BLOG

/BLOG/

A VEZETŐI HATÉKONYSÁG NÖVELÉSE

Milyen tényezők hatnak a vezetői hatékonyságra, és milyen részekből áll össze maga a vezetői hatékonyság? A vezetői hatékonyság növelése nem egy könnyed kérdés egy vállalat, vagy vállalkozás számára. Az, hogy egy vezető mennyire hatékonyan tudja ellátni a vezetői feladatait, okozhatja a különbséget a szakadék szélén történő vegetálás, és a kirobbanó üzleti siker [...]

2018 a mérhető fejlődés éve lesz a partnereinknél

2018-at írunk, azaz 22. évébe lépett a Comline. Arra gondoltam, pár gondolatban megosztom, merre tartunk, mit tervezünk. Előjáróban tekintsünk vissza az elmúlt évre. 2017-ben végre megoldottuk és lezártuk „svájcifrankoslízing” koloncot a nyakunkból. Sokatok tudja, hogy új központban vagyunk. Igen, a régit nem érte meg tovább finanszírozni, pénztemető volt. Vissza kellett [...]

MA MÁR A HIDEGHÍVÁS NEM MŰKÖDIK!

Igaz ez vagy nem igaz? Azt gondolom lehet ezen elmélkedni, vitatkozni, lándzsát törni egyik vagy másik érv mellett, de végül is a tény az tény: ahhoz, hogy egy kijáró értékesítő sikeres legyen, sok-sok tárgyalásra van szüksége, amit be kell egyeztetni telefonon! Azt is tudjuk, hogy sok értékesítőnek hidegrázása van a puszta gondolattól, hogy fel [...]

A KIFOGÁST AKAROD „KEZELNI” VAGY SIKERESEN AKAROD ZÁRNI AZ ÜZLETET?

Klasszikus kifogáskezelés nem működik! Nem működik, mert győztes-vesztes szitu lesz a vége és az vagy az értékesítőnek, vagy az ügyfélnek nem jó! Az eredménytelen kifogáskezelési módszereket meg kell állítani Nézzük meg a mindig működő,  jó megközelítést, és annak felépítését. Nem más, mint egy mentális akadály, amivel időt akar nyerni az ügyfél, hogy ne kelljen még döntenie. [...]

ÚJ ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIA AZ ÚJ GENERÁCIÓ BEVONÁSÁVAL

Még 2001-ben találkoztam Istvánnal először személyesen, aki Kecskeméten régióigazgatóként építette vállalkozását, az akkor ötödik legnagyobb magyar biztosítónak. Azóta folyamatos az együttműködésünk, és számtalan közös sikert tudhatunk magunk mögött. Mindez persze nem jelenti azt, hogy bármikor is hátradőlhettünk volna, hiszen a piac és az élet mindig új kihívásokat hozott a csapat számára. [...]

7 trükk amit tudnod kell, hogy mindig sikeresen tárgyalj!

Tudjuk, hogy vannak értékesítők, akik ügyesebbek és sikeresebbek is, mint mások. Azt is mondják, hogy ők „született értékesítők”! Én azt mondom, hogy „csak” tudják a trükköket, fogásokat, technikákat és bátran használják is azokat! Azért csináltam a tárgyalástechnikai tréninget, hogy minden résztvevőnek odaadhassam ezeket az alapvető eszközöket! Íme egy kis ízelítő a tréning anyagából. A [...]

COMLINE SZÜLETÉSNAPI GONDOLATOK

A Comline idén ünnepelte a 21. születésnapját. Ez volt az apropója, hogy egy 7 alkalmas kerti party sorozatot rendeztünk vendégelőadókkal és sok-sok partnerrel. Fogadjátok a gondolataimat a születésnapról és a rendezvénysorozatról: Most kezdtük és már vége is. 7 alkalom, 7 brilliáns előadó, 21. születésnap, 105 mosolygós vendég, 28 óra közös élmény, 140 elfogyasztott presszókávé, [...]

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS TÁRGYALÁSTECHNIKA

Az üzleti kommunikáció és tárgyalástechnikán nagymértékben múlik az értékesítők sikere, vagy kudarca. Az üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika olyan témák, amelyeken nagymértékben múlik az értékesítőink sikere, vagy kudarca. Ezzel összefüggésben pedig, ez a két tényező nagyban befolyásolja vállalkozásunk bevételeit, valamint az üzletkötők jutalékát és jövedelmét is. Röviden szólva, minden érintett félnek érdeke, hogy [...]

ELENGEDHETETLEN MÉRŐSZÁMOK AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN

A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. A mérés bármely tevékenység korrekciójához és javításához nélkülözhetetlen tevékenység. Amit nem mérünk meg pontosan, arról igazán nem tudhatjuk, hogy milyen, mennyi, és vajon éppen növekszik, vagy csökken. Ráadásul annyira lehet jól és hatékonyan szabályozni bizonyos folyamatokat és eljárásokat, amennyire rendszeresen, pontosan és elegendően [...]

A KÜLÖNBÖZŐ ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁK HASZNÁLATA

Bölcs dolog kiépíteni minél változatosabb értékesítési csatornákat a cégünk számára. Ma már nagyon kevés vállalkozás engedheti meg magának, hogy a bevételei megszerzése érdekében ne támaszkodjon különböző értékesítési csatornák használatára. A legtöbb cég piacán alapvető változások mentek végbe az elmúlt években. Folyamatosan változnak a fogyasztói szokások és maguk az értékesítési csatornák is alaposan [...]