Önbizalom, vagy amit takartok online előadás

Az előadást igyekeztem úgy összeállítani, hogy: – egyszerű  – érthető – gyakorlatias – használható legyen.  Nem mondom, hogy minden része könnyen emészthető, vagy hogy könnyű szembenézni az elmondottakkal, de ez az első lépés ahhoz, hogy változtass az életeden és elindulj abba az irányba, amibe szeretnél.  Nézd meg akár többször is! Nézd meg, hogy a környezetedben … Olvass tovább Önbizalom, vagy amit takartok online előadás

Hány ügyfelet veszítesz el az első 5 percben?

Kinek szól ez a kurzus?  Azoknak, akik a következő felsorolásban legalább egy pontban magukra ismernek: Az agresszív típus felhúz, esetleg menekülésre kényszerít. Van olyan típus, akivel nehezen találod a közös hangot. Egyesek kifejezetten idegesítenek. A pesszimista gondolkodás jelenleg távol áll tőled, nem érted. A „tedd ki hagyd hűljön” típust nehezen tudod irányítani.  Emberismeretben magabiztosabb akarsz … Olvass tovább Hány ügyfelet veszítesz el az első 5 percben?

Lényegre törő tárgyalástechnika-sikeres lezárással

Kinek szól ez a tréning videó?  Olyan értékesítőknek, akik szeretnének több sikeres tárgyalást és üzletkötést. Például: Pénzügyi tanácsadóknak Biztosítási alkuszoknak Lakástakarékpénztár értékesítőknek Ingatlan értékesítőknek Területi képviselőknek Nagy értékű terméket/szolgáltatást értékesítőknek MLM értékesítőknek Miért érdemes megvennem?  Ha az alábbi felsorolásból legalább eggyel is találkoztál már, akkor ez a tréning videó neked szól! 10 potenciális vevőből átlag 2-3-at … Olvass tovább Lényegre törő tárgyalástechnika-sikeres lezárással

Mi zajlik az ügyfél fejében?

Kinek szól ez a kurzus? Azoknak szól ez a program, akik olvasás közben magukra ismernek: Ha olykor-olykor azon veszed észre magad, hogy az ügyfél irányítja a beszélgetést! Ha rendszeresen úgy próbálod meggyőzni  a vásárlóidat, hogy mindent elmondasz, amit csak tudsz, hogy hatást érj el, de legtöbbször nem jön be! Ha rendszeresen előfordul, hogy meghallgatnak, majd … Olvass tovább Mi zajlik az ügyfél fejében?

Hogyan keress pénzt az első hónapodban pénzügyi tanácsadóként?

Kinek szól ez a kurzus?  Értékesítési vezetőknek csoport vezetőknek, akik pénzügyi területen dolgoznak és aktívan toboroznak. Hatékonyan és gyorsan akarják munkába állítani és termelővé tenni az új munkatársakat. Olyan értékesítőknek alkuszoknak, akik nem elégedettek az eddigi tárgyalási taktikájukkal. Mert az új szerzési arányuk 10 ből 2 vagy rosszabb. Miért érdemes megnézned?  Azonnal alkalmazható tárgyalási taktikát … Olvass tovább Hogyan keress pénzt az első hónapodban pénzügyi tanácsadóként?

Emberismeret, emberek kezelése

Ez a kurzus nem része az előfizetői tartalmaknak, kizárólag külön vásárolható meg. Előfizetőnként természetesen kedvezményesen tudsz hozzájutni a kurzushoz.  Ezen az oldalon tudsz róla bővebben tájékozódni és megvásárolni a hozzáférést: https://comline.hu/termek/emberismeret-emberek-kezelese-videokurzus/ Kinek szól ez a kurzus? Azoknak az értékesítőknek, akik nem tudnak mit kezdeni azokkal az ügyfelekkel, akik mindenkinél mindent jobban tudnak, arrogánsak, pesszimisták, okoskodók, negatívak … Olvass tovább Emberismeret, emberek kezelése

Hogyan motiváld az értékesítőidet?

Kinek szól ez a kurzus? Cégvezetőknek, akik többet akarnak kihozni az értékesítőikből. Értékesítési vezetőknek, akik egyetértenek a következővel: A Te üzletkötőid is „jóllakottak”, épp annyit értékesítenek, amennyit kell? Esetleg már csak „rendelésfelvevőt” játszanak, azaz, aki venni akar, azt kiszolgálják? Te idegeskedsz, Te gondolkozol azon, hogyan vedd őket rá arra, hogy többet, éhesebben, előre gondolkodva, a … Olvass tovább Hogyan motiváld az értékesítőidet?

Telefonos időpont egyeztetés és hideghívás kurzus

Üdvözöllek a “Telefonos időpont egyeztetés és hideghívás” – online kurzuson! Vegyél magadhoz papírt, tollat vagy bármilyen olyan eszközt, amivel jegyzetelni szeretnél. Készítsd elő a meglévő telefonos szövegedet is, mert az segítségedre lesz a feladatok közben. Lesznek feladatok is a videó közben, hogy azonnal a Te célpiacodra, termékedre/szolgáltatásodra át tudd fordítani a hallottakat. Készen állsz? Vágjunk is bele. … Olvass tovább Telefonos időpont egyeztetés és hideghívás kurzus

Legyél kitartó, de ne légy nyomulós!

Kinek szól ez a kurzus? Azoknak, akik a következő felsorolásban legalább egy pontban magukra ismernek: Előfordul, hogy olykor-olykor „lepattintanak”? Kitartanál, de nem akarsz nyomulós lenni? Nem akarod, hogy erőszakosnak tartsanak? Néha valami varázslatra lenne szükséged, hogy az ügyfelek jobban megnyíljanak? Te jobban akarod, mind az ügyféljelölted. Alkalmanként erőszakossággal vádolnak az ügyfeleid! Néha, már te is … Olvass tovább Legyél kitartó, de ne légy nyomulós!