Stratégia felállítása, ami láthatóvá teszi a piacban rejlő potenciált

Ezt a konzultációt akkor érdemes megrendelni egy vezetőnek, amikor:

  • Nem éri el az értékesítési csapat a kitűzött forgalmi, bevételi, vagy profit célokat.

  • Amikor hullámzik a csapat teljesítménye.

  • Amikor a piac gyorsabban fejlődik, mint az értékesítési csapat teljesítménye.

  • Amikor nem elég motiváltak az értékesítők és nem hajtanak eléggé.

  • Amikor csökken a teljesítménye a csapatnak.

  • Amikor egyet nem értések vannak az értékesítők és a szervezet egyéb részei között.

  • Amikor egyre több az ügyfelek felöl jövő reklamáció.

Mit nyersz vele mint vezető

Mennyivel lenne könnyebb a helyzeted vezetőként, ha az értékesítési csapat nem csak ismerné a céges értékesítési célokat, hanem még egyet is ért vele. Ha lenne egy olyan értékesítési csapatod ahol mindenki egységesen hajlandók a stratégiában és a kitűzött célok elérésén dolgozni. Ha a csapat a kihirdetett értékesítési stratégiát követően nem a kifogásokkal jönne, hogy miként nem lehet elérni, hanem motiváltan, tettre készen vág neki a munkának.

Ezzel a konzultációval ezt az álmot valósággá változtatjuk. Nem könnyű elérni, de már rengeteg cégnél sikerült megvalósítani, ezért bizton állítom a Te cégedben is el lehet ezt érni!

Mit nyernek vele az értékesítők

Megismeri az aktuális stratégiai célokat és az eléréséhez vezető terveket. Össze tudja egyeztetni a személyes céljait a csapat céljaival és ki tudja dolgozni, hogy fogja elérni a személyes céljait is, miközben a stratégia megvalósításán dolgozik. Motiválttá válik.

Stratégia felállítása konzultáció, ami láthatóvá teszi a piacban rejlő potenciált
(Ez a lépés opcionális)

Ha teljesen ki van dolgozva, ismertté van téve a csapat számára és a munkatársak értik, követik egységesen, akkor ezt a lépést kihagyható.

A konzultáció célja: minden résztvevő értse a stratégiai célt és a piaci szituációt, teljes energia bedobással dolgozzon a stratégia megvalósításán és egységesen lássa a piacban rejlő potenciált.

Ehhez a vezetővel közösen kidolgozzuk az aktuális piaci helyzetre illeszkedő értékesítési stratégiát. Lépései:

  • stratégiai cél pontos meghatározása, megfogalmazása
  • a stratégiai célhoz tartozó ideális kép kidolgozása, leírása
  • erősségek/gyengeségek elemzés elvégzése, a kapott adatok kiértékelése a stratégia szempontjából
  • a cselekvési irányok meghatározása, mit kell erősíteni, mit kell pótolni, mit kell megváltoztatni
  • programok kidolgozása, felelősök hozzárendelése, irányszámok, határidők meghatározása

A stratégiai tervezés során reálissá válik minden résztvevőnek, hogy mekkora potenciál rejlik a jelenlegi piacban. Egyetértést alakítunk ki az erősségek kihasználásban és stratégiát dolgozunk ki a gyengeségek kezelésére.

Minden programhoz rendelünk felelősöket, határidőket, irányszámokat. Meghatározzuk az ellenőrzési pontokat. Megegyezünk a hatékony munkaszervezés kereteiben.

A konzultáció során műhelymunka keretében minden résztvevő aktívan dolgozik a célok meghatározásán, az ideális kép kidolgozásán, az elemzésen.

Időbeosztás

Az értékesítési stratégia felállítási konzultáció időtartama 2×1 nap.

  • az első napon a vezetővel dolgozunk
  • a második napon közösen a csapattal a teljes egyetértés eléréséig

Megrendelés menete

Első lépésben töltsd ki az űrlapot. Ezt követően felveszi egyik kollégám veled a kapcsolatot és egyeztet egy személyes találkozót, ahol egyeztetjük a meglévő nehézségeket, a kitűzött célokat és elvárásokat. Ezt követően megegyezünk a konzultáció pontos menetében és időpontjában. Megkötjük a szerződést és elindulunk az értékesítés fejlesztésének útján.