ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ TRÉNING

/ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ TRÉNING
ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ TRÉNING2018-10-17T12:56:30+00:00

Értékesítési vezetői tréning

Sajátítsd el a módszert, amivel egyszerűen megváltoztatod az értékesítőid rossz hozzáállását a munkához.

Kinek szól ez a tréning?

Mikor éri meg nekem részt venni ezen a tréningen?

Ha az alábbi felsorolásból legalább eggyel is találkoztál, akkor ez a tréning neked szól:

  • Az értékesítők elfogadják, hogy a konkurencia árai alacsonyabbak!
  • Ajánlat után passzívan várnak a megrendelésre aktív zárás helyett!
  • Inkább a “biztonságos” régi partnerkehez mennek, ahelyett hogy vadásznának!
  • Tárgyalás gyanánt csak „beszélgetnek” az ügyfelekkel és bíznak a rendelésben!
  • Jóllakottak, nekik annyi is elég, amennyit keresnek!
  • Gyakran jönnek és kérnek „speciális árat”, mert csak így van esély üzletet kötni!
  • A véleményed és a tapasztalatod az, hogy a konkurenciád értékesítői agresszívebbek és, ezért sikeresebbek is!
  • A számok azt mutatják, hogy gyorsabban nő a piac, mint a csapatod teljesítménye!
  • Folyamatosan megmagyarázzák a sikertelenséget és kifele mutogatnak!
  • Alibi tevékenységgel töltik az időt!

Mit ad neked ez a tréning?

6 pontot, amely garantáltan befolyásolja az értékesítőid hozzáállását a munkához. 

  1. Egyik értékesítő sem szeret visszautasítást kapni. Megmutatom miért kapnak mégis több visszautasítást, mint amit kényelmesen el tudnak viselni, és ami visszahúzódásra készteti őket. 
  2. A legtöbb értékesítő 2 legfeljebb 3 érvet használ az ügyfelek meggyőzésére. Ezzel azt kockáztatják, hogy akár 60-65%-át is elveszítik a potenciális ügyfeleknek.
  3. Érdemes megfigyelni, hogy az értékesítők csak prezentálni szeretnek tárgyalás címén. Talán ez a legnagyobb hiba egy átlag értékesítő munkájában, ami akár leharmadolhatja az eredményességét.
  4. Egy átlagos értékesítő nem mer határozattan döntést hozatni az ügyfelekkel, mert fél hogy nyomulósnak tartják. Végtelenségig képes várni a döntésre.
  5. Ha az értékesítő nem önjáró, akkor a vezetőnek kell folyamatosan fenntartani a motivációját. A tréningen mutatok több gyakorlati módszert is erre.
  6. Az állandó időzavar, a folyamatos leterheltség megtudja bénítani mind a vezetőt mind az értékesítőt a hatékony munkavégzésben. Pedig egy két egyszerű fogással ezen is úrrá lehet lenni.

A tréningen egyszerűen és tömören kapsz megoldást minden ponthoz. A tréning végén döntést tudsz hozni, hogy nálad melyik pontot érdemes megváltoztatni, hogy azonnali eredményt kapj. 

Nézd meg kikkel dolgozunk/dolgoztunk együtt már sikeresen:

Gyere el a következő értékesítési vezetői tréningünkre, ahol megmutatjuk, mi áll az értékesítőid teljesítményhiányának és a vezetői leterheltség a hátterében.

Garantálom, hogy azonnal alkalmazható megoldással térsz haza a tréningről. Jobban fogod látni az értékesítőid teljesítményét vagy annak hiányának okait. 

Ki lesz az előadó?

Nagy Béla, fogja tartani ezt a tréninget, aki 26 éve aktív értékesítő. Még a mai napig is aktívan értékesít, mert nem csak szereti csinálni, hanem élvezi is az értékesítést. 21 éve folyamatosan oktatja is az értékesítést. Statisztikák alapján 30%-300 %-os növekedést érnek el az értékesítők a tréningjeit követően.
Mint mérnök, a lényegre törő érthető tudás híve. Előadásai során jelszava az „egyszerűség”.

Több ezer kezdő és profi értékesítőt, hálózatépítőt, kereskedőt képzett már. Több területen az általa oktatott tudással nyerték el az értékesítők az év értékesítője, vagy a világ legjobb értékesítője címet. Hanganyagait több ezren hallgatták már. Sikerének titka az azonnal használható, működő és gyakorlati tudásban rejlik.

Sokoldalú előadó, aki otthon van mind a konzervatívabb stílusú üzleti képzésekben, egyéni konzultációkban, de akár több száz fős szórakoztató programok előadójaként is.

Hol és mikor lesz a tréning?

Időpontok:

  • 2018. november 7. (szerda) 0900-1230
  • 2018. december 5. (szerda) 0900-1230

Az előadás befejezése elhúzódhat a résztvevők aktivitásának függvényében.

Helyszín:

1221 Budapest, Kocsola utca 5.

Az előadás előtti napokban térképmellékletet és minden szükséges információt el fogunk küldeni e-mailben.

Tréning ára?

10.000 Ft + ÁFA / Fő

Maximum 10 fő vehet részt a tréningen, hogy minden résztvevő helyzetére megfelelő példákat és praktikákat mutasson az előadó.

100% Pénz-visszafizetési garancia

100% garanciát vállalunk arra, ha tréning közben úgy érzed, ez nem a Te tréninged, visszaadjuk a tréning teljes árát. 

Mivel ez a tréning precízen kidolgozott értékesítési vezetői tréning, ezért biztosan tudjuk, hogy ezen a tréningen látni fogod, mit hagytál ki eddig vezetőként és mit tudsz kihozni a csapatodból és hogyan, amivel mostantól sikeresebbek lesztek. Ezért ajánljuk fel, hogy ha a tréning közben nem így látod, akkor visszatérítjük az árát.

Gyere el az értékesítési vezető tréningre, mert…

  • ne az értékesítők állandó lendületben tartása vegye el az idődet, energiádat a nagyobb feladatok tervezésétől, megvalósításától!
  • ne kelljen többé azon gondolkodnod, vajon mit nem csinálnak jól az értékesítők!
  • ne növeld nap mint nap a veszteséged meg nem kötött üzletekkel!
  • ne a konkurenciának dolgozzanak az értékesítőid, zárják is le, amit elkezdtek!

Ne halogasd a döntést, hozz ki még többet önmagadból, a csapatodból!
Jelentkezz most!

A tréningről mondták:

“Ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen hibákat követ el nap mint nap. Kontrollt és visszajelzést kaptam, ezeknek a kiküszöbölésére.”

– T. Attila, értékesítési vezető

„Most értettem meg igazán, miért nem tudnak az értékesítőim több üzletet behozni, pedig látom rajtuk, hogy igyekeznek. Sokkal nagyobb szeletet tudnánk kihasítani a piacból, ha jobban tudnának bánni az emberekkel és értenék, amit csinálnak vagy, amit csinálniuk kellene. Egyszerű és nagyon logikus!”

– Nagy Tamás, tulajdonos/ügyvezető

„Tényleg van az értékesítésnek egy logikus folyamata, amiből, ha valamit kihagynak, sokkal nehezebb üzletet kötni vagy éppen el sem jutnak odáig! Voltam már több képzésen, de nem is gondoltam, hogy létezik ilyen TUDÁS!”

– Fogarasi Gergely, értékesítési vezető

Az előadás megadta nekem azt a nézőpontot, hogyan tudom felügyelni, segíteni az értékesítőimet. Teljesen érthető, hogy tényleg létezik egy LOGIKUS folyamata az értékesítésnek, amit, ha ismerek, látom, hol akadnak el az értékesítőim és tudom, hol kell segíteni nekik, hogy be tudják hozni a bevételeket!”

– Horváth István, értékesítési vezető