Kilépés a tartalomba
Comline Budapest 2020-as logója
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Menü
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Keresés
Bezár
Bejelentkezés

Olvasási idő:
5 perc

Működő hideghívás technikák

Hideghívás Ingyenes

Olvasási idő:
5 perc

Működő hideghívás technikák

Hideghívás Ingyenes

Aki már több, mint egy hónapja foglalkozik értékesítéssel, az szinte biztosan találkozott a cége vagy főnöke azon igényével, hogy hívjon fel számára ismeretlen személyeket egy listáról. Ezt a tevékenységet nevezzük hideghívásnak, utalva a hívó és hívott felek közti személyes kapcsolat vagy ismeretség teljes hiányára a telefonhívást megelőzően.

Felméréseink szerint a legtöbb értékesítő tart a hideghívásoktól, és kényelmetlenül érzi magát az ilyen típusú telefonok alkalmával.. Erre szokták azt mondani, hogy a telefonok mázsás súlyúvá válnak. Pedig egyébként ugyanaz az értékesítő szívesen beszélget ugyanannak a telefonnak a segítségével, olyan ügyfelekkel vagy akár jelöltekkel, akiket már személyesen ismer. Nem is beszélve a könnyed telefonálások tucatjairól, amiket barátaival és családtagjaival folytat napi szinten.

A legtöbb értékesítő tart a hideghívásoktól, és kényelmetlenül érzi magát az ilyen típusú telefonálással.

Az ismeretlenségi probléma

Tehát ebből látható, hogy szinte senkinek sincsen baja a telefonálással. Bármelyik értékesítőnk fel tudja hívni ismerőseit, vagy ismerős ügyfeleit minden nehézség nélkül. Ezért a tele-marketing szakértők az ismeretség hiányát szokták a fő problémának tekinteni. És ebben van is igazság, aminek a megoldásán érdemes dolgozni.

Az ismeretség hiányát olyan módon lehet enyhíteni, hogy a lehetőségeinkhez és körülményeinkhez mérten igyekszünk adatokat és információkat gyűjteni a hívott félről. Például cégek esetében megnézhetjük a honlapjukat, esetleg utána nézhetünk a mérlegüknek, eredményüknek, vagy bármilyen további elérhető adatnak velük kapcsolatban.

Az egyik megoldás, hogy igyekszünk adatokat és információkat gyűjteni a hívott félről.

Ugyanezen okból javasolják bizonyos értékesítési trénerek, hogy lehetőleg csak ajánlásból keressünk fel ügyfeleket és ne használjuk a hideghívást. Valóban az ajánlás az egyik legjobb módszer arra, hogy egy ismeretlen személyt ne „hidegen” kelljen felhívnunk. De ez egy másik téma.

A helyzet az, hogy sok cégben, különösen, ha a cég marketingje nem eléggé kiforrott, akkor a hideghívás elkerülhetetlen az értékesítők számára. Ráadásul, ha végiggondoljuk, szintén alig valakinek van gondja azzal, hogy ismeretlenül felhívja például egy cég ügyfélszolgálatát, és ott egy ügyet elintézzen, vagy éppen leadjon egy reklamációt. Ezért érdemes tovább vizsgálódnunk, hogy milyen további ok áll a hideghívás probléma hátterében.

A hideghívás nehézségének igazi oka

Az igazi nehézség a hideghívás esetén az, hogy a hívó fél nem eléggé felkészült, nincsen pontos és határozott célja a hívással, nincs meg egy világos forgatókönyv a fejében, és nem halad végig a forgatókönyv mentén. Amikor ugyanígy hív ismerősöket, akkor a személyes kapcsolat miatti türelmet és megértést kap a hívott féltől, ami lehetőséget teremt a számára, hogy összeszedje a gondolatait és végül elérje a hívása célját.

Ugyanez az előny nem áll egy üzleti céllal hideghívást végző személy rendelkezésére. Neki szükséges hideghívás technikák bevetésével kompenzálnia a hátrányát. Hacsak kicsit is habozik, ha nem elég gördülékeny, ha nem kezeli az ellenvetéseket simán és gyorsan, akkor a hívott fél könnyen bontja a vonalat, és az esély elszáll.

A hideghívás technikák szerepe az, hogy átsegítsék a hidegen hívó értékesítőt ezen. De az igazi kulcs nem is a hideghívás technikák elsajátításában rejlik, hanem azok készségszintű begyakorlásában. Nem elég rendelkezni egy pontos forgatókönyvvel, hanem a hideghívó értékesítőnek azt betéve tudnia kell, minden lehetséges elágazással együtt.

Az időpont egyeztetés és hideghívás tréningünkön lehetőséged van a technikák megismerésére és begyakorlására. Elhozhatod azokat a szituációkat, kifogásokat, amikkel nehézséged van, és a helyszínen működő megoldást kapsz mindegyikre. Kattints és ismerd meg a tréning részleteit és az eddigi résztvevők visszajelzését.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
A hatályos GDPR törvények alapján nem tudjuk kezelni az adataidat, ha nem fogadod el az adatvédelmi tájékoztatót. Így nem tudjuk kiküldeni a részedre a kért információkat sem.
Megosztás itt: facebook
Megosztás Facebook-on
Megosztás itt: linkedin
Megosztás LinkedIn-en

Nagy Béla - Értékesítési szakértő

Nagy Béla vagyok, a Comline Budapest Kft. tulajdonosa. A mai napig aktívan dolgozom, mint értékesítő és tréner, egyszerűen, azért mert szeretek értékesíteni és működő megoldásokat adni másoknak, amivel elérhetik üzleti és személyes céljaikat. 21 éve képzek sikeresen értékesítőket.

Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képeztem már. Több területen az általam oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagaimat több ezren hallgatták már. Könyvemet napi szinten forgatják az értékesítők, hogy megtalálják, hogy az adott tárgyalásnál mit rontottak el.

Sikerem titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik. Az értékesítők és értékesítési vezetők azért szavaznak hosszútávra bizalmat nekem, mert képzéseim gyakorlatiasak, közérthetőek és az alapvető miértekre adnak választ.

Évente átlagosan 100.000.000,- forintnyi plusz üzletet kötnek az értékesítők a képzéseim-tréningjeim után. Tudom, hogy ez nagy szám, de az utánkövetéseink és partnereink, résztvevőink visszajelzése alapján valóban ez az eredmény.

Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2020
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

OTP Simplepay által elfogadott kártya típusok

Melyik csomagot kéred?

Havi

49 900 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
41 583 Ft + áfa / hó
(499 000 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

14 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
12 492 Ft + áfa / hó
(149 900 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

7 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 6 658 Ft + áfa / hó (79 900 Ft / év)

Ezt kérem