Partnerünk a Goodwill Group KFT bemutatkozása

/Partnerünk a Goodwill Group KFT bemutatkozása
Partnerünk a Goodwill Group KFT bemutatkozása 2017-10-31T14:13:37+00:00

Hogy miért a Goodwill Group cégnév?

A „goodwill” alapvetően jó hírnevet jelent. De hogy milyen egyszerűnek tűnő lépésekkel lehet eljutni a jó hírnévig, sokan nem is hiszik…

Azt meg végképp nem is sejtik, mennyi bevétel múlik azon, hogy milyen a goodwill-je az adott vállalkozásnak.

Nem ismerik azt a törvényszerűséget, hogy a pénz – a tisztességesen megtermelt pénz – vonzódik azokhoz a cégekhez, személyekhez, akikben bízhat. A jó hírnév és a vevők bizalma mágnesként vonzza a megrendelést és a pénzt.

Na jó, nem a pénz vonzódik ezekhez a dolgokhoz, hanem a pénz gazdája. Aki akar valamit venni, rendelni, aki keres valamilyen szolgáltatást.

És itt jön be az egyszerűsége miatt zseniális dolog: Hogyan tudsz a goodwill-el, a jó hírnévvel egyszerűen pénzt keresni.

Nem mondom, hogy ez a leggyorsabb útja a meggazdagodásnak és a jólétnek.

De hogy az egyik legbiztosabb módja, az 100%!

Ráadásul a valódi, kiérdemelt jó hírnévvel rendelkező embernek az éjszakái is nyugodtabbak, mert könnyen tud lefekvéskor a tükörbe nézni.

Szóval milyen módszerekkel tudod a goodwill-t magas szintre növelni?

Elég, ha tiszteséges vagy. Ha visszahívod a nem fogadott hívásokat, még akkor is, ha kellemetlen beszélgetés vár rád. Ha kiváló terméket vagy szolgáltatást adsz az ügyfeleidnek. Ha pontosan fizeted a kötelezettségeidet és betartod egyéb ígéreteidet. Mindezt barátságosan, még a konkurenciát sem szidva teszed. És ha még esetleg egy kicsit – mondom, icipicit – többet adsz, adtok a partnereiteknek, vevőiteknek, mint ami a korrekt elvárás, akkor pedig valóban a csodájára járnak a cégednek.

És ezt a többletet hajlandó megfizetni is a piac!!!

Mert nem ez az általános! Ennél alacsonyabban vannak a vevők által megtapasztaltak…..

Lehet, hogy a fenti gondolatok idejét múlt eszmékről, a mai kor üzleti életében már megkopott, megmosolyogtató elvekről szólnak, de mi mégis makacsul hiszünk ebben. Hisszük, mert hinni akarjuk, hogy a mai gazdasági körülmények között is lehet becsületes, etikus működéssel fennmaradni, fejlődni, és a profi hozzáállással, a maximálisan elégedett ügyfelek létrehozásával elvégzett munka sikeressé tud tenni minket.

És tudjuk, mert tapasztaljuk, hogy a partnercégeinkkel történő együttműködésünk nyomán ügyfeleink és az ő munkatársaik is sikeresebbé, emberi kapcsolataikban harmonikusabbá, kevésbé stresszessé válnak, miközben a cégük goodwill-je folyamatosan erősödik. Mert a tudás növekedésével együtt jár az eredményesség növekedése. A tudatos személyzetfelvétel, a képzés, a szervezés, a javuló kommunikáció, a motiváció fejlesztése egyre jobb csapatot eredményez. A kiváló munkatársi gárda pedig egyre sikeresebben birkózik meg azokkal a hétköznapi kihívásokkal, amelyek egy vállalkozás életében felbukkanhatnak.

És elértünk a végéhez: Ugyanis egy ilyen csapat képes elégedettebb partnereket előállítani és javítani a cég jó hírét.

A vállalkozásunk alapítóiként kettőnk több mint 30 éves szakmai tapasztalatára, húszezer feletti óraszámban megtartott konzultációinkra és tréningjeinkre, több száz elégedett ügyfél visszajelzéseire alapozva ezért választottuk valamikor a GOODWILL GROUP nevet.

Önnek vannak céljai, álmai. Ezeket nem álmodhatjuk és valósíthatjuk meg Ön helyett. De van eszközünk és tudásunk ahhoz, hogy a céljai megvalósítását a vállalkozása, munkahelye eredményesebbé tételével, vagy a fennálló problémák kezelésével támogassuk.

Város Gabriella
a Goodwill Group alapítója

Makó Gábor
a Goodwill Group alapítója