Célok-bukás-skála (Emberismeret)

Hanganyag

Hogyan érts szót bárkivel?

„Az én célcsoportom más.”

„Ő egy nehéz ügyfél.”

„Nem tudok szót érteni azzal az emberrel, aki _____”

Az értékesítésed sikerét alapjaiban határozza meg az, hogy a vásárlód mennyire tart szimpatikusnak – a szimpátia alapja az, hogy megvan-e a közös hang, tudtok-e szót érteni egymással és megértitek-e a másikat.

És ez nehéz.

Nagyon nehéz.

Különösen akkor, ha az ügyfeled kekec, pesszimista, arrogáns, kocka vagy érdektelen.

Megfelelő gyakorlás után még a legnehezebb ügyfeleid is mosolyogva mondják majd neked, hogy mintha jobba értenéd a céljaikat és gondolataikat, mint ők maguk – és ez megnöveli a kötési sikerességedet.

2 kattintással gyorsan megvásárolhatod az mp3-formátumú tananyagot és sikeresebb emberismerővé hallgathatod magad.

Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz

Kinek ajánljuk?

Ha Te olyan értékesítő vagy, aki nagyon lelkesen tud beszélni a termékről, ha Te el tudod mondani milyen előnyei származnak annak, aki megveszi a termékedet/szolgáltatásodat, akkor Te máris szót tudsz érteni a népesség 1/3-ával.

Ha Te inkább az a típus vagy, aki képes vagy bármilyen szempontból is azt meghúzni miért érdemes ezt megvenni mi az a negatívum amit elkerülhet mi a potenciális veszteség máris megvan a maradék 1/3.

Te mind a két féllel megérteted magad? 

És mi a helyzet maradék 1/3-al?

A hanganyag tartalma

  • Hogyan gondolkodnak az emberek
  • Milyen típusú ügyfelekkel találkozhatsz
  • Hogyan tudsz szót érteni bárkivel
  • Hogyan ismered fel, milyen típusú ügyféllel tárgyalász
  • Miért motivál egyes embereket a bukás elkerülése
  • Mi motiválja, hajtja az egyes ember típusokat

Kérd a hanganyagot most!

Ára: 8990 Ft