Kifogáskezelési technika

Hanganyag

Letölthető kifogáskezelési hanganyag olyan értékesítőknek, 
akik szeretnék maguk irányítani a bevételeiket.

Emlékszel arra a kérdésre, amelynél az addig érdeklődő vevőd feszültté vált… majd végül sikerrel beszélte le magát a vásárlásról?

„A kifogás, amit nem tudtam kezelni, ezért elvesztettem az üzletet.”

Sok értékesítő fél, hogy kap egy olyan kérdést, amire nem tud felelni – vagy egy kifogást, amit képtelen kezelni.

Pedig a megfelelő technika használatával minden kifogást hatékonyan kezelhetsz (még a legkényelmetlenebb árkifogások bombáját is hatástalaníthatod alkudozás nélkül).

2 kattintással megveheted a kifogáskezelési hanganyagot – fizetés után azonnal megkapod az mp3-fájlokat és akár már a holnapi tárgyalásod során jobban tudsz kifogásokat kezelni.

 

Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz

Kinek ajánljuk?

Olyan értékesítőknek, akik munkájuk során a kifogások kezelése folyamatosan visszatérő nehézség. Ez a hanganyag arról szól, hogy Neked mennyit és miként kell a kifogásokkal foglalkoznod.

Egy olyan módszertan, technika, amivel ha elég fegyelmezett vagy, akkor a lehető leggyorsabban tudod sikeresen zárni az üzletet.

A hanganyag tartalma

  • Mi a különbség a kifogás és a rögeszme között
  • Miért hozz fel folyamatosan adott kifogást az ügyfél
  • A kifogás “kezelésének” mi a célja
  • Hogyan irányítsd a tárgyalást, ha felmerül egy kifogás
  • Hogyan teremts gyorsan és hatékonyan zárási pozíciót az ügyfél kifogásának segítségével

Kérd a hanganyagot most!

Ára: 9000 Ft