Kilépés a tartalomba
Comline Budapest 2020-as logója
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Menü
  • Értékesítési képzés
  • Tréningek
    • Telefonos időpont-egyeztetés és hideghívás tréning
    • Vezetői bemutató tréning
    • Felnőttképzés (E-000607/2014)
    • Emberismeret tréning (Hamarosan)
    • Tárgyalástechnika tréning (Hamarosan)
    • Önbizalom tréning (Hamarosan)
  • Tanfolyamok
    • Egyszer fenn, egyszer lenn az üzleti életben​
    • Értékesítési képzés
    • Hatékony vezetés
    • Hogyan jöjjünk ki másokkal
    • Hogyan növeld önbizalmadat
    • Sikeres időpont egyeztetés gondtalan hideghívás
    • Személyes értékek és tisztesség
    • Vezetői alapok
  • Magazin
  • Előfizetés
  • Naptár
  • Webshop
  • Kapcsolat
  • Rólunk
Keresés
Bezár
Bejelentkezés

Olvasási idő:
4 perc

Így tudod segíteni és kontrollálni az értékesítőid munkáját

Értékesítési teljesítmény növelése Ingyenes

Olvasási idő:
4 perc

Így tudod segíteni és kontrollálni az értékesítőid munkáját

Értékesítési teljesítmény növelése Ingyenes

Értékesítési vezetőként, hogyan tudod eldönteni, hogy az értékesítőd tényleg eleget, és jól dolgozik, vagy csak eladja magát Neked? Melyek azok a kérdések, amelyeket fel kell tenned, hogy valóban reálisan lásd a tevékenységét? Biztos vagyok benne, hogy nem kevés időt áldozol az értékesítőidre, hogy eredményesebbek legyenek és ellenőrizd a munkájukat. Valószínű, hogy már most is megvan a saját módszered az értékesítőiddel való együtt működésre.

Mert kérdezni is tudni kell

Értékesítési vezetőként biztos vagyok benne, hogy vezettetsz statisztikákat az értékesítőiddel, sőt, lehet, hogy CRM rendszeretek is van, amelyet ha valóban vezetnek az értékesítőid, akkor egészen jó képet kaphatsz arról, hány tárgyalásuk volt, hány ajánlatuk, hány kötésük, hány újrakötésük.

Természetesen ehhez az is kell, hogy megköveteld és ellenőrizd is, hogy valóban pontosan vezetnek mindent.

De ezek csupán számok. Némi képet adnak, de a teljes igazságot ezeken a statisztikákon keresztül nem fogod látni.

Vezetőként csupán a statisztikák elemzésével nem fogod tudni, hogy az értékesítőid jól végzik-e a munkájukat

Milyen lehetőségeid vannak?

Az egyik megoldás, hogy elmész velük néhány tárgyalásra. Ha ezt ráadásul csak az utolsó pillanatban közlöd velük, akkor egészen biztos lehetsz benne, hogy minden megbeszélésükre tökéletesen felkészülve mennek majd, hiszen soha nem tudhatják, mikor mész velük.

Azonban a Te időd sem végtelen, ráadásul túl drága ahhoz, hogy ezzel töltsd. Így hát másik megoldást kell találnod.

De akkor mi a megoldás?

Ez pedig az, hogy minden héten leülsz egyesével az értékesítőiddel és megkéred őket, sorolják fel Neked, milyen szempontok voltak a döntőek az adott ügyfélnél. Mi miatt döntött a vásárlás mellett szerintük? Ha azt fogják válaszolni, hogy a pénz és a szállítási határidő rövidsége miatt, akkor bizony élhetsz a gyanúval, hogy értékesítőd nem tesz meg mindent a sikeres zárás érdekében. Nem méri fel az ügyfél igényeit. Eldarálja a mondandóját, de nem próbál meg az ügyfél megismerése révén olyan információkhoz jutni, amelyek döntőek lehetnek az értékesítés és az újraértékesítés szempontjából.

Kérdezd meg azt is, hogy szerinte, miért volt szimpatikus az ügyfélnek, illetve mit gondolhat róla és a cégről az ügyfél. Ha nem tud rá válaszolni, szintén biztos lehetsz benne, hogy nem alkalmazza a megfelelő kérdezéstechnikát.

A jókat jutalmazd

Ne minden értékesítőddel menj végig minden héten ezeken a kérdéseken. Akik nagyon jól teljesítenek, azokat egyszerűen dicsérd meg. De akik közepesen teljesítenek, de véleményed szerint ennél jóval többre hivatottak, azokkal érdemes minden héten végig menned ezeken a kérdéseken és megtanítanod arra, hogy egy tárgyalás lényege a kérdésekben rejlik. A cél, hogy minél jobban megismerje az ügyfelet, felmérje az igényeit és a félelmeit, mert így kerülhet közelebb hozzá és így fog tudni a jövőben is gyümölcsöző kapcsolatot fenntartani vele.

Hogyan tudod fejleszteni nem csak az értékesítőidet, hanem saját magadat is?

Képezd magad! Most van időd erre és fontos, hogy a megszerzett tudással megerősödve tudsz majd dolgozni, amikor újra lehetőséged nyílik a régi keretek között működni. Gyere el az értékesítési vezetőknek szóló haladó tréningre, ami először a szemléletmódodat, aztán a hétköznapjaidat változtatja meg azzal, hogy rámutat, hogyan dolgozhatnak hatékonyabban az értékesítőid.

Iratkozz fel hírlevelünkre

Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, töltsd ki ezt a mezőt is!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
A hatályos GDPR törvények alapján nem tudjuk kezelni az adataidat, ha nem fogadod el az adatvédelmi tájékoztatót. Így nem tudjuk kiküldeni a részedre a kért információkat sem.
Megosztás itt: facebook
Megosztás Facebook-on
Megosztás itt: linkedin
Megosztás LinkedIn-en

Nagy Béla - Értékesítési szakértő

Nagy Béla vagyok, a Comline Budapest Kft. tulajdonosa. A mai napig aktívan dolgozom, mint értékesítő és tréner, egyszerűen, azért mert szeretek értékesíteni és működő megoldásokat adni másoknak, amivel elérhetik üzleti és személyes céljaikat. 21 éve képzek sikeresen értékesítőket.

Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képeztem már. Több területen az általam oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagaimat több ezren hallgatták már. Könyvemet napi szinten forgatják az értékesítők, hogy megtalálják, hogy az adott tárgyalásnál mit rontottak el.

Sikerem titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik. Az értékesítők és értékesítési vezetők azért szavaznak hosszútávra bizalmat nekem, mert képzéseim gyakorlatiasak, közérthetőek és az alapvető miértekre adnak választ.

Évente átlagosan 100.000.000,- forintnyi plusz üzletet kötnek az értékesítők a képzéseim-tréningjeim után. Tudom, hogy ez nagy szám, de az utánkövetéseink és partnereink, résztvevőink visszajelzése alapján valóban ez az eredmény.

Comline Budapest Kft 2020-as logója

© Copyright
1996-2020
Comline Budapest Kft.

Cégadatok

Comline Budapest Kft.
11801496-2-43
01-09-677441

Elérhetőségek

1221 Budapest Kocsola utca 5.
+36 (70) 39 39 391
comline@comline.hu

Jogi dokumentumok

Adatvédelmi nyilatkozat
ÁSZF

Social media

Facebook
Youtube

OTP Simplepay által elfogadott kártya típusok

Melyik csomagot kéred?

Havi

49 900 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
41 583 Ft + áfa / hó
(499 000 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

14 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 
12 492 Ft + áfa / hó
(149 900 Ft / év)

Ezt kérem

Melyik csomagot kéred?

Havi

7 990 Ft + áfa / hó

Ezt kérem

Éves

2 hónap ingyen: 6 658 Ft + áfa / hó (79 900 Ft / év)

Ezt kérem