BLOG

/BLOG/

Mit tanulhatsz értékesítőként egy fehérnemű eladótól?

Az emberek többsége szeret vásárolni, vagy legalább nézelődni boltokban, hogy mennyi mindent meg lehetne venni. Különösen karácsonyhoz közeledve lesz úrrá rajtunk a vásárlási láz. Ilyenkor egészen könnyű „kiénekelni” a zsebünkből a pénzt. Egészen könnyű, de azért nem automatikus. Bizony nagyon sok múlik az eladókon, hogy mennyire is nyílik meg a pénztárcánk, vagy a hitelkártyánk! [...]

Mi különbözteti meg az ösztönösen jó értékesítőt a tudatosan jó értékesítőtől?

A legtöbb embernek nem megy az értékesítés, legalább is ezt gondolja magáról. Az egy általánosan elfogadott adat, hogy a munkaképes korosztály 5-10%-a tud értékesíteni, belőlük lesznek a jó értékesítők. Ez amúgy nem egy rossz becslés. Értékesítési szakértői pályámon én is azt tapasztaltam, hogy bár a munkaképes társadalom 20-25%-a keresi a kenyerét értékesítéssel - eladó, [...]

Fél szavakból sem értjük egymást!

Mind azok, akik értékesítőként, eladóként dolgoznak biztosan egyet fognak érteni velem, hogy nem is könnyű minden vásárlóval szót érteni. Sokszor hallom tőlük, hogy sok a fafej, az értetlen, az erőszakos, a kuka, hogy csak a legrosszabbakat említsük. Pedig nyugodtan kijelenthetjük, hogy mint értékesítők, bizony a kommunikációnkból élünk. Persze, magánemberként is érezhetjük azt, hogy bár [...]

Hogyan tartsd az irányítást a kezedben a tárgyalásokon?

Minden értékesítő tudja, hogy a közelgő kudarc első jele az, amikor a vevő átveszi a beszélgetés, nevezzük tárgyalás irányítását. Ez nem jelenti azt, hogy nem fog vásárolni, de azt biztosan jelenti, hogy az értékesítőnek nem sok beleszólása, ráhatása lesz, hogy mit, mennyiért vásárol meg. A szerepe egyszerű információ forrássá degradálódik (rendelés felvevővé) és már [...]

HOGYAN GONDOLKODIK EGY VÁSÁRLÓ?

Egyik kedvenc témám a tudatos értékesítés. Nézzünk egy egyszerű példát, hogy megvilágítsam mit értek azon, hogy tudatos. Bízom benne, hogy az olvasók többsége, így Te is, magad vásárolsz cipőt, ezért a példa könnyen érthető lesz! Kezdjük a végén A cipő vásárlás utolsó lépése az, amikor a [...]

Mit tegyek, ha a legjobb embereim veszítik el a stabilitásukat?

Ma egy vezető számára talán még kritikusabb a munkatársai stabilitása, energikussága és az, hogy jól érezze magát a helyén, mint bármikor korábban. Könnyű ezt leírni, de nem mindig könnyű ezt megcsinálni és pláne nem könnyű folyamatosan fenntartani. Van az a pillanat, amikor a munkatársban, vezetőtársban „belül szakad el valami” és hirtelen minden a visszájára fordul. Meginog az [...]

Olcsóbb ma megtartani, mint újat találni

Ma egy vezető számára talán még kritikusabb a munkatársai stabilitása, energikussága és az, hogy jól érezze magát a helyén, mint bármikor korábban. Könnyű ezt leírni, de nem mindig könnyű ezt megcsinálni és pláne nem könnyű folyamatosan fenntartani. Van az a pillanat, amikor a munkatársban, vezetőtársban „belül szakad el valami” és hirtelen minden a viszályára [...]

A stressz már álmodban sem hagy békén?

Aki megtapasztalta már, az tudja, mennyire fárasztó, kimerítő tud lenni a stressz. Széles körben elfogadott tény, hogy a stressz képes felülírni mindent, amit az egészségünk érdekében teszünk, legyen az egészséges táplálkozás, testedzés, folyadék bevitel, vitamin bevitel. Sőt, még a stabil emberi kapcsolatainkat is alá tudja ásni. Jellemzően, először mentálisan fáradunk bele a stresszbe, majd [...]

Miért válaszd a Comline-t, ha értékesítő vagy és sikeres akarsz lenni, jól akarsz élni?

Sokszor kérdezik, MIÉRT A COMLINE, MIBEN AD MÁST MINT A TÖBBI CÉG! Két szóban megfogalmazva: 100%-osan GYAKORLATIAS! Tehát, aki a Comline-nál tanul, az természetesen elsajátítja az értékesítés minden eszközét, trükkjét, praktikáját, amire ma szüksége van ezen a zajos piacon, hogy sikeres lehessen! Tárgyalási szituáció gyakorlat Kicsit bővebben 12 pontban is [...]

A tökéletes prezentálás titka

Felmérést készítettünk az értékesítők körében a prezentálásról. A megkérdezettek egyöntetűen az értékesítés egyik legkellemesebb és legkedveltebb részeként tekintenek rá. Gondolom benned is jó érzést kelt, mikor ehhez a részhez érsz. Minden értékesítő megtanulja a saját terméke összes előnyét.Plusz azokat a tulajdonságokat és érveket, amelyekkel majd meg tudja nyerni magának az ügyfelet a tárgyalás során. [...]