V. Life in the fast lane –
Az élet a belső sávban
Vezetői Csúcstalálkozó
"Csak a konkurensednél kell, hogy gyorsabb légy!"
Nagy Béla - a Comline ügyvezetője és vezető értékesítési trénere - gondolatai a programról:
Kinek szól a rendezvényünk?
Ez a nap Neked és Rólad szól, ha ügyvezetőként, tulajdonosként, értékesítési vezetőként, kereskedelmi vezetőként dolgozol, keresed a sikerhez vezető megoldásokat és növekedésre tervezel.
A korábbi Vezetői Csúcstalálkozó rendezvényeink után érkezett visszajelzések és igéreteink alapján folytatjuk és immáron 5. alkalommal megrendezzük a Life in the fast lane – Az élet a belső sávban című, nagy sikerű eseménysorozatunkat.
2025.03.26.
Írd be dátumot!
Miről szól a rendezvényünk?
A 26 év tapasztalta alapján azt láttuk, hogy egy cég, szervezet értékesítési és kereskedelmi részlegének vezetése speciális képességeket, készségeket igényel.
Azt is megfigyeltük, hogy ez a vezetői lét egy igazán magányos forma tud lenni, hiszen lefelé nem panaszkodhatunk, nem közvetíthetjük, hogy vannak kétségeink, hogy nem mindig hiszünk abban, hogy a kitűzött célok elérhetőek.
És felfelé is azt várják el tőlünk, hogy mindent megtegyünk a kitűzött célok elérése érdekében és nem fogadnak el kifogásokat.
Mi vagyunk a kőszikla, az állandó optimizmus, a motiváció császárai és persze az értékesítés mesterei is, Non-stop.
Nem könnyű! Egyedül, támogatás nélkül pláne nem.
Mindezek a tapasztalatok azt mondatták velünk, hogy szervezzünk egy olyan Vezetői konferenciát, ahol első kézből kaphat minden résztvevő működő, sikeres technikákat, koncepciót. Ahol válaszokat kaphat olyan kérdésekre, amit csak a hozzá hasonlókhoz tehet fel.
Nekem ennyi adat elég és döntöttem!
A rendezvény programpontjai:
Mastermind kerekasztalos beszélgetéseket 4 témakörben
8 asztal
4 témakör
8 szakértő
5 előadás
Mindenki minden asztalnál részt vesz, ötletet, segítséget kap az adott témával kapcsolatban.
Az asztalok témakörei:
-
Felmérés alatt...
-
1. Értékesítési stratégia
Az értékesítési stratégia kidolgozása az egyik legkritikusabb feladat az értékesítési vezető számára, hiszen ez adja meg az irányt, amely mentén az értékesítők dolgoznak. Most a sikeres stratégia középpontjában a piaci trendek, a vásárlói magatartás változásai és a digitális technológiák kiaknázása állnak. A stratégiának rugalmasságot kell biztosítania, hogy az értékesítők gyorsan alkalmazkodhassanak a piaci változásokhoz, ugyanakkor világos kereteket és célokat kell meghatároznia. Az értékesítőknek szoros összhangban kell dolgozniuk a stratégiával, hogy egységes üzenetet közvetítsenek a piacon és maximalizálják az értékesítési lehetőségeket.
Az értékesítési vezető felelőssége, hogy a stratégia megvalósítását folyamatosan monitorozza, azonosítva az esetleges eltéréseket, és szükség esetén beavatkozzon. Ennek érdekében elengedhetetlen a folyamatos kommunikáció és a rendszeres visszajelzések biztosítása az értékesítők felé. Az értékesítési célok eléréséhez szükséges eszközök és források rendelkezésre bocsátása mellett az értékesítési vezetőnek képesnek kell lennie motiválni a csapatot, elérve, hogy mindenki a legjobb teljesítményét nyújtsa.
-
2. Termékpiramis
A termékpiramis koncepciója azt jelenti, hogy a vállalat különböző termékeket és szolgáltatásokat kínál különböző szinteken, ezzel célozva meg a piac különböző szegmenseit. A célpiacok azonosítása után fontos meghatározni, hogy mely termékek szolgálják leginkább az adott szegmens igényeit. Ez lehet alacsonyabb árkategóriájú alap termékektől a magasabb árfekvésű prémium szolgáltatásokig terjedő skála. Az értékesítési vezető feladata, hogy a termékpiramis minden szintjét megfelelően pozicionálja a piacon, biztosítva, hogy minden célpiac számára értékes ajánlatot nyújtsanak.
A maximális potenciál kihasználása érdekében a termékpiramis lehetőséget nyújt a keresztértékesítésre (cross-selling) és a felülértékesítésre (upselling). Az értékesítési csapatnak megfelelő képzést kell biztosítani ezekre a technikákra, hogy képesek legyenek az ügyfelek számára releváns termékeket ajánlani, és növelni a vásárlások értékét. Ezen felül a termékpiramis segíthet az ügyfelek hűségének növelésében, mivel a vállalat különböző életszakaszokban és igényekre tud ajánlatot tenni.
-
3. Dinamikus árpolitika
A dinamikus árpolitika az árak rugalmasságát és változtatását jelenti a piaci feltételek és a kereslet alapján. A jelenlegi piaci környezetben, ahol az árérzékenység magas és a verseny intenzív, a dinamikus árazási modell lehetőséget biztosít a vállalatoknak, hogy optimalizálják bevételeiket és piaci részesedésüket. Az árak dinamikus változtatása lehetővé teszi, hogy a vállalat gyorsan reagáljon a versenytársak lépéseire, a kereslet ingadozására vagy akár a szezonális trendekre.
Az árpolitika sikeres integrálása a vállalati stratégiába kritikus fontosságú. Az értékesítési vezetőnek fontos megérteni, hogy az árak hogyan befolyásolják az ügyfelek döntéseit és hogyan segítik elő a stratégiai célok elérését, mint például a piaci részesedés növelése vagy a profitmaximalizálás. Az árak folyamatos monitorozása és elemzése elengedhetetlen ahhoz, hogy a vállalat versenyképes maradjon és maximálisan kihasználja az értékesítési lehetőségeket.
-
4. Csapat vezetése
A csapat vezetése az egyik legfontosabb feladata az értékesítési vezetőnek. Az értékesítési csapat motiválása, támogatása és irányítása kritikus a célok elérése érdekében. Ehhez a vezetőnek rendelkeznie kell megfelelő kommunikációs készségekkel, empátiával és azzal a képességgel, hogy a csapat minden tagját az egyéni erősségeik és gyengeségeik figyelembevételével kezelje. A hatékony vezetés eszközei közé tartozik a rendszeres visszajelzés, a fejlődési lehetőségek biztosítása és a teljesítmény alapú jutalmazási rendszerek alkalmazása.
Az értékesítési vezetőnek képesnek kell lennie kialakítani egy olyan kultúrát, ahol a csapat tagjai elkötelezettek a közös célok elérése mellett, és folyamatosan törekednek a fejlődésre. Az erős vezetés kulcsa a bizalom építése és a pozitív munkakörnyezet fenntartása, ahol a csapattagok motiváltak és inspiráltak a maximális teljesítmény nyújtására. Emellett fontos a csapattagok közötti együttműködés elősegítése és a konfliktusok hatékony kezelése, hogy a csapat összhangban dolgozhasson a közös célok elérése érdekében.
Moderátorok:
Előadások:
-
Hamarosan...
Az AI alkalmazása a gyakorlatban valódi példákkal
Tudd meg, hogyan növelheted a hatékonyságot, csökkentheted a kiadásokat és szerezhetsz versenyelőnyt az AI technológiák integrálásával!
Kapj gyakorlati példákat Szota Szabolcstól, a téma egyik meghatározó úttörőjétől.
Szota Szabolcs - Hellocristo
Hogyan lehet tartósan sikeresnek lenni az üzleti életben?
“Domokos Olivér vagyok, a Klassis Zrt. üzleti igazgatója.
22 éve azért dolgozok a vállalati tanácsadási szektorban, hogy a piac legjobb megoldásait hozzam, legyen szó szakemberek megtartásáról, lojalitás növelésről, vagy a tulajdonosok védelmi és magánvagyon építési stratégiáiról.”
Domonkos Olivér - Klassis Z Zrt.
Vezetői szerepek, generációs különbségek
Béla arról fog beszélni, hogy a vezetői szerep mindig is egy magányos szerep. Azon túl, hogy el kell igazodnia a pillanatnyi gazdasági környezetben, képesnek kell lennie olyan kihívó célokat kitűzni, amely a kívánt sikert meghozza a cégnek. A jó hír az, hogy ezt nem egyedül kell elérnie, hanem egy ütőképes csapattal. De egyben talán pont ez a legnagyobb kihívása is a vezetőnek, hogy hogyan állítsa egy irányba a teljes csapatot, függetlenül attól, hogy ki milyen generációhoz tartozik.
Nagy Béla - Comline
Önérvényesítés, önbizalom szerepe a sikerben
Hajni bemutatja azokat az okokat, amik le tudják rombolni akár a vezető, akár a munkatárs önbizalmát és ezzel együtt a potenciális sikerességét.
Azt nem kell magyarázni, hogy egy vezető legfontosabb eszköze a kommunikációs képessége. Ezen áll, vagy bukik a vezető eredményessége. Milyen kulcselemei vannak az önérvényesítésnek? Mi az, ami még belefér ebbe és mi az, amit már nem jól tolerál a környezet?
Hajni kézzelfogható gyakorlati példái garantáltan gondolatokat fognak ébreszteni benned.
Kátai Hajnalka - Comline
A többi előadás témája hamarosan elérhető…
A rendezvény időbeosztása:
- 8:45 – 9:30 – Érkezés, regisztráció
- 9:30 – 9:55 – 1. előadás
- 9:55 – 10:10 – 2. előadás
- 10:15 – 11:00 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések I. rész
- 11:10 – 11:55 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések II. rész
- 12:00 – 12:55 – Ebéd, kapcsolatépítés
- 13:00 – 13:20 – 3. előadás
- 13:20 – 13:35 – 4. előadás
- 13:35 – 14:20 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések III. rész
- 14:30 – 15.15 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések IV. rész
- 15:15 – 15:25 – A legjobb sztorik, tanulságok, személyes élmények
- 15:25 – 15:45 – 5. előadás
- 15:45 – 16:15 – Zárás
Tapasztald meg egy napban, hogy mit ad az, ha:
- egy támogató közegben vagy, ahol töltődsz,
- ötleteket és azonnali segítséget kapsz,
- kipróbált, már bizonyított technikákat viszel haza,
- jó emberi és üzleti kapcsolatokat építesz,
- motiváltságod, optimizmus növekszik, vagy akár rehabilitálódik.
Nekem ennyi adat elég és döntöttem!
A V. Vezetői Csúcstalálkozó időpontja:
2025. március 26.
9.00-16:00
A V. Vezetői Csúcstalálkozó részvételi díja:
Early Bird*
részvételi díj-
a találkozó részvételi díját
-
finom falatokat az érkezéskor
-
svédasztalos ebédet
-
a gépjárművel érkezők számára a parkolási díjat a hotel mélygarázsában
Teljes árú
részvételi díj-
a találkozó részvételi díját
-
finom falatokat az érkezéskor
-
svédasztalos ebédet
-
a gépjárművel érkezők számára a parkolási díjat a hotel mélygarázsában