– Life in the fast lane – Élet a belső sávban –
VI. Vezetői Csúcstalálkozó
“Csak a konkurensednél kell, hogy gyorsabb légy!”
Nagy Béla – a Comline ügyvezetője és vezető értékesítési trénere – gondolatai a programról:
Kinek szól a rendezvényünk?
Ez a nap Neked és Rólad szól, ha ügyvezetőként, tulajdonosként, értékesítési vezetőként, kereskedelmi vezetőként dolgozol, keresed a sikerhez vezető megoldásokat és növekedésre tervezel.
A korábbi Vezetői Csúcstalálkozó rendezvényeink után érkezett visszajelzések és igéreteink alapján folytatjuk és immáron 6. alkalommal megrendezzük a Life in the fast lane – Az élet a belső sávban című, nagy sikerű eseménysorozatunkat.
2025.10.01.
Írd be dátumot!
Miről szól a rendezvényünk?
A 28 év tapasztalta alapján azt láttuk, hogy egy cég, szervezet értékesítési és kereskedelmi részlegének vezetése speciális képességeket, készségeket igényel.
Azt is megfigyeltük, hogy ez a vezetői lét egy igazán magányos forma tud lenni, hiszen lefelé nem panaszkodhatunk, nem közvetíthetjük, hogy vannak kétségeink, hogy nem mindig hiszünk abban, hogy a kitűzött célok elérhetőek.
És felfelé is azt várják el tőlünk, hogy mindent megtegyünk a kitűzött célok elérése érdekében és nem fogadnak el kifogásokat.
Mi vagyunk a kőszikla, az állandó optimizmus, a motiváció császárai és persze az értékesítés mesterei is, Non-stop.
Nem könnyű! Egyedül, támogatás nélkül pláne nem.
Mindezek a tapasztalatok azt mondatták velünk, hogy szervezzünk egy olyan Vezetői konferenciát, ahol első kézből kaphat minden résztvevő működő, sikeres technikákat, koncepciót. Ahol válaszokat kaphat olyan kérdésekre, amit csak a hozzá hasonlókhoz tehet fel.
Egy kis ízelítő az előző eseményünkről:
Nekem ennyi adat elég és döntöttem!
A rendezvény programpontjai
6 asztal
3 témakör
6 szakértő
5 előadás
Mindenki minden asztalnál részt vesz, ötletet, segítséget kap az adott témával kapcsolatban.
Az asztalok témakörei:
- Felmérés alatt
-
1. Értékesítési stratégia
Az értékesítési stratégia kidolgozása az egyik legkritikusabb feladat az értékesítési vezető számára, hiszen ez adja meg az irányt, amely mentén az értékesítők dolgoznak. Most a sikeres stratégia középpontjában a piaci trendek, a vásárlói magatartás változásai és a digitális technológiák kiaknázása állnak. A stratégiának rugalmasságot kell biztosítania, hogy az értékesítők gyorsan alkalmazkodhassanak a piaci változásokhoz, ugyanakkor világos kereteket és célokat kell meghatároznia. Az értékesítőknek szoros összhangban kell dolgozniuk a stratégiával, hogy egységes üzenetet közvetítsenek a piacon és maximalizálják az értékesítési lehetőségeket.
Az értékesítési vezető felelőssége, hogy a stratégia megvalósítását folyamatosan monitorozza, azonosítva az esetleges eltéréseket, és szükség esetén beavatkozzon. Ennek érdekében elengedhetetlen a folyamatos kommunikáció és a rendszeres visszajelzések biztosítása az értékesítők felé. Az értékesítési célok eléréséhez szükséges eszközök és források rendelkezésre bocsátása mellett az értékesítési vezetőnek képesnek kell lennie motiválni a csapatot, elérve, hogy mindenki a legjobb teljesítményét nyújtsa.
-
2. Termékpiramis
A termékpiramis koncepciója azt jelenti, hogy a vállalat különböző termékeket és szolgáltatásokat kínál különböző szinteken, ezzel célozva meg a piac különböző szegmenseit. A célpiacok azonosítása után fontos meghatározni, hogy mely termékek szolgálják leginkább az adott szegmens igényeit. Ez lehet alacsonyabb árkategóriájú alap termékektől a magasabb árfekvésű prémium szolgáltatásokig terjedő skála. Az értékesítési vezető feladata, hogy a termékpiramis minden szintjét megfelelően pozicionálja a piacon, biztosítva, hogy minden célpiac számára értékes ajánlatot nyújtsanak.
A maximális potenciál kihasználása érdekében a termékpiramis lehetőséget nyújt a keresztértékesítésre (cross-selling) és a felülértékesítésre (upselling). Az értékesítési csapatnak megfelelő képzést kell biztosítani ezekre a technikákra, hogy képesek legyenek az ügyfelek számára releváns termékeket ajánlani, és növelni a vásárlások értékét. Ezen felül a termékpiramis segíthet az ügyfelek hűségének növelésében, mivel a vállalat különböző életszakaszokban és igényekre tud ajánlatot tenni.
-
3. Csapat vezetése
A csapat vezetése az egyik legfontosabb feladata az értékesítési vezetőnek. Az értékesítési csapat motiválása, támogatása és irányítása kritikus a célok elérése érdekében. Ehhez a vezetőnek rendelkeznie kell megfelelő kommunikációs készségekkel, empátiával és azzal a képességgel, hogy a csapat minden tagját az egyéni erősségeik és gyengeségeik figyelembevételével kezelje. A hatékony vezetés eszközei közé tartozik a rendszeres visszajelzés, a fejlődési lehetőségek biztosítása és a teljesítmény alapú jutalmazási rendszerek alkalmazása.
Az értékesítési vezetőnek képesnek kell lennie kialakítani egy olyan kultúrát, ahol a csapat tagjai elkötelezettek a közös célok elérése mellett, és folyamatosan törekednek a fejlődésre. Az erős vezetés kulcsa a bizalom építése és a pozitív munkakörnyezet fenntartása, ahol a csapattagok motiváltak és inspiráltak a maximális teljesítmény nyújtására. Emellett fontos a csapattagok közötti együttműködés elősegítése és a konfliktusok hatékony kezelése, hogy a csapat összhangban dolgozhasson a közös célok elérése érdekében.
Moderátorok:






Előadások:
- Hamarosan...

Generációs különbségek – hogyan fordítsd előnyödre a generációs különbségeket az értékesítésben?
- Hogyan hangold össze a szerepeket? –
kutatáson alapuló megoldások - Hogyan motiváld a csapatod? –
mindenkit hajt valami, ha tudod mi az, könnyű dolgod van!

Nagy Béla - Comline
Vállalati egészség – Mit tehetsz, hogy az értékesítőid jól bírják a munkájukkal járó fizikai és lelki terhelést?
- Hogyan csökkentsd hatékonyan a stresszt a csapatodban? –
gyakorlati megoldások - Hogyan növeld a munkatársak koncentrációs képességét, teljesítményét? –
nem is olyan ördöngős - Hogyan csökkentsd a betegszabadság mennyiségét? –
gyakorlati megoldások

Csíky Ferenc - Comline
Hogyan építs értékesítési csapatot, mikre figyelj a felvételkor?
- Az IGAZI HR képes megtalálni, megtartani a jó értékesítőt. –
stratégiai előny az alacsony fluktuáció - Hogyan tudja a jó HR levenni a személyzeti terheket az értékesítési vezetőről? –
amire talán most nem is gondolsz

Kátai Hajnalka - Comline
Mesterséges intelligencia és a digitalizáció a hatékony értékesítési munka szolgálatában
- Milyen értékesítési folyamatokat tudsz rábízni a mesterséges intelligenciára? – gyakorlati megoldások
- Hogyan tudod hatékonyabbá tenni, felgyorsítani az értékesítési folyamataidat digitalizációval? – gyakorlati megoldások

Szota Szabolcs - Hellocristo
Hogyan tudjuk a konkurenciaharcban a saját termékünket jobban érvényesíteni?
- Milyen marketing stratégiát kövess? –
mivel tudod megkülönböztetni magad - Mennyire van tudatosan felépítve az értékesítési folyamatod? –
a döntéshozatás művészete - Milyen és mennyi muníciót adsz az értékesítők kezébe? –
gyakorlati megoldások

Bódi Gábor - Comline
A rendezvény időbeosztása:
- 8:45 – 9:30 – Érkezés, regisztráció
- 9:30 – 10:00 – Megnyitó, 1. előadás
- 10:10 – 10:50 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések I. rész
- 11:00 – 11:30 – 2. előadás
- 11:30 – 12:10 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések II. rész
- 12:10 – 13:20 – Ebéd, kapcsolatépítés
- 13:20 – 14:00 – 3. előadás
- 14:00 – 14:45 – Forgószínpad kerekasztal szekciós ülések III. rész
- 15:30 – 15:45 – 4. előadás
- 15:30 – 15:45 – 5. előadás
- 15:45 – 16:10 – 6. előadás
- 16:10 – 16:30 – Zárás
Tapasztald meg egy napban, hogy mit ad az, ha:
- egy támogató közegben vagy, ahol töltődsz,
- ötleteket és azonnali segítséget kapsz,
- kipróbált, már bizonyított technikákat viszel haza,
- jó emberi és üzleti kapcsolatokat építesz,
- motiváltságod, optimizmus növekszik, vagy akár rehabilitálódik.
Nekem ennyi adat elég és döntöttem!
A VI. Vezetői Csúcstalálkozó időpontja:
2025. október 1.
9.00-16:00
A VI. Vezetői Csúcstalálkozó részvételi díja:
Early Bird*
részvételi díj-
a találkozó részvételi díját
-
finom falatokat az érkezéskor
-
svédasztalos ebédet
-
a gépjárművel érkezők számára a parkolási díjat a hotel mélygarázsában
Teljes árú
részvételi díj-
a találkozó részvételi díját
-
finom falatokat az érkezéskor
-
svédasztalos ebédet
-
a gépjárművel érkezők számára a parkolási díjat a hotel mélygarázsában
A VI. Vezetői Csúcstalálkozó helyszíne:
A rendezvénynek a Park Inn By Radisson Budapest ad otthont.
