Az időpont egyeztetést 3 fő kategóriára bonthatjuk. Vadidegen ügyféljelöltek felhívása ( hideghívás) Ajánlásból kapott ügyféljelöltek felhívása Meglévő kapcsolatrendszerből jelöltek hívása (Ismerős és baráti kör) Telefonos...
Olvasd a Comline értékesítői magazinját
Válj hétről hétre jobb értékesítővé ingyenes és prémium tananyagainkkal.

A vezetői hatékonyság növelése nem egy könnyed kérdés egy vállalat, vagy vállalkozás számára. Az, hogy egy vezető mennyire hatékonyan tudja ellátni a vezetői feladatait, okozhatja...
2018-at írunk, azaz 22. évébe lépett a Comline. Arra gondoltam, pár gondolatban megosztom, merre tartunk, mit tervezünk. Előjáróban tekintsünk vissza az elmúlt évre. 2017-ben végre...
Igaz ez vagy nem igaz? Azt gondolom lehet ezen elmélkedni, vitatkozni, lándzsát törni egyik vagy másik érv mellett, de végül is a tény az tény:...
Klasszikus kifogáskezelés nem működik! Nem működik, mert győztes-vesztes szitu lesz a vége és az vagy az értékesítőnek, vagy az ügyfélnek nem jó! Mi is az...
Még 2001-ben találkoztam Istvánnal először személyesen, aki Kecskeméten régióigazgatóként építette vállalkozását, az akkor ötödik legnagyobb magyar biztosítónak. Azóta folyamatos az együttműködésünk, és számtalan közös sikert...
Tudjuk, hogy vannak értékesítők, akik ügyesebbek és sikeresebbek is, mint mások. Azt is mondják, hogy ők „született értékesítők”! Én azt mondom, hogy „csak” tudják a...
Az üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika olyan témák, amelyeken nagymértékben múlik az értékesítőink sikere, vagy kudarca. Ezzel összefüggésben pedig, ez a két tényező nagyban befolyásolja vállalkozásunk...
A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. Amit nem mérünk meg pontosan, arról igazán nem tudhatjuk, hogy milyen, mennyi, és vajon éppen növekszik,...
Ma már nagyon kevés vállalkozás engedheti meg magának, hogy a bevételei megszerzése érdekében ne támaszkodjon különböző értékesítési csatornák használatára. A legtöbb cég piacán alapvető változások...
Manapság egyre több vállalkozó és cégvezető ügyfelünk panaszkodik arra, hogy képtelenek motiválni a munkatársaikat. Pedig a cégük sok esetben, már húsz-huszonöt éve működik sikeresen. Még...
Sok induló vállalkozóban és kezdő értékesítőben merül fel az alapkérdés: hogyan adjunk el egy terméket? Az eladást igazán érdemes lenne két kategóriára bontani a pontosabb...