Eladás-Sales

/Eladás-Sales

Mit tanulhatsz értékesítőként egy fehérnemű eladótól?

Az emberek többsége szeret vásárolni, vagy legalább nézelődni boltokban, hogy mennyi mindent meg lehetne venni. Különösen karácsonyhoz közeledve lesz úrrá rajtunk a vásárlási láz. Ilyenkor egészen könnyű „kiénekelni” a zsebünkből a pénzt. Egészen könnyű, de azért nem automatikus. Bizony nagyon sok múlik az eladókon, hogy mennyire is nyílik meg a pénztárcánk, vagy a hitelkártyánk! [...]

HOGYAN GONDOLKODIK EGY VÁSÁRLÓ?

Egyik kedvenc témám a tudatos értékesítés. Nézzünk egy egyszerű példát, hogy megvilágítsam mit értek azon, hogy tudatos. Bízom benne, hogy az olvasók többsége, így Te is, magad vásárolsz cipőt, ezért a példa könnyen érthető lesz! Kezdjük a végén A cipő vásárlás utolsó lépése az, amikor a [...]

Miért válaszd a Comline-t, ha értékesítő vagy és sikeres akarsz lenni, jól akarsz élni?

Sokszor kérdezik, MIÉRT A COMLINE, MIBEN AD MÁST MINT A TÖBBI CÉG! Két szóban megfogalmazva: 100%-osan GYAKORLATIAS! Tehát, aki a Comline-nál tanul, az természetesen elsajátítja az értékesítés minden eszközét, trükkjét, praktikáját, amire ma szüksége van ezen a zajos piacon, hogy sikeres lehessen! Tárgyalási szituáció gyakorlat Kicsit bővebben 12 pontban is [...]

Hogyan legyél sikeres értékesítő, ha nem vagy „ösztönös zseni”?

Elképzelhető, hogy Te is találkoztál már olyan értékesítővel a piacon, akinek „egyszerűen csak jól ment”. Minden mondata arannyá változott, az ügyfelei imádták, úgy tűnt számodra, hogy ő úgy született, hogy már ment neki. Nos, a rossz hírem az, hogy az ilyen értékesítő nagyon ritka, a jó hírem viszont az, hogy mi, többiek a megfelelő technikák [...]

MŰKÖDŐ ÉRTÉKESÍTÉSI TECHNIKÁK

Az értékesítési technikák sokaságának összegyűjtése helyett, inkább az értékesítés és emberi kommunikáció alapelveit próbáljuk megtalálni. Ma már értékesítési szakkönyvek tucatjai vannak jelen a magyar piacon. És száznál is több olyan könyvet lehet megvásárolni, amelyek így, vagy úgy, de foglakoznak az értékesítési technikák témájával. Ha ehhez még az interneten elérhető anyagokat is hozzávesszük [...]

A B2B ÉRTÉKESÍTÉS KÜLÖNLEGESSÉGEI

B2B értékesítők többsége úgy érzi, hogy az ő iparáguk különleges, ezért más technikákat és módszereket kellene alkalmazniuk, mint a magánemberek számára értékesítő kollégáiknak A tréningjeinken résztvevő B2B értékesítők többsége úgy érzi, hogy az ő iparáguk különleges, ezért más technikákat és módszereket kellene alkalmazniuk, mint a magánemberek számára értékesítő kollégáiknak. Ez a felvetés indokolt [...]

MENNYIRE EMELNÉ A BEVÉTELÉT A BIZALMI SZINT KIÉPÍTÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN?

A bizalom építési képességünk mértéke, egyenes arányban áll a pénzkereső képességünkkel. Sokan sokat beszélnek a bizalom fontosságáról az üzleti életben, és különösen a marketing és az értékesítés területein. De mi is valójában a bizalom szerepe, és miért fontos a bizalmi szint kiépítése az értékesítési tárgyalások során? Valahogy minden értékesítő érzi, hogy ha elveszti [...]

OPTIMÁLIS ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDOK A TERMÉKEINK SZÁMÁRA

Egyes termékek különböznek egymástól abban a tekintetben is, hogy melyek az ideális értékesítési módok, amelyeket a legoptimálisabb használni az eladások során.  A vállalkozók, az értékesítési rendszerük kialakítása közben, sokszor nem is gondolják végig, hogy milyen értékesítési módok jöhetnek szóba az ő termékeik eladására. Pedig az egyes termékek különböznek egymástól abban a tekintetben is, hogy [...]

A SIKERES ELADÁS TRÜKKJEI

Az eladási trükkök nem pótolhatják a bevált módszereket. Sok értékesítő böngészi rendszeresen az internetet a sikeres eladás trükkjei után kutatva. Valamint szívesen beszélgetnek olyan öreg rókákkal, akik különböző sikeres eladási trükkökről mesélnek a történeteikben. Ezek szinte kivétel nélkül jól hangzó fogások, amelyek akár még működhettek is az adott szituációban, a mesélő személy [...]

MI EGY ÜZLETKÖTŐ FELADATA?

Nem várhatunk az „ideális ügyfelekre”, akik szinte maguktól vásárolnak. Hanem el kell végeznünk az üzletkötés mindennapos kemény munkáját Sok vállalkozó gondolja úgy, hogy egy igazi álomügyfél olyan, aki alaposan informálódik – például végigolvassa a cég honlapját – mielőtt bejön a boltba, vagy betelefonál, konkrét igénnyel és megoldási elképzeléssel rendelkezik, és ha ezt [...]