Erősítsd a gyengeségeidet!
Válaszd ki a neked tetsző képzés(eke)t, kattints az „Erre van szükségem” gombra és küldjük a részleteket (az érdeklődéssel semmilyen kötelezettséget nem vállalsz, csak lehetőséget adsz magadnak arra, hogy jobb szakemberré képezd magad), ha pedig kérdésed van, akkor írj nekünk az info@comline.hu e-mail címre – igyekszünk 24 órán belül reagálni.

A jó vezető holtig tanul, amit az alapeszközök elsajátításával kezd: A hatékony vezetés alapeszközei képzés
- A szervezés kulcsadatai, alapelvei
- Az ideális kép kidolgozása
- A csere típusai
- A felelősség
- A hatékony kommunikáció
- A hatékonyság alapkövei
- A stresszkezelés módjai
- A megértés háromszöge
- A feladatok delegálása
- A vezetői szerep és tevékenységek
- Etika, erkölcs és morál a csapaton belül
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D002
Megértéssel a hatékony csapatmunkáért: A hatékony vezetői kommunikáció alapjai képzés
Vezetőként megkerülhetetlen feladat a kommunikációs készségek fejlesztése, e nélkül ugyanis nem tudod megtalálni a közös hangot a csapatoddal, nem tudod asszertív módon képviselni a nézőpontodat vagy megvédeni az érdekeiket. A 24 órás képzésen a kommunikációról először egy kicsit általánosan beszélünk, majd elmélyedünk annak vezetői aspektusaiban.
- A kommunikáció definíciója
- A szándék megállapítása
- A figyelem fontossága
- A duplikáció, a megértés és a kommunikációs ciklus
- A realitás fontossága
- Hogyan adj ki utasításokat?
- Hogyan kérj számon és hogyan ellenőrizd, hogy mindenki megértette-e a kiadott feladatokat?
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D003
A jó üzletember ismeri magát és kiismer másokat: Emberismeret és önismeret alapjai képzés 16 órában
Az üzleti és a magánéletben egyaránt lépéselőnyben van, aki tisztán látja az erősségeit – amelyeket kihasznál – és a gyenge pontjait – amelyeket fejleszt. Azt valószínűleg nem kell különösebben részleteznünk, mekkora aduász a hétköznapi életben és a tárgyalási szituációkban, ha szinte az első perctől tudod, milyen személyiségtípussal van dolgod. A 16 órás képzésen ezt az ütőkártyát adjuk a kezedbe.
- Az emberi érzelmek definiálása
- Célok-bukás skála
- Bevezetés az érzelmi skálába
- Az érzelmi szintek felismerésének szempontjai
- Gondolkodási mechanikák
- A hangolt kommunikáció összetevői
- Az önismeret alapjai
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D004
Hagyd, hogy a jobb emberismeret jobb vezetővé tegyen: Az emberismeret alapjai képzés 24 órában
Ezt a képzést minden HR vezetőnek, cégvezetőnek és csapatépítő-szervezőnek kötelezővé tennénk, mert náluk különösen fontos, hogy azonnal lássák, milyen emberrel állnak szemben, így be tudják lőni, kihez hogyan viszonyuljanak és milyen kommunikációs eszközökkel közelítsenek. A 24 órás képzés végére megtanulod felismerni, hogy konstruktív, magának való, romboló vagy éppen antiszociális személlyel hozott össze az élet.
- Embertípusok
- Szociális és antiszociális típusok
- Az egyes típusok felismerésének lehetőségei és a megfelelő bánásmód
- Kommunikáció a különböző típusokkal
- A konfliktuskezelés alapjai
- Bevezetés a romboló szándékok felismerésébe és kezelésébe
- Az optimális morál fenntartása a csoporton belül
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D005
Gondolattól a konkrét megvalósítási lépésekig: Tervezés és folyamatmenedzsment alapjai képzés
Tervezés nélkül a cég vakon repül, egyértelmű célok nélkül pedig a senki szigete felé tart. A 24 órás képzésen a kezedbe adjuk térképet és az eszköztárat, amely segít megmászni az előtted és a csapatod előtt álló hegyet.
- Funkciók és tevékenységek összehangolása
- Célok kitűzésének és elfogadtatásának módjai
- A kontroll és a hatékonyság módjának ismertetése
- A folyamatok ellenőrzésének módjai
- A projektekhez felhasználható motivációs eszközök
- A folyamatok ellenőrzése
- Feladatkiadás
- A tervezési skála
- Stratégiai tervezés módjai
- Bevezetés az időgazdálkodásba
- A folyamat lépéseinek megszervezése
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D006
Tartsd fenn a kollégáid motivációs szintjét és teljesítményét: Teljesítményértékelés és motiváció alapjai képzés
A vezetők örök dilemmája, hogyan lehet fenntartani a csapat kiemelkedő teljesítményét és milyen eszközökkel, módszerekkel lehet elérni, hogy újabb falakat törjenek át – ezzel magasabbra emelve a céget. A 16 órás képzésen megadjuk a falbontásban segítő eszközöket és megmutatjuk a bizonyítottan hatékony módszereket.
- A teljesítmény mérésének módjai
- Az értékelés kidolgozásának alapjai
- Az egyéni teljesítmény láthatóvá tétele
- Jutalmazás-büntetési eszközök
- A motiváció definíciója, két lépése
- A motivációs skála
- Önmotiváció
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D007
A jó üzletember ismeri magát és kiismer másokat: Az emberismeret és önismeret alapjai képzés 24 órában
Akár vezetőként, akár értékesítőként vagy vállalkozóként dolgozol, az emberismeretnek és az önismeretnek biztosan hasznát veszed – bár ez gyakran nem tudatosul. A jó emberismeret – a szaktudás mellett – elengedhetetlen ahhoz, hogy eredményesebb legyél a területeden, de a 24 órás képzésnek nemcsak az üzleti, hanem a magánéletben is hasznát veheted.
- Emberi érzelmek definiálása
- Célok-bukás skála
- Az érzelmi skála alapjai
- Az érzelmi szintek felismerésének szempontjai
- Gondolkodási mechanikák
- A hangolt kommunikáció összetevői
- Az önismeret alapjai
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D008
Állj ki magadért erőszakmentesen: Érdekérvényesítés a gyakorlatban képzés
Nem tudhatod, mikor jön derült égből villámcsapásként egy új kihívás vagy olyan ismeretlen szituáció, amikor ki kell állnod magadért, az elveidért vagy meg kell győznöd a környezetedet arról, hogy álljon melléd. A művészet, hogy mindezt ne manipulálással érd el, hanem a gondolataid, véleményed határozott kifejezésével – ezt tanítjuk meg a 24 órás képzésen.
- A kommunikáció alapjai
- A közös hang megtalálása
- Hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció
- Tipikus kommunikációs hibák
- A jó benyomás keltése, hatásos bemutatkozás
- A kérdezéstechnika szerepe, igényfeltáró, generáló kérdések
- Hatásos érdekérvényesítés, prezentációs eszközök
- A partner megértésének tudatos irányítása
- Kifogáskezelés, tipikus kifogások összegyűjtése
- Megállapodás a gyakorlatban
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D009
Hangold össze a területek és a csoportok tevékenységét: Folyamatmenedzsment képzés
Vezetőként csak akkor várhatod el a csapatodtól, hogy hatékony és sikeres legyen, ha átláthatók folyamatok és a különböző tevékenységek összehangoltan, egymást támogatva folynak. A 40 órás képzésen négy fő témakörön haladva adjuk a kezedbe azokat a módszereket, eszközöket, amelyekkel az irányításod alatt lévő terület jól működő gépezetként működhet.
- 1. Folyamatmenedzsment alapok, keretek:
- a folyamatmenedzsment alapfogalmai, a folyamat, mint feladatmegoldási mód
- a folyamat életciklus
- folyamatmenedzsment területek
- feladat alapú szervezet, folyamatok illesztése a szervezetbe
- a résztvevő folyamatok sajátosságai – megbeszélés
- 2. Folyamatok előkészítése:
- igényfelmérés és megvalósíthatóság vizsgálata
- érintettek kezelése
- célok formálása
- a szerepek, főbb felelősségek, hatáskörök, feladatok tisztázása
- a koncepció meghatározása, specifikálás, a leszállítandók definiálása
- mérföldkövek rögzítése, felsőszintű költségbecslés
- mintafolyamat előkészítése – gyakorlat
- 3. Részletes folyamattervezés
- a folyamat működésének megtervezése
- az ütem-és erőforrástervezés lépései, technikája: mitől lesz jó a terv?
- minta a folyamat ütem-és erőforrástervének előkészítésére – gyakorlat
- egyéni időbeosztás tervezése, priorizálás
- kockázatkezelési terv készítése
- mintafolyamat kockázatkezelés – gyakorlat
- felkészülés a változások megfelelő kezelésére
- 4. Gyakorlati modul
E-000607/2014/D010
Tanítsd meg a csapatodnak, hogyan nyerhetnek együtt: Hatékony, együttműködő csapat képzés
Hiába dolgoznak veled az egyes területek legtehetségesebb emberei, ha nem tudnak közösen haladni a cél felé, útközben egymásra mutogatnak vagy néhányan más ösvényeket keresnek, akkor elbuktok az elétek kerülő akadályokban. A 24 órás képzésen megtanulod, hogyan vedd rá a kollégáidat a közös munkára.
- A célok összehangolása a résztvevők céljaival
- A szervezet és a csapat definiálása
- A szervezeti, illetve a személyes célok kitűzése (gyakorlati feladat)
- Így nevelj nagybetűs csapattagokat
- A csapatszabályok
- A kommunikáció vastörvényei
- Kapcsolatépítés és-fenntartás a szervezetben
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D011
Oszd be az idődet okosan és törj előre: Idő-és feladatmenedzsment képzés
Egy nap mindenkinek 24 órából áll, de úgy tűnhet, hogy egyesek mégis képesek 30 órányi teendőt elvégezni ennyi idő alatt, míg mások kezéből szinte kifolynak az órák és alig haladnak valamire. Persze az első csoport tagjainak sincs időnyerője, egyszerűen arról van szó, hogy nemcsak ismerik az időgazdálkodás eszközeit, hanem a szájízük szerint alkalmazzák is – a 20 órás képzésen te is megtanulod, hogyan hangold a saját ritmusodra ezeket a módszereket.
- Az időgazdálkodás alapelvei
- Az időgazdálkodás tervezése és működése
- Az időrablók
- A hatékony feladatvégzés
- A feladatok priorizálása és az értékalapú tervezés
- A hatékony feladatvégzést akadályozó tényezők és kezelésük
- A kommunikációs mikrotechnikák összefüggései
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D012
Tartsd fenn a csapatod teljesítményét a konfliktussal fenyegető időkben is: Kommunikáció és konfliktuskezelés képzés
Már két ember között kialakuló nézeteltérés is okozhatja a csoportmorál drasztikus romlását, sőt a teljesítményt is érezhetően visszavetheti. Vezetőként az a dolgod, hogy időben visszavágd a vad hajtásokat és lenyugtasd a két (vagy több) fél között kitörni készülő konfliktusvulkánt. A 24 órás képzésen megtanulod, hogyan használd a kommunikációt a hosszú távú, konfliktusmentes együttműködéshez.
- A kommunikáció alapjai, célja, eszközei
- Stresszmentes, hatékony és pozitív kommunikáció
- A mindennapokban használható kommunikációs eszközök
- Win-win helyzet kialakítása
- Eredményes együttműködés
- Konfliktuskezelés célja, eszközei,
- Tudatosság és preferenciák a konfliktushelyzetekben
- Konfliktuskezelés kommunikációval
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D013
Állj fel sikeres lezárással a tárgyalóasztaltól: Működő tárgyalási technikák képzés
Nagyon sok üzletkötő újra és újra belesétál a tipikus hibákba a tárgyalásai során. Az igazi gond, hogy a bakikból semmit nem tanulnak, így folyamatosan pénzt hagynak az asztalon – azt is mondhatjuk, hogy meglopják saját magukat. A 32 órás képzésen a tárgyalás teljes ívén végighaladunk, hogy a lehető legtöbb tárgyalási helyzetből nyertesként gyere ki.
- A sikeres tárgyalástechnika az első érintési ponttól a sikeres lezárásig
- A saját szerepünk a tárgyalás során
- Az érzelmek szerepe és a közös hang megtalálása
- A hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció
- A sikeres kommunikáció szabályai és a tipikus hibák
- Működő és etikus befolyásolási technikák
- Hogyan kelts jó benyomást és hogyan mutatkozz be, hogy emlékezzenek rád?
- Kérdezéstechnika: igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
- Hatásos érvelés, prezentáció
- A partner megértésének tudatos irányítása és a tipikus kifogások összegyűjtése, kezelése
- Bizonyítottan működő lezárási módszerek és megállapodás
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D014
Legyen a kommunikáció a hatékonyságnövelő varázspirulád: Hatékonyságnövelés kommunikációval képzés
Az élet szinte minden területén lépéselőnyben van, aki képes jól kifejezni a gondolait, céljait, érzéseit, motivációját és mindezt a többi embernél is megérti. Van, aki irigykedve néz azokra, akik minden nehézség nélkül kommunikálnak, pedig ez a képesség tanulható – és folyamatos törődést, fejlesztést igényel. A 24 órás képzésen az alapoktól indulva sajátíthatod el, hogyan tartozhatsz te is az eredményesen kommunikálók táborába.
- Kommunikációs alaphelyzetek
- Hogyan reagálj a másik fél felvetéseire és a kellemetlen kérdésekre?
- Mihez kezdj a bőbeszédű, fókuszt folyamatosan elvesztő partnerrel?
- Hogyan alakíts ki határozott és erőszakmentes fellépést?
- Hogyan érvényesítsd az akaratod?
- A figyelem megragadása és fenntartása, illetve a nyugalom megőrzése kommunikációs szituációkban
- Hogyan irányítsd diszkréten a beszélgetést?
- Hogyan legyél jó hallgatóság?
- A kommunikáció lezárása
- A zavarba ejtő kérdések kezelése
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D015
Így tedd érdekessé a mondanivalód és érd el, hogy komolyan vegyék a javaslataidat: Prezentációs technikák képzés
Lehet a tiéd a világ legjobb gondolata, ha nem tudod meggyőzően bemutatni, akkor gondolat marad. Természetes, hogy a csapatod vagy a döntéshozók előtt tartott előadás szinte mindig tartogat kihívásokat, de lényegesen könnyebb a dolgod, ha a kisujjadban van az a prezentációs eszköztár, amivel nemcsak megragadni tudod a figyelmet, hanem fenn is tudod tartani azt. A 24 órás képzésen ennek mikéntjét sajátíthatod el.
- A prezentáció dinamikája és felépítése a figyelemfelkeltéstől a hatásos befejezésig
- A hatáskeltás személyi és tárgyi feltételei, technikái
- Előadói stílusok
- Az emlékezetes prezentációt támogató eszköztár: retorikai elemek, kulcsüzenetek elhelyezése, a hallgatóság bevonása, szemléltető eszközök elhelyezése, használata
- A profi prezentáció felépítése és a sikeres előadás 8 lépése
- A prezentációt segítő kommunikációs csatornák, retorikai elemek, a meggyőzőerő és a hitelesség nyelvi eszközei
- A hallgatóság kérdéseinek, kritikáinak, negatív reakcióinak kezelése és a technikai bakik áthidalása
- A prezentációk, előadások protokollja
- A lámpaláz leküzdése
- Vizuális eszközök elhelyezése és a nem verbális jelzések formái, funkciói, szabályozási módjai
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D016
Használd ki a tárgyalástechnika eszközeiben rejlő erőt a hétköznapokban is: Sikeres tárgyalástechnika mindenkinek képzés
Tévedés azt feltételezni, hogy csak az üzleti élet szereplőinek kell ismerniük a tárgyalástechnikai fogásokat, hiszen az alapok a hétköznapi, vállalati vagy személyes szituációkban egyaránt jól jönnek, amikor egy javaslatodat, véleményedet akarod „eladni”. A 20 órás képzésen ennek hogyanjába áshatod bele magad.
- A sikeres tárgyalástechnika az indítástól a lezárásig
- Tudatos szituációkezelés és a saját szerepünk a szituációban
- A partnerhez viszonyulás ökölszabályai
- Az emberismeret alapjai
- Az emberi érzelmek szerepe, a közös hang megtalálása
- A kérdezéstechnika szerepe és a sikeres prezentáció alapjai
- A sikeres kommunikáció alapjai
- Etikus, működő befolyásolási technikák
- Lezárástechnika
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D017
A felesleges tárgyalások a naptárad közelébe se kerüljenek: Sikeres tárgyalástechnika képzés
Mindegy, hogy egy tervet akarsz elfogadtatni, egy üzletet akarsz megkötni vagy egy szerződést akarsz aláíratni nem mindegy, mindezt hány találkozóval éred el. A sehova nem tartó megbeszélések csak az idődet rabolják, amit fejlesztésekre, újabb bevételnövelő tevékenységre is fordíthatnál. A 48 órás képzésen az elmélet mellett nagy hangsúlyt helyezünk a gyakorlatba ültetésre, hogy felesleges körök nélkül tudj megállapodásokat lezárni.
- A sikeres tárgyalástechnika az indítástól a lezárásig
- Tudatos szituációkezelés és a saját szerepünk a szituációban
- A partnerhez viszonyulás ökölszabályai
- Az emberismeret alapjai
- Az emberi érzelmek szerepe, a közös hang megtalálása
- A kérdezéstechnika szerepe és a sikeres prezentáció alapjai
- A sikeres kommunikáció alapjai
- Etikus, működő befolyásolási technikák
- Lezárástechnika
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D018
Nyerd meg félig a küzdelmet még a ringbe lépés előtt: Stratégiakészítés képzés
A tehetséges, elszánt csapat és az elméletileg piacképes termék csak arra elég, hogy félig nyitott szemmel repüljetek. A teljes tisztánlátáshoz, azaz a lehetőségek és az előttetek álló pálya felméréséhez precízen, jól kidolgozott stratégiára van szükségetek – amivel akár több forgatókönyvre is felkészültök. A 24 órás képzésen megtanulod, hogyan állíts össze egy komplex, szinte minden eshetőséggel számoló anyagot.
- A stratégiai cél meghatározása
- A stratégiai célhoz tartozó ideális kép kidolgozása
- Az erősségek és gyengeségek elemzése
- A célcsoportok meghatározása
- A fő csapásvonalak, cselekvési irányok meghatározása, kidolgozása
- A stratégia ismertetése, elfogadtatása
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D019
Gondoskodj róla, hogy mindenki a helyén legyen a cégben: Szervezetfejlesztés képzés
A céged akkor fog valóban eredményesen működni, ha a csapat minden tagja tudja, teszi a dolgát, illetve látja, miben tud segíteni másoknak és milyen kérdésekben kérheti a többiek segítségét. Mindez akkor valósul meg, ha a cég jól szervezetten, olajozott gépezetként működik. A 40 órás képzés végére érve ezt a szervezettséget ültetheted a vállalkozásodba öt fő csapáson haladva.
- 1. Stratégiai tervezés és folyamatmenedzsment
- környezetelemzés
- megvalósítás
- visszacsatolás
- 2. Folyamatok újratervezése
- az újratervezés lépései
- a folyamatok hatékonyságának eredményessége
- 3. Innovációs menedzsment
- tervezési módszerek
- az innováció finanszírozásának külső és belső formái
- feladatok levezénylése
- 4. Team menedzsment
- team munka
- együttműködés teamben
- team építés
- 5. Tudás-, és teljesítménymenedzsment
- a szervezeti és egyéni teljesítmény alapjai
- a szervezeti és egyéni teljesítmény értékelése
- a teljesítmény növelésében szerepet játszó menedzsmenteszközök
E-000607/2014/D020
Égjen tűz folyamatosan a csapatod szemében és értékeld őket objektíven: Teljesítményértékelés és motiváció alapjai képzés
Az emberek lelkesedését, motiváltságát és kiemelkedő teljesítményét fenntartani talán a legnagyobb kihívások egyike vezetőként, de korántsem leküzdhetetlen akadály, ha a kezedben van a bizonyítottan működő eszköztár és tudod, mikor mit vegyél elő az arzenálból. A 24 órás képzésen megtanulod, hogyan legyél nagybetűs vezető, aki folyamatosan motiválja a csapatát – és saját magát.
- A teljesítménymérés módjai és az értékelés alapjai
- Milyen eszközökkel tedd láthatóvá az egyéni teljesítményt?
- Hogyan mérd objektíven az egyéni teljesítményt?
- A jutalmazási-büntetési eszközök
- A motiváció két legfontosabb lépése
- A motivációs skála alapjai
- Hogyan motiváld magad?
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D021
Támaszkodj stabil alapokra és vezesd a vállalkozásod szerencsefaktor nélkül: Vállalkozásfejlesztési képzés
Ember vagy, ezért senki sem követelheti meg, hogy minden helyzetben tökéletes döntést hozz. Azt viszont jogosan várja a környezeted, hogy kimérten, stabilan vezesd a vállalkozásodat. A 24 órás képzés az utóbbihoz szükséges biztos alapokat teszi rutinná, hogy minél megfontoltabban vezesd a céget.
- Vállalkozási alapfogalmak
- Mi kell ahhoz, hogy az álmokból valóság legyen?
- Miből áll egy szervezet és milyen, amikor tökéletesen működik, terjeszkedik?
- Hogyan lehet logikusan, átláthatóan felépíteni egy vállalkozást?
- A vállalkozás egyes részei és azok funkciója
- Hogyan szüntesd meg a kapkodást, minimalizáld a stresszt és küszöböld ki a lassú, akadozó, pontatlan információáramlást?
- Milyen eszközökkel érhetsz el együttműködést és hogyan értesd meg magad?
- Hogyan küzdd le a mindennapi kihívásokat és tartsd kontroll alatt a vállalkozást?
- Mi segít abban, hogy a kollégák motiváltan végezzék a teendőjüket? Kell-e jutalmaznod és büntetned?
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D022
Állj ki az ötleteidért: Érdekérvényesítő kommunikáció vezetőknek képzés
Vezetőként nem elég, ha kiváló szakmai háttered, tudásod van. Ha nem tudod érvényre juttatni az érdekeidet, megvédeni a javaslataidat, akkor kevés eséllyel fogják elfogadni őket. De hol van a rámenős, akaratos diktátorszerep és a visszahúzódó, nyuszi üzemmód közötti középút? A 48 órás képzésen az arany középutat jelentő kommunikációt tanítjuk meg, hogy legközelebb meggyőzően tudj kiállni az igazad mellett.
- A figyelem szerepe a sikeres kommunikációban, a fogadó fél figyelemfelkeltését segítő technikák
- A szándék szerepe és megszerzése a kommunikációban
- A kommunikációs ciklus, a kétirányú kommunikáció, nyugtázás és annak hatása
- A duplikáció és megértés közti különbség
- A megértés összetevői: realitás, affinitás, kommunikáció
- A realitás fontossága a hatékony vezetői kommunikációban
- Az affinitásfaktor a kommunikációban, erősítő és gyengítő tényezők
- Helyzetekhez igazított utasítási formák, technikai fogások
- Helyzetekhez igazított ellenőrzési formák, technikai fogások
- Gyakorlati modul
E-000607/2014/D023
Tárgyalástechnika teljes repertoár: Sikeres tárgyalástechnika minden helyzetben képzés
Ez a képzés az akkreditált tárgyalástechnikai képzéseink bajnoka, amely minden kapcsolódó területben elmélyed és az elméleti tudást komoly gyakorlati háttérrel támogatja. A 64 órás, összetett tematika a téma alappillérei mellett foglalkozik a tipikus kommunikációs hibákkal, az etikus befolyásolási technikákkal, a gyakorlati modulban pedig a csoportos és páros feladatok mellett a szituációs feladatokat videón is rögzítjük, majd kielemezzük, ezzel meggyorsítva az eredményes gyakorlatba ültetést.
- A sikeres tárgyalástechnika az első érintési ponttól a sikeres lezárásig
- Tudatos szituációkezelés
- Emberismereti alapok, a partnerhez viszonyulás ökölszabályai
- A saját szerepünk a tárgyalás során
- Az érzelmek szerepe és a közös hang megtalálása
- A hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció
- A sikeres kommunikáció szabályai és a tipikus hibák
- Működő és etikus befolyásolási technikák
- Hogyan kelts jó benyomást és hogyan mutatkozz be, hogy emlékezzenek rád?
- Hogyan tereld el a figyelmet a pénzről?
- Kérdezéstechnika: igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
- Hatásos termékbemutatás, prezentálás
- A partner megértésének tudatos irányítása és a tipikus kifogások összegyűjtése, kezelése
- Bizonyítottan működő lezárási módszerek és megállapodás
- Gyakorlati modul: az elmélet gyakorlatba ültetése csoportosan és párban
- Szituációs gyakorlatok rögzítése videón kiértékeléssel, azonnali korrigálással és újrajátszással
Ők már használják a tőlünk kapott tudást



































