Letölthető kifogáskezelési hanganyag olyan értékesítőknek,
akik szeretnék maguk irányítani a bevételeiket.
Emlékszel arra a kérdésre, amelynél az addig érdeklődő vevőd feszültté vált… majd végül sikerrel beszélte le magát a vásárlásról?
„A kifogás, amit nem tudtam kezelni, ezért elvesztettem az üzletet.”
Sok értékesítő fél, hogy kap egy olyan kérdést, amire nem tud felelni – vagy egy kifogást, amit képtelen kezelni.
Pedig a megfelelő technika használatával minden kifogást hatékonyan kezelhetsz (még a legkényelmetlenebb árkifogások bombáját is hatástalaníthatod alkudozás nélkül).
2 kattintással megveheted a kifogáskezelési hanganyagot – fizetés után azonnal megkapod az mp3-fájlokat és akár már a holnapi tárgyalásod során jobban tudsz kifogásokat kezelni.
Nézd meg Nagy Béla ajánlását a hanganyaghoz
Kinek ajánljuk?
Olyan értékesítőknek, akik munkájuk során a kifogások kezelése folyamatosan visszatérő nehézség. Ez a hanganyag arról szól, hogy Neked mennyit és miként kell a kifogásokkal foglalkoznod.
Egy olyan módszertan, technika, amivel ha elég fegyelmezett vagy, akkor a lehető leggyorsabban tudod sikeresen zárni az üzletet.
A hanganyag tartalma
- Mi a különbség a kifogás és a rögeszme között
- Miért hozz fel folyamatosan adott kifogást az ügyfél
- A kifogás “kezelésének” mi a célja
- Hogyan irányítsd a tárgyalást, ha felmerül egy kifogás
- Hogyan teremts gyorsan és hatékonyan zárási pozíciót az ügyfél kifogásának segítségével