magyarázatokkal: Mire figyelj az állásinterjún és mire ne! Mi az, amit meg kell kérdezned és mi az, amit le kell ellenőrizned és azt hogyan kell csinálnod.

    Megtanítunk jó álláshirdetést írni, hogy kiszűrd az alkalmatlan jelentkezőket és a leginkább neked valók jelentkezzenek.  A közös munka során írunk használható álláshirdetéseket.

    Amikor egy új tag érkezik, fontos, hogy legyen egy standard „on borading” rendszered, ami gyorsan képes beilleszteni a szervezetedbe az új tagot. Ehhez is kapsz egy segédletet és kidolgozunk egy működő „on borading” programot.

    Természetesen az éremnek van egy másik oldala is. Időnként meg kell válnod a nem termelő értékesítőktől. Óriási károkat tud okozni a csapatszellemben, ha sokáig húzod, halasztod ezt a döntést. Ezért összeszedjük az összes mutatót, jelenséget, ami azonnal képes kiszúrni, hogy baj van, cselekedned kell. Ahhoz is kapsz segítséget, hogy hogyan kell úgy megválnod egy értékesítőtől, hogy abból erősebben kerülj ki Te is és a csapatod is.

    És ha már a csapatszellemről van szó, szintén kapsz gyakorlati adatokat és konkrét programokat, hogy hogyan tudod folyamatosan magasan tartani a csapatszellemet. Igaz, hogy az értékesítő egy „magányos szakma”, mert amikor dolgoznak, egyedül kell megküzdeniük a piacon, de ha képes vagy a csapatszellemet magasan tartani, akkor egymást fogják inspirálni, egymás sikerei lesznek a legjobb hajtóerők az értékesítők számára.

  14. Hogyan tudja élvezni a sikereket, elért eredményeket és a jövő kihívásait az a vezető, aki mindezt tudja?

    A boldogság egyik meghatározása így szól: „Egy kívánatos cél elérése nem leküzdhetetlen akadályokon keresztül!”

    A közös munka során elértük azt, hogy minden olyan eszköz, tudás, vezetői szemlélet a rendelkezésedre áll, amivel gyorsabb, eredményesebb tudsz lenni, mint a konkurencia.

 Azt is írhatom, hogy a sikerességed garantált.

Így igaz az is, hogy minden kitűzött kívánatos célt el fogsz tudni érni, mert minden eszközöd meglesz, hogy az akadályokat sikerrel leküzd!

Ezen a ponton közösen összegyűjtjük a sikereket, amit a közös munka során értél el vezetőként, a csapatoddal. Ez megadja azt a magabiztosságot, önbizalmat, ami innentől folyamatosan el fog kísérni.

A Bevétel és Piaci Részesedés Növelés program egy 12 hónapon át tartó közös munka.

Jogos lehet a kérdés, hogy MIKOR LESZ KÉZZELFOGHATÓ EREDMÉNYE a közös munkának?

Amióta ez a tanácsadási program fut (2022) folyamatosan bizonyítja, hogy már az első közös alkalmakat követően minden résztvevő konkrét eredményekről, teljesítmény, hatékonyság növekedésről számol be. Természetesen minden siker közös erőfeszítés eredménye. 

Tehát a feltett kérdésre a válasz: FOLYAMATOSAN, AZ ELSŐ ALKALMAT KÖVETŐEN MIND A VEZETŐI HATÉKONYSÁGBAN, MIND AZ ÉRTÉKESÍTŐK EREDMÉNYESSÉGÉBEN, MIND A PIACI FORGALOMBAN, MIND AZ ÁRRÉSTARTALOMBAN, LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE, FOLYAMATOSAN JÖNNEK AZ EREDMÉNYEK!

Másik jogos kérdése a résztvevőknek, hogy MEKKORA ÁLDOZATVÁLLALÁST, ERŐFESZÍTÉST IGÉNYEL A PROGRAMBAN VALÓ RÉSZVÉTEL?

Sok vezető érzik, hogy már így is túl vannak terhelve, nehezen tudják elképzelni, hogy további erőfeszítést be tudnak vállalni.

A Bevétel és Piaci Részesedés Növelés program úgy van felépítve, hogy a lehető legtöbb külső segítséget tudja kapni minden résztvevő.

Ezek: előre összeállított listák, sorvezetők, felprogramozott excel táblák, segédletek, minták, már gyakorlatban kipróbált eszközök. Minden azt a célt szolgálja, hogy csak a cégspecifikus adatokkal kelljen kiegészíteni és a lehető legkevesebb erőfeszítést befektetni az eszközök, módszerek alkalmazásába.

Minden résztvevő egy tapasztalt, rutinos személyes coachot kap, akivel együtt tudja kidolgozni az összes lépését a programnak. A coach folyamatos elérhetőséget biztosít akár telefonon, mailen, zoomon és gyors reagálással ad válaszokat, konkrét megoldást minden felmerült kérdésre, esetleges elakadásra.

 

Ezen túl részese lesz egy mastermind csoportnak, ahol a tagok ugyan ezen a programon vesznek részt. A mastermind csoport célja, hogy segítsék egymást a tagok tapasztalatok átadásával, kidolgozott megoldások megosztásával. Azok, akik már sikeresen zárták ezt a tanácsadási programot kivétel nélkül azt állították a saját mastermind csoportjukról, hogy az egyik leghasznosabb és kreatívabb része volt a tanácsadási folyamatnak. Rengeteg energiát spórolt és sok-sok vargabetűtől mentette meg őket a csoportmunka.

 

100%-os az egyetértésük abban, hogy minden közös alkalom után feltöltődve, megerősödve, lelkesen tértek vissza a munkába, továbbá, hogy a kapott megoldások, eszközök, nézőpontok sokszorosát spórolták a belefektetett időnek.

A tanácsadási program rendszeresen indul, egy évben 4 alkalommal. Az indulási dátumok előre ki vannak jelölve, így minden potenciális érdeklődő látja, mi a számára legmegfelelőbb időpont.

 

Egy időben maximum 8 cég vezetői tudnak elindulni. Ezzel biztosítjuk a mastermind csoport hatékony működését és a szakértő, tapasztalt coachok szükséges kapacitását.

 

Külön figyelmet fordítunk arra, hogy a 8 induló cég között ne legyenek konkurens cégek. Ezzel biztosítjuk a mastermind csoportban a teljes nyitottságot, és a maximális együttműködést. Ezért kiemelt jelentőséget kap a jelentkezési sorrend. Minden esetben a korábban bejelentkezett céget részesítjük előnyben, amennyiben konkurencia ütközés merül fel.

 

Egy cégtől maximum két vezető csatlakozhat a tanácsadási programba. Jellemzően a cégvezető és/vagy az értékesítési vezető vesz részt a programban. Olyan cégeket várunk a programra, akik versenypiaci környezetben dolgoznak, rendelkeznek értékesítési csapattal (minimum 3 értékesítő van), és fejlődni akarnak.

Mi azért dolgozunk, bennünket az hajt, hogy te és a céged sikert érjen el ezzel a tanácsadási programmal és megvalósuljanak az előzetesen megfogalmazott céljaid! Természetesen el kell fogadnod, hogy ez egy csapatmunka. Neked is, ahogy nekünk is, mindent meg kell tenned a siker érdekében.

 

Nekünk meggyőződésünk, hogy ez a tanácsadási program úgy lett összeállítva és úgy van lebonyolítva, hogy garantáltan eredményt fog hozni minden résztvevőnek. Épp ezért, bátran adunk garanciát minden résztvevőnek.

  1. A közös munka elindítását követően az első hónap végén mondhatod, hogy nem erre számítottál és nem akarod folytatni az együttműködést. Azonnal visszafizetjük a teljes már befizetett szolgáltatási díjat. Természetesen, ha akarod megtarthatod a már megkapott bónuszokat, viszont azokat teljes áron be fogjuk számítani.
  2. Ha betegség, vagy egyéb ok miatt hiányzol egy-egy (nem rendszeresen) alkalommal, akkor sem fogsz lemaradni és egyetlen fontos részt sem kell kihagynod! Megkapod az adott alkalom anyagát, az elhangzott prezentációk, kidolgozott megoldások felvételét és ha kéred, akkor a coach segít az adott téma gyakorlati alkalmazásában. Szabadon el tudod dönteni, hogy erre a coaching óráidat használod fel, vagy extra konzultációt kérsz.
  3. Amennyiben elakadsz egy programlépés gyakorlati bevezetésében, azonnali segítséget kérhetsz és kapsz a személyes coach-odtól. Szabadon el tudod dönteni, hogy erre a coaching óráidat használod fel, vagy extra konzultációt kérsz.
  4. Maga a teljes program kipróbált tudásanyagra épül, ami évről-évre bizonyít és eredményt produkál. Lényegében a siker azon múlik, hogy következetesen bevezeted-e azokat a lépéseket, eszközöket, amit javaslunk.
  5. Két tapasztalt (együttesen 50 év és 3000 konzultált cég) tréner, coach segít végig a teljes programon és ad útmutatást a gyakorlati alkalmazáshoz.    

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

A tapasztalat azt mutatja, hogy a vezetők szabaddá teszik a kijelölt napokat, mert soha nem egy elvesztegetett napként élik meg. Feltöltődve, új ötletekkel fogsz hazatérni minden alkalom után és már alig várod a következő alkalmat.

Igen, a közös munka reggel 9-től délután ½ 5-ig tart. A tapasztalat azt mutatja, hogy minden résztvevő vezető meg tudja oldani, hogy egész nap a programon tudjon lenni. Sőt, az első alkalmakat követően már várják a közös munkát, mert feltöltődve távoznak, tele új ötletekkel.

A központunkban felszerelt konyha van. Ez lehetővé teszi, hogy akár hozhatod magaddal az ebéded, ha speciális diétán vagy. Meg tudod melegíteni, vannak étkészletek, hogy ne kelljen dobozból elfogyasztanod az ételt.

Természetesen rendelni is tudsz ételt, ebben is segítünk és kényelmesen, jó környezetben tudod elfogyasztani ebédszünetben.

Elküldjük a pontos címet és segítünk is az első alkalommal, hogy könnyen megérkezz a központunkba.

Ha tömegközlekedéssel érkezel, akkor adunk tapasztalati tanácsot, hogyan tudsz a legrövidebb idő alatt megérkezni.

A központ utcájában és a környező utcákban díjmentes a parkolás. Az utcák nem zsúfoltak, így biztosan találni fogsz szabad parkolóhelyet pár lépésre a központtól.

Egy cégtől maximum két vezető tud becsatlakozni a teljes programra.

Amennyiben felmerül az igény, hogy egy-egy vezetőt bevonj a közös a munkába, akkor egy alkalommal meg tudod hívni a közös csoportba.

A személyes konzultációkra bármikor meghívhatod egy-egy vezetőtársad, de ezt előre jelezned kell a konzultánsnak.

Igen, megkapsz minden szükséges anyagot. Megkapod az elhangzott előadás felvett anyagát. Felhasználhatod az egyéni konzultációs alkalmad, hogy bepótold a hiányzó anyagot.

Érdemes folyamatosan élned a lehetőséggel, hogy folyamatosan kapj segítséget a gyakorlati bevezetéshez. De élhetsz azzal a lehetőséggel is, hogy összevonsz 2-3 óra tanácsadást egy konkrét feladat, probléma megoldására. Te döntöd el!

A csoport közösen jelöli ki a teljes program (12 hónap) pontos időbeosztását, arra törekedve, hogy a kijelölt közös munka időpontok minden résztvevő számára megoldható legyen.

Az egyéni konzultációs időpontokat közösen jelölöd ki a konzultánsoddal.

A közös munkanapok 9-kor kezdődnek és fél 5-ig tartanak.

A konzultánsodhoz kapni fogsz telefonszámot és mail címet, így mindig kapcsolatba tudsz vele majd lépni. Tudni fogod, hogy nem vagy egyedül. Minden feltett kérdésedre a lehető leggyorsabban reagálni fog a konzultáns a hét 5 munkanapján, munkaidőben.

A csoport induláskor közösen jelöli ki a program időpontjait. Összesen 20 közös munkaalkalom van. Ezt kell beosztani 12 hónapra. A csoport tagjai meg tudnak egyezni, hogy mikorra időzítsenek szünetet, hogy a szabadságokat is figyelembe lehessen venni.

Két rutinos szakember visz végig a programon. Együttesen több mint 50 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek.

Külső szakértők is segítik a munkát, akik egy-egy konkrét ponton csatlakoznak majd a programhoz. (CRM szakértő, PR szakértő, marketing szakértő, AI szakértő, árazási szakértő, …)

A két vezető trénerről ezen a linken tudsz meg többet:
https://comline.hu/rolunk/

A csoportban kizárólag cégvezetők és értékesítési vezetők lesznek. Maximum 8 cég alkot egy csoportot. Konkurencia ki van zárva a csoportból, ezért mindig a jelentkezési sorrendben biztosítjuk a helyeket a csoportba.

Az első alkalommal pontos leírást fogsz kapni, hogy tudsz csatlakozni a csoport közös drive-jához, hogy hogyan tudsz belépni, hogyan tudsz feltölteni anyagokat és letölteni anyagokat magadnak

A legjobb, ha felveszed a kapcsolatot az egyik szakértőnkkel – (kapcsolatfelvételi űrlap lejjebb)
Vele át fogjátok tekinteni a céged tevékenységét, a fejlődési célokat és a programon elérhető eredményeket. Minden esetben megnézzük, hogy jelenleg milyen stratégia mentén, milyen piacon, milyen versenykörnyezetben dolgoztok. Továbbá, hogy vannak-e értékesítők. Amennyiben garantálni tudjuk, hogy haszonnal fogod tudni alkalmazni a programon tanultakat és az fejlődést fog hozni a cégednek, akkor kapni fogsz egy ajánlatot és, hogy melyik csoportba tudsz a leghamarabb becsatlakozni.

Nem feltétlenül a cégvezetőnek kell részt vennie a programon. Ha van önálló felelős vezetője az értékesítésnek, akkor ő részt tud venni egyedül is a programban sikerrel. Ebben az esetben a program bizonyos előre meghatározott pontjain meg fogjuk hívni a cégvezetőt, hogy tudja követni a történéseket, megértse a javasolt változtatásokat és elérjük a támogatását.

Bár ez egy egyéni tanácsadási program, szorosan együtt fogsz dolgozni más cégek vezetőivel is. Ez a közös munka gyorsítja, katalizálja az elérhető fejlődést. Ebben számítani fogtok egymásra. Ezért fontos, hogy a vállalt határidőkre elkészüljenek az adott feladatok. Természetesen a konzultánsod mindig tud segíteni bármilyen elakadásban és egy-egy határidőmódosításra a csapat is hajlandó szokott lenni

Nem fogsz kapni olyan feladatot, amire ne lennél felkészítve és megoldhatatlan lenne. Ennek ellenére, ha elakadsz, bármikor tudsz kérni segítséget a konzultánsodtól, aki meg fogja adni azt az útmutatást, amivel alkalmazni fogod tudni a tanult ismereteket a cégedben és sikeresen fogod tudni megoldani a feladatot.

A tapasztalat azt mutatja, hogy a legjobb megoldás az, ha az értékesítési vezető mellett a cégvezető is aktívan részt vesz a programon. Ebben a felállásban könnyebb megosztani a feladatokat, gyorsabb döntéseket hozni a szükséges változtatásokról és nem utolsó sorban, könnyebb bevezetni az új módszereket a mindennapi gyakorlatba.

Igen, egész nap biztosítjuk az internet elérést. A belépési kódot a teremben kifüggesztve jól láthatóan megtalálod.

Nem tudunk egy konkrét számot ígérni, hogy pl. 10%-kal fog nőni a profitod, vagy hasonló. Az eddigi tapasztalatok alapján minden résztvevő cég fejlődésről tudott beszámolni. Az is igaz, hogy ahány cég, annyi elvárással érkeztek, hogy ki miben is akar fejlődni. A legjobb amit tanácsolni tudok, hogy a lehető legpontosabban fogalmazd meg, hogy milyen területeken, miben, mennyit akarsz fejlődni! Amennyiben elkezdünk közösen dolgozni, mi azokra a célokra fogunk koncentrálni, amit az elején kitűztél.

Érdemes megnézned a referencia videókat is, ahol azok nyilatkoznak, akik már elvégezték a programot: