Kilépés a tartalomba
Comline Budapest 2020-as logója
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning és gyakorló nap
    • Vezetői tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Menü
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning és gyakorló nap
    • Vezetői tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Keresés
Bezár
Bejelentkezés

Olvasási idő:
5 perc

Mekkora pluszt jelent, ha a csapat érti, kinek mi a szerepe?

Hatékonyság növelés Ingyenes

Olvasási idő:
5 perc

Mekkora pluszt jelent, ha a csapat érti, kinek mi a szerepe?

Hatékonyság növelés Ingyenes

Vezetőként azt gondolhatod, mindenki tudja, mi a munkaköre, mi a feladata, felesleges is erről beszélni.

Pedig rengeteg félreértést, felesleges kört, el tudsz kerülni, ha a munkafolyamatokat pontosan leírjátok és mellé rendelitek annak felelősét. Leírom Neked, miért.

Mert a mindennapos dolgok sem egyértelműek

Egy konkrét példán át mutatom meg Neked, miben tudok a segítségetekre lenni. Egy építőipari cégnek tartottam tréninget. Manapság ez az iparág szárnyal, úgy gondolhatod, Nélkülem is nagyon jól elboldogulnának. Ők is így gondolták és a képzés elején ennek hangot is adtak. Nem tudták, mit tud hozzáadni a képzés ahhoz, ami jól megy.

Át kell nézni a folyamatot, az elejétől a végéig

Megkértem őket, írják le az eladási folyamatot az első lépéstől addig, amíg az elégedett ügyfél átveszi az elkészült ingatlan kulcsát.

Már ez is nehézséget okozott.

Hiába csinálták ezt minden nap, nehéz volt összeszedni, hogy hol kezdődik a folyamat, mikor történik a kommunikáció és kik között zajlik, írásban vagy szóban történik? Hogyan tarthatók be az ígéretek és a határidők?

Csak a folyamatok le, és össze írása óriási felismeréseket okoz a kollégáknak

A kommunikáció hatalma

Elkészült a részletes leírás és minden egyes lépést átnéztünk. Mellérendeltük a felelősöket, azt, hogy mit milyen módon kell rögzíteni és kommunikálni.

Mivel a folyamatban a résztvevők munkája egymásra épült, nagyon fontos volt, hogy az információ pontos és gyors legyen, hiszen így nem csak egymás munkáját gyorsították meg, hanem a felesleges feladatokat is képesek voltak kiszűrni.

Azt is fontos volt tisztázni, hogy vannak olyan információk, amelyeket nem szabad elhallgatni egymás elől. Ilyen, amikor problémás az ügyfél. Tudod, amikor a hülyeség akaraterővel párosul. Nagyon sok kellemetlenségtől meg tudjátok kímélni magatokat, ha ezt előre eláruljátok a többieknek, és ők már tudják, hogyan kell kezelni. Fontos az is, hogy mindig mindent írjatok le. Nem tudsz megerősíteni, sem megcáfolni semmit, amit az ügyfél állít, ha az nem került rögzítésre. Ha már rögzítésre került, ne kezdjen el senki újabb ötleteket adni neki, mert akkor persze, hogy már az kell neki és folyamatosan módosítanotok kell, ami borít mindent.

Precizitás, pontosság, sebesség, kétirányú kommunikáció áramlás. Csak szavak, de mennyi minden van mögöttük!

Fontos, hogy a munkatársak között áramoljanak az információk. A megfelelő információk késleltetése vagy hiánya jelentős hatással van a profitra.

Mindig lehet jobban csinálni

A tréning végén megkértem mindenkit, hogy írja le, mik azok a folyamatok, amelyeket továbbra is jónak ítél meg a munkájában. Kértem, írjanak le mellé legalább három olyan új ötletet, amellyel szerintük meg tudják könnyíteni a saját és a többiek munkáját. Mindenki pontosan meg tudta fogalmazni mindkét kérésre a válaszokat és rengeteg új javaslat került rögzítésre, melyeket be lehet építeni a mindennapi folyamatokba.

Ami mindig bejön:

  • Kommunikálj tisztán!
  • Dokumentálj!
  • Időben add át az információt!
  • Kérdezz!
  • Koordinálj!
  • Tartsd be, amit ígértél!

Szedd össze, ami jó és tartsd meg! Szűrd ki, ami rossz és töröld! Hidd el, duplájára fog nőni a hatékonyságod!

A Te csapatod munkájában mekkora tartalék van?

A csapatösszhangban vannak rejtett tartalékok, ezt a fenti példából már Te is látod, és biztos vagyok benne, hogy saját csapatoddal kapcsolatosan is támadtak gondolatok. További tartalékok találhatóak az értékesítők munkájában is. A közel 25 éves munkám során összegyűjtöttem 6 olyan területet, ahol egy cégben garantáltan profit veszteség keletkezhet az értékesítési munka kapcsán. Ezt a 6 területet vesszük végig a vezető tréningen, ahol nem csak bemutatom a területeket, hanem eszközöket is adok a kezelésükre. Találkozzunk személyesen a tréningen, ahol fel tudod tenni a felmerült kérdéseidet is.

Értékesítési és vezetői témában heti rendszerességgel osztunk meg új videókat a Comline Sales Klubban. Itt rendszeresen publikáljuk friss cikkeinket, előadás videókat, hanganyagainkat és csatlakozni tudsz a zárt Facebook-csoportunkhoz is, amelynek kereteiben hasonszőrűeknek teheted fel a kérdéseket, amikre szakértő választ kapsz.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
A hatályos GDPR törvények alapján nem tudjuk kezelni az adataidat, ha nem fogadod el az adatvédelmi tájékoztatót. Így nem tudjuk kiküldeni a részedre a kért információkat sem.
Megosztás itt: facebook
Megosztás Facebook-on
Megosztás itt: linkedin
Megosztás LinkedIn-en

Nagy Béla - Értékesítési szakértő

Nagy Béla vagyok, a Comline Budapest Kft. tulajdonosa. A mai napig aktívan dolgozom, mint értékesítő és tréner, egyszerűen, azért mert szeretek értékesíteni és működő megoldásokat adni másoknak, amivel elérhetik üzleti és személyes céljaikat. 21 éve képzek sikeresen értékesítőket.

Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képeztem már. Több területen az általam oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagaimat több ezren hallgatták már. Könyvemet napi szinten forgatják az értékesítők, hogy megtalálják, hogy az adott tárgyalásnál mit rontottak el.

Sikerem titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik. Az értékesítők és értékesítési vezetők azért szavaznak hosszútávra bizalmat nekem, mert képzéseim gyakorlatiasak, közérthetőek és az alapvető miértekre adnak választ.

Évente átlagosan 100.000.000,- forintnyi plusz üzletet kötnek az értékesítők a képzéseim-tréningjeim után. Tudom, hogy ez nagy szám, de az utánkövetéseink és partnereink, résztvevőink visszajelzése alapján valóban ez az eredmény.

Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2020
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

OTP Simplepay által elfogadott kártya típusok

Melyik csomagot kéred?

Havi

49 900 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
41 583 Ft + áfa / hó
(499 000 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

14 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
12 492 Ft + áfa / hó
(149 900 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

7 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 6 658 Ft + áfa / hó (79 900 Ft / év)

Ezt kérem