BLOG

/BLOG/

MA MÁR A HIDEGHÍVÁS NEM MŰKÖDIK!

Igaz ez vagy nem igaz? Azt gondolom lehet ezen elmélkedni, vitatkozni, lándzsát törni egyik vagy másik érv mellett, de végül is a tény az tény: ahhoz, hogy egy kijáró értékesítő sikeres legyen, sok-sok tárgyalásra van szüksége, amit be kell egyeztetni telefonon! Azt is tudjuk, hogy sok értékesítőnek hidegrázása van a puszta gondolattól, hogy fel [...]

A kifogást akarod „kezelni” vagy sikeresen akarod zárni az üzletet?

Klasszikus kifogáskezelés nem működik! Nem működik, mert győztes-vesztes szitu lesz a vége és az vagy az értékesítőnek, vagy az ügyfélnek nem jó! Az eredménytelen kifogáskezelési módszereket meg kell állítani Nézzük meg a mindig működő,  jó megközelítést, és annak felépítését. Nem más, mint egy mentális akadály, amivel időt akar nyerni az ügyfél, hogy ne kelljen még döntenie. Még [...]

ÚJ ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIA AZ ÚJ GENERÁCIÓ BEVONÁSÁVAL

Még 2001-ben találkoztam Istvánnal először személyesen, aki Kecskeméten régióigazgatóként építette vállalkozását, az akkor ötödik legnagyobb magyar biztosítónak. Azóta folyamatos az együttműködésünk, és számtalan közös sikert tudhatunk magunk mögött. Mindez persze nem jelenti azt, hogy bármikor is hátradőlhettünk volna, hiszen a piac és az élet mindig új kihívásokat hozott a csapat számára. [...]

7 trükk amit tudnod kell, hogy mindig sikeresen tárgyalj!

Tudjuk, hogy vannak értékesítők, akik ügyesebbek és sikeresebbek is, mint mások. Azt is mondják, hogy ők „született értékesítők”! Én azt mondom, hogy „csak” tudják a trükköket, fogásokat, technikákat és bátran használják is azokat! Azért csináltam a Magabiztos értékesítő tárgyalástechnikai tréninget, hogy minden résztvevőnek odaadhassam ezeket az alapvető eszközöket! Íme egy kis ízelítő a tréning [...]

COMLINE SZÜLETÉSNAPI GONDOLATOK

A Comline idén ünnepelte a 21. születésnapját. Ez volt az apropója, hogy egy 7 alkalmas kerti party sorozatot rendeztünk vendégelőadókkal és sok-sok partnerrel. Fogadjátok a gondolataimat a születésnapról és a rendezvénysorozatról: Most kezdtük és már vége is. 7 alkalom, 7 brilliáns előadó, 21. születésnap, 105 mosolygós vendég, 28 óra közös élmény, 140 elfogyasztott presszókávé, [...]

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS TÁRGYALÁSTECHNIKA

Az üzleti kommunikáció és tárgyalástechnikán nagymértékben múlik az értékesítők sikere, vagy kudarca. Az üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika olyan témák, amelyeken nagymértékben múlik az értékesítőink sikere, vagy kudarca. Ezzel összefüggésben pedig, ez a két tényező nagyban befolyásolja vállalkozásunk bevételeit, valamint az üzletkötők jutalékát és jövedelmét is. Röviden szólva, minden érintett félnek érdeke, hogy [...]

ELENGEDHETETLEN MÉRŐSZÁMOK AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN

A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. Amit nem mérünk meg pontosan, arról igazán nem tudhatjuk, hogy milyen, mennyi, és vajon éppen növekszik, vagy csökken. Ráadásul annyira lehet jól és hatékonyan szabályozni bizonyos folyamatokat és eljárásokat, amennyire rendszeresen, pontosan és elegendően [...]

A KÜLÖNBÖZŐ ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁK HASZNÁLATA

Bölcs dolog kiépíteni minél változatosabb értékesítési csatornákat a cégünk számára. Ma már nagyon kevés vállalkozás engedheti meg magának, hogy a bevételei megszerzése érdekében ne támaszkodjon különböző értékesítési csatornák használatára. A legtöbb cég piacán alapvető változások mentek végbe az elmúlt években. Folyamatosan változnak a fogyasztói szokások és maguk az értékesítési csatornák is alaposan [...]

MIT TEGYÜNK, HA A MOTIVÁCIÓ HIÁNYA ÁTHATJA A CÉGÜNKET?

A motiváció hiánya teljesen megkeseríti a vezetők életét Manapság egyre több vállalkozó és cégvezető ügyfelünk panaszkodik arra, hogy képtelenek motiválni a munkatársaikat. Pedig a cégük sok esetben, már húsz-huszonöt éve működik sikeresen. Még az is lehet, hogy egyébként piacvezetők, vagy legalábbis meghatározó szereplők a saját iparágukban. De a motiváció hiánya teljesen megkeseríti [...]

HOGYAN ADJUNK EL EGY TERMÉKET?

Sok induló vállalkozóban és kezdő értékesítőben merül fel az alapkérdés: hogyan adjunk el egy terméket? Sok induló vállalkozóban és kezdő értékesítőben merül fel az alapkérdés: hogyan adjunk el egy terméket? Az eladást igazán érdemes lenne két kategóriára bontani a pontosabb megértés kedvéért. Az egyik kategóriát úgy kellene neveznünk helyesen, hogy kiszolgálás. A [...]