Sokszor kérdezik, MIÉRT A COMLINE, MIBEN AD MÁST MINT A TÖBBI CÉG! Két szóban megfogalmazva: 100%-osan GYAKORLATIAS!
Tehát, aki a Comline-nál tanul, az természetesen elsajátítja az értékesítés minden eszközét, trükkjét, praktikáját, amire ma szüksége van ezen a zajos piacon, hogy sikeres lehessen!
Kicsit bővebben 12 pontban is összeszedtem és kíváncsi vagyok, vajon megtalálod-e benne azt, amit ha professzionálisan tudnál, még sikeresebb lennél?!
1. Megtanulja, hogyan legyen sok tárgyalása, hogyan érje el, hogy kapjon időpontot. Ráadásul úgy, hogy közben nem égeti el a listáját, nem „küldik melegebb éghajlatra” telefonon keresztül!
2. Megtanulja, hogyan tegyen jó benyomást elsőre, azaz mi is a jó indítás, a hatásos belépő, amivel el lehet indítani egy sikeres tárgyalást.
3. Megtanulja, hogyan kell bevonni a leendő partnert a kétirányú beszélgetésbe, lehetőleg az első 3 percben. Elérni azt, hogy figyeljenek rá.
4. Megtanulja, és talán ez az egyik legnagyobb trükk, hogyan érje el, hogy az ügyfelei akarjanak tőle vásárolni. Nem kell tukmálnia, nem kell erőszakosnak lennie. Nincs szüksége erőfeszítésre, egyszerűen képes elérni, hogy tőle akarjanak vásárolni.
5. Megtanulja, hogyan kell határozottan, eredményesen bemutatni a terméket/szolgáltatást az ügyfélnek és elérni, hogy az ügyfél azt gondolja, „ez egy számomra jó javaslat”!
6. Megtanulja kezelni az összes szóba jöhető kifogást, rögeszmét, amit az ügyfelek azért vetnek be, hogy megússzák a döntéshozást! Olyan eszközt kap a kezébe az értékesítő, hogy képes az üzlet javára fordítani az ügyfél kifogásait és az ügyfél felhagy az újabb és újabb kifogások kigondolásával!
7. Megtanulja a lezárás csínját-bínját! Nem jelent akadályt elérni, hogy az ügyfél meghozza a döntését és közben nem kell nyomulósnak, erőszakosnak lenni. Számos lezárási trükköt tanul, így minden helyzetre lesz megoldása és magabiztosan fog tudni zárni!
8. Megtanulja, hogyan érje el, hogy ügyfelei ajánlják, kézről-kézre adják. Ez megoldja a folyamatos ügyfél utánpótlást és soha nem lesz gondja új tárgyalások szervezésével!
Itt akár meg is állhatnánk, mert az az értékesítő, aki mind ezt tudja, sikerre van „ítélve”! De nincs vége! A mi célunk az, hogy minden értékesítő, aki a Comline-nál tanul HOSZZÚTÁVON STABILAN TUDJON SIKERES LENNI. Képes legyen megőrizni az erejét, mosolyát, személyes stabilitását akkor is, amikor visszautasítást kap, amikor minden „összeesküszik ellene”, amikor látszólag semmi oka nincs a mosolyra, akkor is fel tudjon állni és sikeres tudjon lenni! De ehhez kell még valami plusz!
9. Aki a Comline-nál tanul emberismeretre és önismeretre tesz szert. Megtanulja, hogy melyik típusú ügyfélen, melyik eszköz, trükk működik, és melyik nem.
10. Megtanulja, hogyan tudja minden típusú ügyféllel megtalálni a közös hangot, ezért képes lesz azoknak is eladni, akiknek senki nem tud! ( persze csak ha akar 🙂 )
11. Megtanulja, és látni is fogja, mi zajlik le az ügyfél fejében a tárgyalás indításától egészen az üzletkötésig! Ezért képes lesz az irányítást a kezében tartani folyamatosan. Hát nem ez minden üzletkötő vágya?
12. Megtanulja, felismeri saját erősségeit, gyengeségeit. Rájön, hogyan tudja megőrizni személyes stabilitását, energiáját, vagy ha kell visszaszerezni.
Bár végig azt írtam megtanulja, azt kellett volna írnom, hogy MEGTANULJA ÉS BEGYAKOROLJA ÉS KÉPES AZT HASZNÁLNI. De azért nem ezt írtam, mert nálunk amit megtanulnak az értékesítők, azt tudják, ami azt jelenti, hogy képesek azt a valós életben is használni sikerrel!
Állítom, hogy nincs ma teljesebb körű, hatékony értékesítőképzés az országban. Állítom, hogy minden szintű és tudású értékesítő be tud kapcsolódni a képzésbe és mérhetően növelni a teljesítményét a képzés után, akár 300%-kal, vagy többel. Referenciánk van rá, nem 1, nem 100.
Hogyan, milyen módszerrel, mennyi idő alatt, mennyibe kerül?