Tárgyalástechnika

/Tárgyalástechnika

Tárgyalástechnika tréning

Itt megtanulod, hogy melyek a jó kérdések, milyen a hatásos prezentáció, és hogy érd el, hogy pozitív döntés szülessen. Végig megyünk a tárgyalás összes olyan részén, ami befolyásolja a sikeres zárást. Megnézzük melyik résznél, mit kell elérni, hogy a végén döntést tudjunk hozatni az ügyféllel.

További információkért kattints ide!

Tárgyalástechnika Online kurzus

Ha az alábbi felsorolásból legalább eggyel is találkoztál már, akkor ez az online tréning neked szól!

  • 10 potenciális vevőből átlag 2-3-at tudsz sikeresen lezárni.
  • Nem mindig jut eszedbe a megfelelő kérdés.
  • Több tárgyalásod is úgy végződik, hogy végig gondolja, de hiába vársz a döntésre nem születik meg.
  • Sokszor mondják, “ Mondja, miért jött? ” és passzívan várják, hogy prezentálj, és ezért kicsúszik a kezedből a tárgyalás.
  • „Meg kell beszélnem a könyvelővel, feleségemmel, fogtündérrel, …“kifogással elodázzák a döntést és elhal az üzlet.
  • Kifognak rajtad az időhúzó, vagy lepattintó kifogások és emiatt bukod az üzletet.
  • Nem tudsz, bizonyos esetekben nem mersz zárni, ezért húzódik a döntés, rossz esetben más megköti helyetted.
  • A belefektetett energiához képest kevés a sikeres üzletkötés.

Mindezekre megoldást kapsz a “Lényegre törő tárgyalástechnika-sikeres lezárással” online kurzusban.

Tárgyalj eredményesebben, szerezd meg ezt a tudást online, és nézd újra korlátlanul!

Kattints ide az online kurzus megtekintéséhez!

További bejegyzések a témakörben:

Így kezeld az áralkut, hogy Te is jól gyere ki belőle!

Értékesítőként olyan piacon dolgozol, ahol alkudozni szoktak? Miért kezdünk el nyugodt szívvel alkudozni egy fatevére a tunéziai piacon és, miért megyünk bele mindenféle alku nélkül az árba egy belvárosi ékszerboltban, egy aranylánc esetében? Ki dönti el, hogy mikor, miért és hol lehet áralkut kezdeményezni? Szerinted Neked értékesítőként muszáj engedned a vevőnek? Hát nem! Itt [...]

Tárgyalástechnika útmutató: Hogyan tudsz egy mondattal sikeresen zárni, egy ügyfelet?

A válasz egyszerű: „Megegyezhetünk?” Köszönjük a figyelmeteket, az év legrövidebb Comline cikkét olvashattátok. És most jöjjön az igazi cikk. Ahhoz, hogy megvizsgálhassuk a válaszlehetőségeinket, először tegyük fel a kérdést másképp: Hogyan tudsz hatékonyan és eredményesen zárni, egy mondattal, hogy ne húzott-nyúzott, maszatos befejezésnek tűnjön a zárás (ami így valószínűleg nem is igazi zárás)? [...]

Bizalomépítés – Az értékesítés kihagyhatatlan lépcsője!

A bizalomépítés az értékesítés egyik legfontosabb lépése. Ha Te értékesítő vagy, akkor minden nap úgy építed fel a kommunikációdat, hogy az új ügyfeleid bízzanak benned, megnyíljanak, és célratörően tudj majd velük tárgyalni. Igazi bizalmat kell felépítened. Mindezt a felfoghatatlan információáradatban, ami nap mint nap bombázza a potenciális ügyfeleket. Neked kell kiemelkedni ebből az áradatból, [...]

Vezető vagy, vagy értékesítesz? Triplázz rá a teljesítményedre extra adag emberismerettel!

A csapból is a jó emberismeret fontossága folyik, úgyhogy eljutottunk oda, hogy mindenkinek a könyökén jön ki, aki egy kicsit is foglalkozott saját maga fejlesztésével. Szóval mára ott tarthatsz - ahol a többség -, hogy nem veszed figyelembe ezt a témát. Rengeteg az öntömjénező cikk, tanfolyam, ráadásul mindegyik mást ír, de mindegyik állítja, hogy [...]

Így rázd fel a passzív ügyfeleket az éber álomból

Ha van olyan ügyfeled, aki az órájára mutogatva sürget, hogy mondd, amit szeretnél, vagy éppen egykedvűen bólogat és rángatja a vállát miközben prezentálsz, ez a cikk neked íródott. Most megmutatom, hogyan aktivizáld a passzív ügyfeleidet. Van az a helyzet, amikor bár verbálisan azt kommunikálja az ügyfél, hogy mondhatod, már figyel, valójában felesleges belekezdened, mert [...]

Alapozóedzés, hogy versenyelőnyt szerezz. Mi kell ahhoz, hogy felkészülten érkezz egy tárgyalásra?

Egy jó tárgyalás alapja, hogy felkészülten érkezz meg. Ebben, feltételezem, egyetértünk. De hogyan lehetsz elég felkészült?  Miben áll a felkészültség titka, és miért rontják el a tárgyalást meglepően sokan már a felkészülési fázisnál? Aktuális cikkünkben – ezeket a kérdéseket megválaszolva – arra készítünk fel, hogy a következő tárgyalásodra a lehető legfelkészültebben érkezhess meg. [...]

Mi különbözteti meg az ösztönösen jó értékesítőt a tudatosan jó értékesítőtől?

A legtöbb embernek nem megy az értékesítés, legalább is ezt gondolja magáról. Az egy általánosan elfogadott adat, hogy a munkaképes korosztály 5-10%-a tud értékesíteni, belőlük lesznek a jó értékesítők. Ez amúgy nem egy rossz becslés. Értékesítési szakértői pályámon én is azt tapasztaltam, hogy bár a munkaképes társadalom 20-25%-a keresi a kenyerét értékesítéssel - eladó, [...]

Fél szavakból sem értjük egymást!

Mind azok, akik értékesítőként, eladóként dolgoznak biztosan egyet fognak érteni velem, hogy nem is könnyű minden vásárlóval szót érteni. Sokszor hallom tőlük, hogy sok a fafej, az értetlen, az erőszakos, a kuka, hogy csak a legrosszabbakat említsük. Pedig nyugodtan kijelenthetjük, hogy mint értékesítők, bizony a kommunikációnkból élünk. Persze, magánemberként is érezhetjük azt, hogy bár [...]

Hogyan tartsd az irányítást a kezedben a tárgyalásokon?

Minden értékesítő tudja, hogy a közelgő kudarc első jele az, amikor a vevő átveszi a beszélgetés, nevezzük tárgyalás irányítását. Ez nem jelenti azt, hogy nem fog vásárolni, de azt biztosan jelenti, hogy az értékesítőnek nem sok beleszólása, ráhatása lesz, hogy mit, mennyiért vásárol meg. A szerepe egyszerű információ forrássá degradálódik (rendelés felvevővé) és már [...]

7 trükk, amit tudnod kell, hogy mindig sikeresen tárgyalj!

Tudjuk, hogy vannak értékesítők, akik ügyesebbek és sikeresebbek is, mint mások. Azt is mondják, hogy ők „született értékesítők”! Én azt mondom, hogy „csak” tudják a trükköket, fogásokat, technikákat és bátran használják is azokat! Azért csináltam a tárgyalástechnikai tréninget, hogy minden résztvevőnek odaadhassam ezeket az alapvető eszközöket! Íme egy kis ízelítő a tréning anyagából. A [...]