BLOG

/BLOG/

Így rázd fel a passzív ügyfeleket az éber álomból

Ha van olyan ügyfeled, aki az órájára mutogatva sürget, hogy mondd, amit szeretnél, vagy éppen egykedvűen bólogat és rángatja a vállát miközben prezentálsz, ez a cikk neked íródott. Most megmutatom, hogyan aktivizáld a passzív ügyfeleidet. Van az a helyzet, amikor bár verbálisan azt kommunikálja az ügyfél, hogy mondhatod, már figyel, valójában felesleges belekezdened, mert [...]

Ezt a 3 problémát kell megoldanod, ha képtelen vagy vezetőként motiválni magad

A motiváció az élet minden területét tekintve alapkérdés. A reggeli ébredéstől, a mindennapi teendők elvégzésén át, egészen a munkatársaink, beosztottaink buzdításáig, folyamatosan motiválunk. A motiváció a siker alapköve. Azonban magadat rávenni egy probléma megoldására általában nehezebb, mint másoknál elérni ugyanezt. Aktuális cikkünk ezt a kérdést igyekszik alaposan körüljárni. Nem vagy [...]

Alapozóedzés, hogy versenyelőnyt szerezz. Mi kell ahhoz, hogy felkészülten érkezz egy tárgyalásra?

Egy jó tárgyalás alapja, hogy felkészülten érkezz meg. Ebben, feltételezem, egyetértünk. De hogyan lehetsz elég felkészült?  Miben áll a felkészültség titka, és miért rontják el a tárgyalást meglepően sokan már a felkészülési fázisnál? Aktuális cikkünkben – ezeket a kérdéseket megválaszolva – arra készítünk fel, hogy a következő tárgyalásodra a lehető legfelkészültebben érkezhess meg. [...]

Megmutatom, hogyan cseréld csalogató menüre a titokszendvicsed. Avagy, miért utálják a telefonálást a pénzügyi tanácsadók?

Ha megkérdezel 10 értékesítőt, hogy szereti-e a telefonos egyeztetést, maximum kettő mond őszintén igent – és ez még optimista becslés. A legtöbben kifejezetten utálunk telefonon értékesíteni, illetve személyes találkozót kérni. De vajon, miért van ez, és hogyan győzedelmeskedhetünk a gyűlölet felett – ezáltal hogyan lehetünk sikeresek abban, amit utálunk? A cikkből kiderül. [...]

Reni, játszanak az időddel és Te egész türelmesen hagyod!

avagy hogyan egyeztess úgy időpontot az ügyfeleiddel, hogy értékesítőként is legyen életed? Ezt a cikket a kezdő értékesítők és azok fogják a leginkább érteni, akikben még élénken élnek a saját kezdeti bakijaik szakmájuk hajnalából. Fodor Renáta vagyok, marketinges. Az a megtiszteltetés ért, hogy havonta 1 cikkben mesélhetek a szakmámban szerzett tapasztalataimról és a [...]

3 eszköz, amit alkalmazva megszünteted a sikertelen tárgyalásaidat!

Hadd kezdjem egy kérdéssel! Ha a kezedben lenne valami értékes dolog, amiről tudod, hogy mindenki vágyik rá, szívesen kap belőle, és Te díjmentesen odaadhatnád a terméked, szolgáltatásod mellé, könnyebb lenne az életed? Többet eladnál, mint most? Tudom, hogy a kérdés arcátlan, de korántsem elméleti. Ebben a bejegyzésben azt szeretném megmutatni és bizonyítani, hogy kevés [...]

Az ügyfeled kifogással jön, vagy rögeszmével? Nem mindegy…

Te tudod, hogy mi a különbség a rögeszme és a kifogás között? Tudod, hogyan kezeld az egyiket és hogyan a másikat? Pedig ezek a sikeres értékesítés alapkövei. Ennek a tudásnak a hiányában nem építhetsz stabil és elkötelezett ügyfél-bázist. Ennek a cikknek a célja, hogy meg tudd különböztetni a kifogást a rögeszmétől, és mindkét szituáció [...]

Mindenki azt akarja… Nincs hegy mi megmászhatatlan! A sikeres értékesítés 5+1 titka.

Értékesítők körében is beszélhetünk született tehetségekről és kitartó, tanult zsenikről. Mint Messi és Ronaldo a futball világában. Mindegy, melyikükről van szó, mindenki azt kérdezi, hogyan lehetséges, amit művelnek? A válasz egyszerű: kitartó és tudatos munkával. Ha szeretnéd, hogy az értékesítői csapatod világklasszisokból álljon, vagy épp te magad akarsz az értékesítés Ronaldója vagy Messije lenni, [...]

Így értem el, hogy egy értékesítői csapat fejlődni akarjon!

„Már megint képzésre kell jönni, Főni?Ráadásul egész napos, és pont pénteken? Ne már! Úgy is ugyan arról lesz szó, mint mindig. Tudjuk a dolgunk, semmi újat nem fog mondani! A tréner soha nem adott el egy cukrásznak, egy séfnek sem semmit! Inkább mennénk dolgozni.” Ezzel fogadott a kereskedelmi igazgató, amikor reggel megérkeztem a céghez. „Nem [...]

Amin áll vagy bukik egy értékesítő sikeressége: időpont egyeztetés telefonon

Lassan negyedszázados tapasztalatom mondatja ki velem, hogy az értékesítői társadalom Achillesz sarka nem más, mint a telefonos időpontegyeztetés. Pusztán annak gondolata, hogy fel kell emelni a telefont, és idegen embereket kell hívni, sok értékesítőből fizikai reakciót vált ki: gyomorgörcs, hasmenés, ideges izzadás, menekülési kényszer, hányinger, stb. Sorolhatnám a kellemetlenebbnél kellemetlenebb tüneteket, amit képesek produkálni, de [...]

Szeretnéd fejleszteni az
időpont egyeztetési / hideghívási tudásodat?

A Sales klubban több cikk és videó
is foglalkozik a témával. 
Plusz 20% kedvezményt kapsz a hanganyagainkra is.


Csatlakozz most díjmentesen a
Sales klubhoz!

CSATLAKOZOM A SALES KLUBHOZ
close-link