Nagy Béla értékesítési szakértő

/Nagy Béla értékesítési szakértő
Nagy Béla értékesítési szakértő 2018-03-18T19:41:37+00:00

Ismerd meg Nagy Béla értékesítési szakértőt

Az általam átadott tudás nem csak az üzleti életben, hanem a magánéletben is jól használható.

Nagy Béla vagyok, a Comline Budapest Kft tulajdonosa. A mai napig aktívan dolgozom, mint értékesítő és tréner, egyszerűen azért mert szeretek értékesíteni és működő megoldásokat adni másoknak, amivel elérhetik üzleti és személyes céljaikat.

21 éve képzek sikeresen értékesítőket. Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képeztem már. Több területen az általam oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagaimat több ezren hallgatták már. Könyvemet  napi szinten forgatják az értékesítők, hogy megtalálják adott tárgyalásnál mit rontottak el.  Sikerem titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik.

Az értékesítők és értékesítési vezetők azért szavaznak hosszútávra bizalmat nekem, mert képzéseim gyakorlatiasak, közérthetőek és az alapvető miértekre adnak választ.  Évente átlagosan 100.000.000,- forintnyi plusz üzletet kötnek az értékesítők a képzéseim-tréningjeim után. Tudom, hogy ez nagy szám, de az utánkövetéseink és partnereink, résztvevőink visszajelzése alapján valóban ez az eredmény.

Célom, hogy segíteni tudjak Neked abban, hogy elérd értékesítőként a kitűzött céljaidat.

Lehet ez:

  • több jutalék,
  • több szerződés,
  • több megrendelés,
  • nagyobb ismertség, mint értékesítő,
  • folyamatos tovább ajánlás az ügyfélkörben, 
  • nagyobb elismerés,
  • könnyebb értékesítési munka,
  • mindez stressz mentesen.

Ha értékesítőként a célod a lehető legtöbb sikeres lezárás, megkötött szerződés, megkeresett jutalék, akkor biztosan egyetértünk abban, hogy ez megfelelő értékesítési technika nélkül nem lehetséges. Ismerd meg az általam kifejlesztett értékesítési képzést, ahol megmutatom, hogyan tudod elérni a kitűzött céljaidat. Vagy vezetőként vedd igénybe konzultációs lehetőségeket, ahol megtaláljuk a céged hatékonyságát és eredményességét csökkentő pontokat. Illetve eléred, hogy egy motivált tettre kész csapatod legyen, akik eredményesen dolgoznak a kitűzött célokért.

Értékesítési képzés Nagy Bélával

Kulcs a sikeres értékesítéshez képzés
“Az Ország első egyedi fejlődést támogató értékesítési képzése”

Az Értékesítési Képzést végzett értékesítők között tett felmérés alapján,
az egyéni végzettek min. 50%-os növekedést értek el, a csapatok átlag 15%-os növekedés értek el!

Ebben a képzésben az elmúlt 20 év értékesítői tapasztalatom minden tudása megtalálható. Összefoglaltam és mindenki által elsajátítható formába öntöttem az értékesítés azon módszerit, amivel garantált a sikeres értékesítés. Képzés anyagát több mint 10 éven át tökéletesítettük és csiszoltuk értékesítési vezetők és értékesítők segítségével. Ismerd meg az egyéni képzést, ha értékesítő vagy. Cégvezetőként, értékesítési vezetőként nézd meg az értékesítési csapatokra szabott képzést.

Egyéni értékesítők részére

Értékesítési csapatok részére

Szakértői konzultációk Nagy Bélával

Ha a következőkkel valamelyikével küzdesz:

  1. Egyet nem értések vannak az értékesítők és a szervezet egyéb részei között.
  2. Egyre több az ügyfelek felöl jövő reklamáció.
  3. Erős az árverseny, és a legkisebb hatékonyságnövekedés is piaci előnyt jelent.
  4. A belső hatékonyságnövelés a stratégia része.
  5. A szervezetben „egymásra mutogatás” van és senki nem akar teljes felelősséget vállalni az ügyfelekért és elégedettségükért.
  6. Túl nagy a fluktuáció, és káosz van a csapatban.
  7. Hibás teljesítések okoznak konkrét ügyfél és bevétel veszteséget a cégnek.

Akkor neked a “Csúcs konzultáció cégeknek”
konzultációra van szükséged.

  1. Nem éri el az értékesítési csapat a kitűzött forgalmi, bevételi, vagy profit célokat.
  2. Hullámzik a csapat teljesítménye.
  3. A piac gyorsabban fejlődik, mint az értékesítési csapat teljesítménye.
  4. Nem elég motiváltak az értékesítők és nem hajtanak eléggé, pedig a piacban megvan a lehetőség.
  5. Csökken a teljesítménye a csapatnak.
  6. Egyet nem értések vannak az értékesítők és a szervezet egyéb részei között.
  7. Egyre több az ügyfelek felöl jövő reklamáció.

Akkor neked a “Csúcs konzultáció vezetőknek”
konzultációra van szükséged.

Ismerd meg Nagy Bélát mint írót

2014-ben megírtam “Az értékesítés nem szerencsejáték” című könyvet. Az akkori gondolataim még ma is igazak:

“A szerencsejáték lényege a kedvezőtlen esélyekben van.

A szerencsejátékot az a gondolat motiválja, hogy „Talán majd ma”. A játékosok a kedvezőtlen esélyekkel szembeni magas kockázat ellenére is újra meg újra megpróbálják, mert hajtja őket a remény.

Rengeteg értékesítő érez ugyanígy a munkájával kapcsolatban. Úgy tűnik, az értékesítőnek csak a szerencse segíthet. Rengeteg értékesítő megy dolgozni azzal a reménnyel, hogy „Talán majd ma”.

Pedig lehetne másképp is. Kiszámíthatóbban. Tervezhetőbben.

Nem a technikák számától függ, hogy az értékesítő mennyire sikeres. Hanem attól, hogy megérti-e, hogy mi történik az értékesítési folyamat hátterében, megérti-e, hogy miért működik valami az egyik embernél, és miért nem hoz eredményt a másiknál.

Ez a könyv nem egy újabb, sokadik könyv az értékesítési technikák témakörében. Ez a könyv kiegészítője a többinek.”

Értékesítési hanganyagok

1995 óta több ezer értékesítőt képeztem már és több 100.000 óra előadás van mögöttem. Hogy a lehető legtöbbet tudjak segíteni az értékesítőknek a fejlődésben több témát is feldolgoztam és mint hanganyag elkészítettünk. Itt most ezeket láthatod felsorolva. Amennyiben valamelyik területen nehézségeid vannak vagy szeretnéd fejleszteni a tudásodat, ne habozz rendeld meg azonnal.

Tudatos értékesítés

A TUDATOS ÉRTÉKESÍTÉS

A tudatos értékesítés cd tartalmazza, a döntésig vezető lépések sorozatát

Kevesen vannak, akik tudatosan állnak az értékesítéshez. Sokan csak a jól bejáratott sablon dumát nyomják, aztán vagy bejön, vagy nem. A nagy számok törvényei alapján, ha sokaknak el tudjuk mondani a „rizsa” szöveget biztosan csurran-cseppen majd valami. Viszont ez maximum az életben maradáshoz elég. Ahhoz, hogy valóban sikeres legyél, tudatossá kell válnod!

A CD-n meghallgathatod, hogy hogyan tudod a legrövidebb úton eljuttatni az ügyfeleid a döntésig! Ne tukmálj! Értékesíts! Ezzel a CD-vel megismered, hogyan teheted valóban értékessé ügyfeled számára a termékedet. Ismerd meg, mi történik egy vásárlóval az első gondolattól, egészen addig a pillanatig, amíg kifizeti az árut? Ezzel a tudással képes leszel irányítani és mindkettőtök számára előnyösen befolyásolni a döntésig tartó folyamatot.

  • Miért nem működik, amikor az ügyfelet meg sem hallva, csak arról áradozunk, hogy mennyire jó a termékünk és miért kell neki azonnal most vásárolni?
  • Mit kell tenned, hogy a tárgyalás végén pozitív döntést hozzon ügyfeled és valóban meg is vegye a terméket, ne csak erősen gondolkodjon rajta?

Ezzel a tudásanyaggal, a legkisebb energiával célba érhetsz minden esetben!

Emberismeret = Célok-bukás skála

Minden ember más és más. Tudd kinek miként mutasd be a terméket, hogy számára is érthető legyen és akarja a terméket.

Ugye minden ember más és más. Van, akik kedvesek, vannak, akik mogorvák, vannak, akik bíznak másokban, vannak, akik mindenkivel szemben bizalmatlanok. Az értékesítők nem válogathatnak, ha sikeresek akarnak lenni! Amennyiben meg van a tudásod, hozzá hogyan kezeld a különböző típusú ügyfeleidet, nem is kell válogatnod. Tanuld meg a CD-ről, hogy hogyan tudsz szót érteni a különböző típusú, gondolkodású emberekkel 100%-os biztonsággal! Ismerd meg, hogyan tudsz azonosulni félelmeikkel, vágyaikkal és hogyan tudod értékessé tenni az ő szemükben a termékedet! Az az értékesítő, aki jó emberismerő és gyorsan rájön, melyik ember hogyan gondolkodik és brilliánsan juttatja el számára azokat a kulcsszavakat, amire vágyik.

Ismerd meg:

  • Miért különböznek az emberek és hogyan működnek?
  • Miért befolyásolják az érzelmek a gondolkodást és hogyan lehet rájuk hatni?
  • Milyen érzelmi szinthez milyen gondolkozás társul és hogyan lehetsz képes arra, hogy ideális helyzetbe hozd ügyfeled?

Ezen a CD-n található anyag maga az értékesítők varázspálcája, melynek segítségével szinte el tudod varázsolni személyiségeddel az ügyfeleidet, legyenek bármilyen gondolkodásúak! Vedd meg a CD-t, hogy bárkivel szót tudj érteni!

Az értékesítőnek a legfontosabb eszköze a kommunikációs képessége.

Sikeres kommunikáció

Az értékesítőnek a legfontosabb eszköze a kommunikációs képessége. Annak a tudása, hogy mit hogyan mondjunk, mikor mondjuk, mikor beszéljünk, mikor hallgassunk, mikor dicsérjünk, mikor értsünk egyet, és mikor ne értsünk egyet, egy igazi kincs. Olyan kincs, melynek alkalmazásával megtöbbszörözheted a bevételed. Legyen az kifogáskezelés vagy csak az ügyfél feltérképezése, ez a legfontosabb fegyvered, ha valóban üzletet akarsz kötni!

Tárgyalástechnika

Tartalmaz trükköket, praktikákat, működő fogásokat is, hogy minden hallgató megtalálja az ő stílusához illő fogásokat!

Ez a dupla CD tartalmazza az összes szükséges tárgyalástechnikai fogást, mit, mikor, hogyan kell csinálnia egy értékesítőnek a tárgyaláson. Tartalmaz trükköket, praktikákat, működő fogásokat is, hogy minden hallgató megtalálja az ő stílusához illő fogásokat! Ezzel a CD-vel felvértezve magad úgy mész el egy tárgyalásra, hogy fel vagy készülve mindenre.

Tanuld meg, :

  • hogy nem a lezáráson, hanem annak előkészítésén múlik a sikered!
  • hogyan találd meg a közös hangot az ügyfeleddel!
  • hogyan kérdezz!
  • hogyan kezeld magabiztosan a kifogásokat!
  • mi a támogatás művészete!
  • hogyan zárj sikeresen!

Szerezd meg a CD-t és építsd be az értékesítési technikádba mindazt az azonnal alkalmazható technikát, mellyel garantáltan nyertes leszel egy tárgyaláson!

Személyes érintettség elérése-Rom Skála

Tudod, hogy mi a problémája, tudod is rá a megoldást, de hogy nyisd fel a szemét?

Biztos Te is voltál abban a helyzetben, amikor leültél egy tárgyalásra, Te mondtad a tuttit, de a másik fél az csak úgy ült, szemlélődött, mintha ott se lenne. Tudod, hogy mi a problémája, tudod is rá a megoldást, de hogy nyisd fel a szemét? Az ilyen egyénnel nehéz tárgyalni. De ha ismered a CD-n található technikát nincs az az ügyfél, akinek ne tudnád megtalálni azt a területet, amivel fel tudod ébreszteni és érdeklődővé tudod varázsolni az irányodba. Ha nem tudod áttörni ezt a gátat, esélyed sincs a sikerre.

Vedd meg a CD-t és érd el, hogy ügyfeleid akarják tőled a megoldást és örüljenek a veled való találkozásnak!

A figyelem megszerzésének magas iskolája

Mi a legfontosabb tényezője a sikeres értékesítésnek?

Mi a legfontosabb tényezője a sikeres értékesítésnek? A kommunikáció minősége! Ha jól tudsz kommunikálni, bármire képes vagy. Ahhoz, hogy valakivel elérj odáig, hogy kommunikálni tudj, meg kell szerezned és fenn kell, hogy tartsd a figyelmét, bármi áron. Ez az egyedülálló CD a legjobb üzleti barátod lesz. Nem lesz olyan helyzet, hogy ne tudjál valakit érdeklődővé tenni. EZ A MŰKÖDŐ TECHNIKA bárhol, bármikor, bárkinél alkalmazható. Tekintet nélkül működik bármilyen embertípusnál, bármilyen élethelyzetben. Legyen a cél magánéleti, vagy üzleti, mostantól kezdve nincs olyan ember a bolygón, akivel ne tudnál kapcsolatba lépni. SZEREZD BE EZT A CD-t és SZEREZZ MEG MINDEN FIGYELMET, AMIT SZERETNÉL!