Értékesítési stratégia

/Értékesítési stratégia

Így fokoztuk egy sikeres marketing kampány értékesítési eredményeit

Három napja hívott egy partnerem telefonon: „szia Béla, Te hogyan kezelnéd le azt a szituációt, hogy a hirdetésre bejelentkező páciensek mind azt kérik, hogy írjuk meg az árat. Majd amikor megírjuk nekik, eltűnnek, nem jelentkeznek, nem elérhetőek?” Épp az utcán voltam, 10 perccel előtte fejeztem be egy tárgyalástechnikai programot és ballagtam a kocsim felé. [...]

2018 a mérhető fejlődés éve lesz a partnereinknél

2018-at írunk, azaz 22. évébe lépett a Comline. Arra gondoltam, pár gondolatban megosztom, merre tartunk, mit tervezünk. Előjáróban tekintsünk vissza az elmúlt évre. 2017-ben végre megoldottuk és lezártuk „svájcifrankoslízing” koloncot a nyakunkból. Sokatok tudja, hogy új központban vagyunk. Igen, a régit nem érte meg tovább finanszírozni, pénztemető volt. Vissza kellett [...]

COMLINE SZÜLETÉSNAPI GONDOLATOK

A Comline idén ünnepelte a 21. születésnapját. Ez volt az apropója, hogy egy 7 alkalmas kerti party sorozatot rendeztünk vendégelőadókkal és sok-sok partnerrel. Fogadjátok a gondolataimat a születésnapról és a rendezvénysorozatról: Most kezdtük és már vége is. 7 alkalom, 7 brilliáns előadó, 21. születésnap, 105 mosolygós vendég, 28 óra közös élmény, 140 elfogyasztott presszókávé, [...]

ELENGEDHETETLEN MÉRŐSZÁMOK AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN

A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. Amit nem mérünk meg pontosan, arról igazán nem tudhatjuk, hogy milyen, mennyi, és vajon éppen növekszik, vagy csökken. Ráadásul annyira lehet jól és hatékonyan szabályozni bizonyos folyamatokat és eljárásokat, amennyire rendszeresen, pontosan és elegendően [...]

A KÜLÖNBÖZŐ ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁK HASZNÁLATA

Bölcs dolog kiépíteni minél változatosabb értékesítési csatornákat a cégünk számára. Ma már nagyon kevés vállalkozás engedheti meg magának, hogy a bevételei megszerzése érdekében ne támaszkodjon különböző értékesítési csatornák használatára. A legtöbb cég piacán alapvető változások mentek végbe az elmúlt években. Folyamatosan változnak a fogyasztói szokások és maguk az értékesítési csatornák is alaposan [...]

HOGYAN ADJUNK EL EGY TERMÉKET?

Sok induló vállalkozóban és kezdő értékesítőben merül fel az alapkérdés: hogyan adjunk el egy terméket? Sok induló vállalkozóban és kezdő értékesítőben merül fel az alapkérdés: hogyan adjunk el egy terméket? Az eladást igazán érdemes lenne két kategóriára bontani a pontosabb megértés kedvéért. Az egyik kategóriát úgy kellene neveznünk helyesen, hogy kiszolgálás. A [...]

EREDMÉNYES ÉS EREDMÉNYTELEN ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDSZEREK

Az értékesítési módszerek sokaságában nem könnyű megtalálni a rendező elvet, ami alapján áttekinthető csoportosítást tudnánk kialakítani belőlük. A legjobb megközelítésnek az tűnik, ha a mi rendező elvünk az lesz, ahogy az értékesítő megközelíti az ügyfelet, valamint a kezelendő problémát. Ugyanis fontos, hogy az értékesítő mind az ügyféllel történő bánásmódját, mind a problémakezelését, valamint ezek együttes [...]

AZ ÉRTÉKESÍTÉS LÉPÉSEI

Évek óta tanítom az értékesítőknek, hogy minden sikeres tárgyalás lépések sorozata. Minden lépés ugyanakkora fontossággal bír. Minden lépés a korábbi lépés eredményét használja. A fő szabály egyszerű: a sorrendet be kell tartani, sem kihagyni nem érdemes, sem cserélgetni a sorrendet. Nézzük meg az értékesítés lépéseket, hogyan épülnek egymásra. Első lépés A [...]

AZ ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIA RÉSZEI

Kell-e más értékesítési stratégia a cégünkben, mint hogy „adjunk el minél többet, mindenkinek!” Kell-e más értékesítési stratégia a cégünkben, mint hogy „adjunk el minél többet, mindenkinek!” Valóban ilyen egyszerű lenne? Vagy ennél, azért alaposabban ki kell dolgozzuk az értékesítési stratégiánkat, ha egy sikeres vállalkozást akarunk felépíteni? Az értékesítők többsége, akik részt vesznek a képzéseinken, [...]

MI AZ ÉRTÉKESÍTŐ FELADATA?

Egy értékesítő feladata természetesen az eladás. Mi sem egyszerűbb ennél! De ha tényleg ennyire egyszerű az egész, akkor miért nevezi meg a vállalkozók 78%-a az értékesítést, pontosabban a kevés új ügyfelet és az alacsony árrést, mint a legfőbb problémát, amellyel küzd a vállalkozásában. Veterán értékesítők szokták mondani a fiatal kollégáiknak, hogy „örülnöd kellene, hogy ilyen [...]