A képzési pályázatokon való részvételhez előfeltétel, hogy felnőttképzési engedélyszámmal rendelkezzen a képző cég. A Comline rendelkezik felnőttképzési engedélyszámmal.
Ismerd meg az engedélyszámmal rendelkező képzéseinket.
A hatékony vezetés alapeszközei
( 24 óra )
E-000607/2014/D001
A vezetés is egy szakma, amit el kell sajátítani, hogy eredményesek lehessünk. Ez a vezetői alap képzés mindent tartalmaz, amivel egy vezető találkozik a munkája során.
A szervezés kulcsadatai, alapelvei
Az ideális kép kidolgozáséának alapelvei
A csere típusainak ismertetése
A felelősség definíciója
Bevezetés a hatékony kommunikációba
A hatékonyság alapjai
A stressz megszüntetésének módjai
A megértés háromszögének bemutatása
A feladatok sikeres delegálása a csoporton belül
A vezető szerepe és tevékenységei egy csoporton belül
Etika, erkölcs és morál egy csoport együttműködése során
Gyakorlati feladatok
Bővítsd a vezetői tudásodat és növeld a hatékonyságodat. Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
A hatékony vezetői kommunikáció alapjai
( 24 óra )
E-000607/2014/D002
Ezen a képzésen a kommunikáció kerül középpontba. Kommunikáción belül is a vezetői kommunikáció eszközeit és módszereit vesszük végig.
A képzés a következő területeket veszi át:
A kommunikáció definíciója
Szándék a kommunikációban
A figyelem fontossága a kommunikációban
A duplikáció fontossága
A kommunikációs ciklus bemutatása
A megértés definíciója
A megértés összetevőinek ismertetése
A realitás fontossága a kommunikációban
A kommunikáció, mint a megértés összetevője
A vezető legfontosabb eszköze
Az utasítás kiadásának módjai
Bevezetés a számonkérés különböző formáiba
A megértés ellenőrzése vezetői kommunikációs szituációkban
Gyakorlati feladatok
Fejleszd a kommunikációdat és növeld meg a csapat megértését és hatékonyságodat.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Az emberismeret, önismeret alapjai
( 16 óra )
E-000607/2014/D003
Mindenkinek van emberismerete a kérdés az, milyen gyorsan és eredményesen képes használni a mindennapi életben. Ha emberekkel foglalkozunk szükségünk van arra, hogy jól ítéljük meg őket, és a lehető legkevesebbszer tévedjünk.
Emberi érzelmek definiálása
Célok- bukás skála ismertetése
Bevezetés az érzelmi skála ismereteibe
Az érzelmi szintek felismerésének szempontjai
Gondolkodási mechanikák bemutatása
A hangolt kommunikáció összetevői
Az önismeret alapjai
Gyakorlati feladatok
Fejleszd az emberismereti tudásodat és általa az önismeretedet, hogy hatékonyabb légy a munkádban és magánéletben is és könnyebben kezeld a felmerülő nehézségeket.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Emberismereti alapok
( 24 óra )
E-000607/2014/D004
Minden HR vezetőnek, cégvezetőnek, csapatépítő vezetőnek kritikusan fontos, hogy azonnal lássa milyen emberrel van dolga. Építő, konstruktív vagy magának való, romboló esetleg antiszociális. Ennek a tudásnak a hiányában sok kellemetlenséget tapasztalhat meg a vezető a munkájában.
Embertípusok bemutatása
Szociális és antiszociális típus ismertetése
A különböző típusok felismerésének módjai
A különböző típusokkal való megfelelő bánásmód ismertetése
Kommunikáció a különböző típusokkal
A konfliktushelyzetek alapszintű kezelésének bemutatása
Bevezetés a romboló szándékok felismerésének és kezelésének módjaiba
A megfelelő morál fenntartás egy csoporton belül
Gyakorlati feladatok
Sokszor nehéz megkülönböztetni a “fehér kalaposokat” a “fekete kalaposoktól” ez igaz a munkában is és a magánéletben is. Sok kellemetlen helyzettől menekül meg az, aki felismeri őket.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Tervezés és folyamatmenedzsment alapjai
( 24 óra )
E-000607/2014/D005
Tervezés nélkül egy cég nem tud fejlődni. Jó tervezéssel és eredményes szervezéssel a kitűzött célok elérhető közelségbe kerülnek. Ennek a módszertanát és eszközeit vesszük át ezen a képzésen.
A képzés a következő területeket veszi át:
Funkciók és tevékenységek összehangolása
Célok kitűzésének és elfogadtatásának módjai
A kontroll és a hatékonyság kapcsolatának ismertetése
A folyamatok ellenőrzésének módjai
Motivációs eszközök a projektek során
Feladatok kiadásának lehetőségei, módjai
A tervezés definíciója
A tervezési skála bemutatása és használata
Stratégiai tervezés és módjai
Bevezetés az időgazdálkodásba
Folyamatok lépéseinek megtervezési módjai
Gyakorlati feladatok
Tervezd meg és tűzd ki a célokat. Szervezd meg a cégedet és érjétek el a kitűzött célokat. Ebben segítünk neked a képzéssel.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Teljesítményértékelés és motiváció alapjai
( 16 óra )
E-000607/2014/D006
Hogyan tudjuk fenntartani egy munkatárs magas teljesítményét, motivációját folyamatosan? Egy vezetőnek számos eszköz áll rendelkezésére, hogy fenntartsa a motivációt és értékelje a magas teljesítményt.
A teljesítmény mérésének módjai
A teljesítmény mérés és értékelés alapjainak kidolgozási módjai
Milyen eszközökkel lehet láthatóvá tenni az egyéni teljesítményeket?
Az egyéni teljesítmények objektív mérésének eszközei, módjai
Jutalmazási-büntetési eszközök alapszintű bemutatása és azok használata
A motiváció definíciója
A motivációhoz szükséges két lépés ismertetése
A motivációs skála alapjainak ismertetése
Hogyan motiváljuk magunkat?
Gyakorlati feladatok
Legyen a csapatod minden tagja motivált és legyen eszközöd az objektív teljesítmény értékeléshez.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Az emberismeret és az önismeret alapjai
(24 óra)
E-000607/2014/D007
Mindenkinek van emberismerete a kérdés az, milyen gyorsan és eredményesen képes használni a mindennapi életben. Ha emberekkel foglalkozunk szükségünk van arra, hogy jól ítéljük meg őket, és a lehető legkevesebbszer tévedjünk. Ezt a tudást be is kell gyakorolni, hogy a vezető ne az emberei hátán tanulja meg a gyakorlatban alkalmazni.
Emberi érzelmek definiálása
Célok- bukás skála ismertetése
Bevezetés az érzelmi skála ismereteibe
Az érzelmi szintek felismerésének szempontjai
Gondolkodási mechanikák bemutatása
A hangolt kommunikáció összetevői
Az önismeret alapjai
Gyakorlati feladatok
Fejleszd az emberismereti tudásodat és általa az önismeretedet, hogy hatékonyabb légy a munkádban és magánéletben is és könnyebben kezeld a felmerülő nehézségeket.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Érdekérvényesítés a gyakorlatban
( 24 óra)
E-000607/2014/D008
Az élet mindig hoz új szituációkat, új kihívásokat, amit jól kell tudnunk kezelni és össze kell tudnunk egyeztetni a személyes érdekeinkkel. A boldogságunk része, hogy nem alkuszunk meg minden helyzettel, hanem képesek vagyunk gondolatainkat, érdekeinket sikeresen képviselni.
A kommunikáció alapfogalmai
A közös hang megtalálása
Hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció
Tipikus kommunikációs hibák
Jó benyomás keltése, hatásos bemutatkozás
A kérdezéstechnika szerepe
Igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
A hatásos érdekérvényesítés, prezentációs eszközök
A partner megértésének tudatos irányítása
Kifogások kezelése
Tipikus kifogások összegyűjtése, kezelésének gyakorlása
A megállapodás a gyakorlatban
Gyakorlati feladatok
Érd el, hogy a környezeted támogassa a céljaidat.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Folyamatmenedzsment
( 40 óra )
E-000607/2014/D009
Egy területért felelős vezető, folyamatokban kell hogy gondolkodjon és képesnek kell lennie összehangolni az irányítása alatt álló területek tevékenységeit. A folyamat menedzsment ezt az eszközt adja a vezető kezébe.
Folyamatmenedzsment alapok, keretek
- a folyamatmenedzsment alapfogalmai, a folyamat mint feladatmegoldási mód
- folyamatmenedzsment területek
- folyamat életciklus
- feladat alapú szervezet, folyamatok illesztése a szervezetbe
- a résztvevői folyamatok sajátosságai – megbeszélés
Folyamatok előkészítése:
- igényfelmérés és megvalósíthatóság vizsgálat
- érintettek kezelése
- célok formálása
- a szerepek, főbb felelősségek, hatáskörök, feladatok tisztázása
- koncepció meghatározás és specifikálás, leszállítandók definiálása
- mérföldkövek rögzítése, felsőszintű költségbecslés
- minta folyamat előkészítése – gyakorlat
Részletes folyamattervezés
- a folyamat működés megtervezése
- az ütem- és erőforrás tervezés lépései, technikája, mitől lesz jó a terv?
- minta folyamat ütem- és erőforrástervének elkészítése – gyakorlat
- egyéni időbeosztás tervezése, priorizálás
- kockázatkezelési terv készítése
- minta folyamat kockázatkezelési – gyakorlat
- felkészülés a változások megfelelő kezelésére
Gyakorlati feladatok
A folyamatmenedzsment eszközével képes vagy összehangolni csoportok, területek tevékenységét.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Hatékony, együttműködő csapat
( 24 óra )
E-000607/2014/D010
A vezető legfontosabb eszköze a munkatársai munkára való hajlandósága. Egy együttműködő csapat képes bármilyen akadályt leküzdeni és bármekkora célt elérni.
A program céljának és a résztvevők céljainak összehangolása
Mi egy szervezet?
Mi egy csapat?
Miért fontosak a célok?
Célok kitűzése a szervezet számára – gyakorlati feladat
Személyes célok kitűzése a szervezetben gyakorlati feladat
Mik egy személy mozgatói egy szervezetben és egy csapatban?
Miként érhető el, a sikeres csapattaggá válás
Miért fontosak a szabályok egy csapatban?
A kommunikáció törvényei
Hogyan lehet jobb kapcsolatot építeni és fenntartani a szervezeten belül?
Gyakorlati feladatok
Ha ütőképes, hatékony csapatot akarsz!
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Idő- és feladatmenedzsment
( 20 óra )
E-000607/2014/D011
Az idő sokszor a legszűkebb erőforrásunk. Nem mindegy, hogy képesek vagyunk-e hatékonyan szervezni, beosztani az időnket. Lehet hogy ezen múlik, hogy sikeresek és boldogok vagyunk vagy nem.
Az időgazdálkodás alapelvei
Az időgazdálkodás tervezési alapelvei
Az időgazdálkodás működési alapelvei
Időrabló tényezők
A hatékony feladatvégzés rendszere
Feladatok priorizálása
Értékalapú tervezés
Kommunikációs mikro-technikák összefüggései
Hatékony feladatvégzést akadályozó tényezők
Hatékony feladatvégzést akadályozó tényezők kezelése
Gyakorlati feladatok
Hogyan gazdálkodjak jól az időmmel? Mi az ami fontos, mi az ami szükséges és mi az ami jó lenne ha meglenne?
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Kommunikáció és konfliktuskezelés
( 24 óra)
E-000607/2014/D012
Két ember között vagy egy csoportban fennálló konfliktus képes drasztikusan rontani az egyén illetve a csapat teljesítményét. Ezért egy vezetőnek, de még a csoporttagoknak is ismernie kell a konfliktuskezelés összes fogását. Egy konfliktusmentes csapatban, ahol a tagok kommunikációja eredményes, a teljesítmény mérhetően növekszik.
A kommunikáció alapjai, kommunikáció fogalma, célja, eszközrendszere
Stresszmentes, hatékony és pozitív kommunikáció
Napi működésében használható kommunikációs eszközök
Win-Win helyzetek és azok kialakításának lehetőségei, eszközei
Eredményesség az együttműködést igénylő helyzetekben
Konfliktuskezelés fogalma, célja, eszközrendszere
Tudatosság a konfliktushelyzetekben
Konfliktuskezelési preferenciák
Konfliktuskezelés módszerei kommunikációval
Gyakorlati feladatok
Konfliktus mentes együttműködés, magas szintű kommunikáció.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Működő tárgyalási technikák
( 32 óra)
E-000607/2014/D013
A mai kínálati piacon nem mindegy, hogy mennyire vagyunk képesek értékessé tenni az elképzeléseinket, terveinket, esetleg a képviselt terméket vagy szolgáltatást. Nem mindegy , hogy képesek vagyunk-e folyamatosan realizálni az elvárt eredményeket a konkurenciával szemben. Ehhez működő tárgyalástechnikára van szükség.
A sikeres tárgyalástechnikai folyamat és annak elemei az indítástól a sikeres lezárásig
Saját szerepünk a tárgyalási folyamatban
Az emberi érzelmek szerepe
A közös hang megtalálása
Hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció.
A sikeres kommunikáció szabályai
Tipikus kommunikációs hibák
Befolyásolási technikák
Jó benyomás keltése, hatásos bemutatkozás
A kérdezéstechnika szerepe
Igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
Motiváció
A hatásos érvelés, prezentáció
A partner megértésének tudatos irányítása.
Kifogások kezelése
Tipikus kifogások összegyűjtése, kezelésének gyakorlása
Lezárástechnikai eszközök, működő gyakorlat
A megállapodás
Gyakorlás: a tanult ismeretek gyakorlása konkrét példák segítségével
Kerüld el a tipikus tárgyalástechnikai hibákat és az ebből fakadó veszteségeket!
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Növelje hatékonyságát kommunikációval
( 24 óra )
E-000607/2014/D014
A kommunikáció az élet. Aki képes kifejezni, kommunikálni a gondolatait másoknak úgy, hogy azt megértsék illetve képes mások gondolatait megérteni, az mindig sikeresebb és eredményesebb lesz az életben. Mindig is irigyeltük azokat akik könnyedén kommunikálnak. Ez a képesség fejleszthető és fejlesztendő!
Kommunikációs alaphelyzetek
Megfelelő reakciók adása a másik fél felvetésére
A kellemetlen kérdések megfelelő kezelése
Bőbeszédű beszélgetőpartner kezelése és a fókusz visszairányítása a témára
Határozott, de nem túl rámenős, erőszakos fellépés kialakítása
Akaratérvényesítés
A figyelem megtartása kommunikáció közben
A nyugalom megőrzése kommunikáció közben
A beszélgetés észrevétlen irányítása elejétől a végéig
Érthető kommunikáció és a figyelem fenntartása kommunikáció közben
Hogyan legyünk „jó hallgatóság”?
Hogyan zárjuk le a kommunikációt, ha már nem kívánjuk folytatni?
Hogyan javítsuk ki a hibákat mások kommunikációjában?
Zavarba ejtő kérdések kezelése
Gyakorlati feladatok
A kommunikáció akkor sikeres, ha elérjük vele a kívánat hatást. Akinél ez nincs így, annak ugyanazért az eredményért sokkal többet kell dolgoznia.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Prezentációs technikák
( 24 óra )
E-000607/2014/D015
Nem elég ha jó gondolatokat gondolunk ki, azt tudni kell hatásosan be is mutatni. Egy jó prezentációval azonnal magunk mellé állíthatjuk a döntéshozókat vagy a csapat tagjait. Mindazoknak akiknek feladata prezentáció tartása kis vagy nagy csoport előtt, azok tudják, hogy ennek is megvan a hatékony technikája, ami elsajátítható.
A prezentáció dinamikája és felépítése a figyelemfelkeltéstől a hatásos befejezésig
A hatáskeltés személyi és tárgyi feltételei, technikái.
Előadói stílusok.
A prezentációt segítő technikák: retorikai elemek, kulcsüzenetek elhelyezése, a hallgatóság bevonása az előadásba, szemléltető eszközök elhelyezése, használata.
A professzionális prezentáció felépítése. A sikeres előadás nyolc lépése.
A prezentációt segítő kommunikációs csatornák, retorikai elemek, szóbeliség, a meggyőzőerő és hitelesség nyelvi eszközei.
Nyelvi fordulatok a hallgatóság kérdéseinek, kritikus megjegyzéseinek, negatív reakcióinak kezelésére.
Technikai bakik áthidalásának technikái.
A prezentációk, előadások protokollja.
A lámpaláz leküzdésének technikái.
Vizuális eszközök hatékony használata és elhelyezése.
A nem verbális jelzések formái, funkciói és szabályozási módjai
Gyakorlati feladatok
Ne csak magadba tudd prezentálni a gondolataidat, hanem egy csoport előtt is ugyanolyan magabiztosan add elő a javaslataid.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Sikeres tárgyalástechnika mindenkinek
( 20 óra )
E-000607/2014/D016
A tárgyalástechnikai alapok az élet minden területén haszonnal fogathatóak. Legyen az vezető, értékesítő, eladó vagy akár egy szakszervezeti vezető, képesnek kell lennie a gondolatai, javaslatait eladni-értékesíteni a munkában és a magánéletben egyaránt. Mindazoknak, akik rendszeresen ötleteket gondolatokat javaslatokat adnak el, képviselnek nem árt ha felkészültek.
A sikeres tárgyalástechnikai folyamat és annak elemei az indítástól a sikeres lezárásig
Tudatos szituációkezelés
Saját szerepünk a tárgyalási folyamatban
A partnerhez való viszonyulás alapszabályai
Emberismereti alapok
Az emberi érzelmek szerepe
A közös hang megtalálásának alapelvei
A kérdezéstechnika szerepe
A sikeres prezentáció alapjai
A sikeres kommunikáció szabályai
Befolyásolási technikák
Lezárástechnika
Gyakorlás: a tanult ismeretek gyakorlása konkrét példák segítségével.
A tárgyalástechnika alapjai az élet miden területén használhatóak!
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Sikeres tárgyalástechnika
( 48 óra )
E-000607/2014/D017
Az életben folyton tárgyalási helyzetbe kerülünk… az ügyféllel, a munkatársakkal, az pincérrel, az autószerelővel vagy otthon a házastársunkkal. Mint ahogy egy professzionális értékesítőknek nem mindegy, hogy hány tárgyalásból, hány ajánlatból képesek megkötni a kívánt szerződés mennyiséget vagy behozni a kívánt bevételt, éppúgy egy vezetőnek sem mindegy milyen gyorsan és simán képes elfogadtatni egy új tervet vagy változást a munkatársaival. Az elméleten túl a gyakorlatba ültetés és a folyamatos minden napi alkalmazás a kulcsa a képzés sikerének.
A sikeres tárgyalástechnikai folyamat és annak elemei az indítástól a sikeres lezárásig
Tudatos szituációkezelés
Saját szerepünk a tárgyalási folyamatban
Hozzáállás a partnerhez
Emberismereti alapok
Az emberi érzelmek szerepe
A közös hang megtalálása
Hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció.
A sikeres kommunikáció szabályai
Tipikus kommunikációs hibák
Befolyásolási technikák
Jó benyomás keltése, hatásos bemutatkozás
A kérdezéstechnika szerepe
Igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
Motiváció: Hogyan tereljük el a figyelmet a pénzről?
A hatásos termékbemutató, prezentáció
A partner megértésének tudatos irányítása.
Kifogások kezelése
Tipikus kifogások összegyűjtése, kezelésének gyakorlása
Lezárástechnika
A megállapodás
Gyakorlás: a tanult ismeretek gyakorlása konkrét példák segítségével
Elmélet plusz gyakorlat a nyerő páros a tárgyalástechnika képzésben.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Stratégia készítés – a lehetőségek maximális kiaknázása
( 24 óra )
E-000607/2014/D018
A legjobb termék vagy szolgáltatás és a legelszántabb munkatársi csapat sem garancia a piaci sikerre, ha nincs egy ütőképes, világos, jól kidolgozott stratégiánk.
Stratégiai cél meghatározásának módszertana
A stratégiai célhoz tartozó ideális kép kidolgozása
Erősségek/gyengeségek elemzésének elvégzése
Célcsoportok meghatározása
Folyamatok kidolgozása
Főcselekvési irányok meghatározásának módszerei, kidolgozása
A stratégia ismeretté tétele, elfogadása
Gyakorlati feladatok
Egy jó stratégia már egy félig megnyert háború.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Szervezetfejlesztés
( 40 óra )
E-000607/2014/D019
Egy cég, egy szervezet, egy csoport működési eredményessége azon múlik, hogy mindenki tudja-e, hogy mi az ő szerepe és mit várhat el a többiektől. Ki dolgozik az ő keze alá és kinek a keze alá kell dolgoznia neki, ahhoz, hogy előálljon a kívánt termék vagy szolgáltatás. Ezt hívjuk röviden szervezettségnek. A szervezet fejlesztés célja nem más, mint létrehozni a leghatékonyabb szervezettséget.
Stratégiai tervezés és folyamatmenedzsment
- A stratégiai tervezés, stratégiai menedzsment
- Környezetelemzés
- Megvalósítás
- Visszacsatolás
Folyamatok újratervezése
- folyamatok újratervezésének lépései
- folyamatok hatékonyságának és eredményessége
Innovációs menedzsment
- Innováció fogalma
- Tervezési módszerek
- Innováció finanszírozásának külső és belső formái
- Feladatok levezénylése
Team menedzsment
- a team munka
- együttműködés a teamben
- team építés
Tudás- és teljesítménymenedzsment
- a szervezeti és egyéni teljesítmény alapjai
- a szervezeti és egyéni teljesítmények értékelése
- a teljesítmény növelésében szerepet játszó menedzsment eszközök
Legyen a szervezeted szervezett, hogy a munkatársak megtalálják a helyüket, a szerepüket, hosszútávon stabilan a cégben.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Teljesítményértékelés és motiváció alapjai
( 24 óra )
E-000607/2014/D020
Hogyan tudjuk fenntartani egy munkatárs magas teljesítményét, motivációját folyamatosan? Egy vezetőnek számos eszköz áll rendelkezésére, hogy fenntartsa a motivációt és értékelje a magas teljesítményt.
A teljesítmény mérésének módjai
A teljesítmény mérés és értékelés alapjainak kidolgozási módjai
Milyen eszközökkel lehet láthatóvá tenni az egyéni teljesítményeket?
Az egyéni teljesítmények objektív mérésének eszközei, módjai
Jutalmazási-büntetési eszközök alapszintű bemutatása és azok használata
Gyakorlati feladatok
A motiváció definíciója
A motivációhoz szükséges két lépés ismertetése
A motivációs skála alapjainak ismertetése
Hogyan motiváljuk magunkat?
Gyakorlati feladatok
Legyen a csapatod minden tagja motivált és legyen eszközöd az objektív teljesítmény értékeléshez.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Vállalkozásfejlesztési tréning
( 24 óra )
E-000607/2014/D021
Mi az az eszköztár, amivel minden vállalkozónak rendelkeznie kell ahhoz, hogy magabiztosan és folyamatosan fenntarthatóan vezesse a vállalkozását.
Vállalkozási alapfogalmak
Tervezés: célok és célkitűzések elérése. Mi kell ahhoz, hogy az álmokból, tervekből valóság legyen?
A szervezet: miből áll egy szervezet és milyen, amikor tökéletesen működik és terjeszkedik?
A szervezés alapelvei: hogyan lehet logikusan, átláthatóan felépíteni egy vállalkozást?
A vállalkozás egyes részeinek funkciója.
Személyes hatékonyság, szervezeti hatékonyság: hogyan szüntethető meg a kapkodás, a stressz, valamint a lassú, akadozó és pontatlan információáramlás a szervezetben?
Vezetés, irányítás: vezetői eszközök, milyen eszközei vannak egy vezetőnek, hogy teljesítést, együttműködést érjen el?
Vezetői kommunikáció: hogyan tudja megértetni magát egy vezető?
Hogyan lehet tudatosan kialakítani a megértést és bizalmat a munkatársak között?
Javító programok összeállítása:
- Hogyan lehet úgy kijönni a napi teendőkből, hogy közben teljes kontroll legyen a vállalkozáson?
- Mit kell javítanom?
- Hogyan fogom csinálni?
Emberi erőforrás kezelése:
- Mi az alapja a motivált feladatvégzés kialakításának?
- Kell-e jutalmazni vagy büntetni?
- Folyamatos motiváció, hogyan?
Gyakorlati feladatmegoldás
Rendelkezz a vállalkozás stabil vezetéséhez szükséges alapvető eszközökkel.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Vezetői képességek – Érdekérvényesítő kommunikáció
( 48 óra )
E-000607/2014/D022
Ahhoz hogy a vezető kihozza magából a maximumot, nem csak szakmailag kell felkészültnek lennie, hanem képesnek kell lennie sikeresen érvényesíteni az érdekeit is. Az eredményes érdekérvényesítő kommunikáció tanulható és minden vezető képes elsajátítani.
A figyelem szerepe a sikeres kommunikációban, a fogadó fél figyelemfelkeltését segítő technikák.
A szándék szerepe a sikeres kommunikációban, a fogadó fél szándékának megszerzésére irányuló technikák.
A teljes kommunikációs ciklus, a kétirányú kommunikáció, a nyugtázások és hatásuk.
A duplikáció és a megértés közötti különbség.
A megértés összetevői: realitás, affinitás, kommunikáció.
A realitás fontossága a hatékony vezető kommunikációban.
Gyakorlati fogások, technikák a realitás alakításához.
Az affinitás definíciója, fontossága a kommunikációban.
Az affinitás faktor kezelése a kommunikáció során. Az affinitást erősítő és gyengítő tényezők.
Különböző helyzetekhez igazított utasítási formák meghatározása, technikai fogások összegyűjtése.
Különböző helyzetekhez igazított számonkérési formák meghatározása, technikai fogások összegyűjtése.
Különböző helyzetekhez igazított ellenőrzési formák meghatározása, technikai fogások összegyűjtése
Gyakorlati feladatok
Ne azért essenek kútba a javaslataid, az ötleteid, szándékod mert nem vagy képes eredményesen kommunikálni és képviselni az azokat.
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.
Sikeres tárgyalástechnika minden helyzetben
( 64 óra )
E- 000607/2014/D023
Az életben folyton tárgyalási helyzetbe kerülünk… az ügyféllel, a munkatársakkal, az pincérrel, az autószerelővel vagy otthon a házastársunkkal. A tárgyalástechnika az érdekérvényesítés egyik legjelentősebb része. Ebből adódóan a legösszetettebb is. A programon résztvevők közül, mindenki képes lesz elsajátítani a tárgyalástechnika elméleti és gyakorlati tudását. Sőt, még alkalmazni is tudja majd sikeresen a hétköznapokban.
A képzés a következő területeket veszi át:
A sikeres tárgyalástechnikai folyamat és annak elemei az indítástól a sikeres lezárásig
Tudatos szituációkezelés
Saját szerepünk a tárgyalási folyamatban
A partnerhez való viszonyulás alapszabályai
Emberismereti alapok
Az emberi érzelmek szerepe
A közös hang megtalálásának alapelvei
Hangolt, érdekérvényesítő kommunikáció.
A sikeres kommunikáció szabályai
Tipikus kommunikációs hibák
Befolyásolási technikák
Jó benyomás keltése, hatásos bemutatkozás
A kérdezéstechnika szerepe
Igényfeltáró, generáló kérdések összeállítása
Motiváció: Hogyan tereljük el a figyelmet a pénzről?
A hatásos termékbemutató, prezentáció
A partner megértésének tudatos irányítása.
Kifogások kezelése
Tipikus kifogások összegyűjtése, kezelésének gyakorlása
Lezárástechnika
A megállapodás
Gyakorlás:
- A tanult ismeretek gyakorlása konkrét példák segítségével csoportban
- Tipikus szituációk gyakorlása párban
Szituációs gyakorlatok rögzítése videón (kiértékelés, azonnali korrekció és újrajátszás, majd ismételt kiértékelés)
Fejleszd a tárgyalástechnikádat és ezáltal érj el sikereket mind a munkában mind a magánéletben!
Kattints az érdekel gombra és add meg az elérhetőségedet, hogy kollégánk felvegye veled a kapcsolatot a részletekkel kapcsolatosan.