Általános Szerződési Feltételek

/Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek 2017-05-03T16:09:06+00:00

Regisztráció

Vásárlás felhasználói regisztrációval is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni.

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

Ügyeljen az adatok pontos megadására.

A megrendelés folyamata rendezvény esetén

1. A rendezvényre való jelentkezéshez szükséges adatok megadását követően, a bankkártyás fizetési mód választása után, a “Jelentkezem” gombra kattintva átirányításra kerül az ügyfél a számlázás és fizetési oldalunkra.

2. Amennyiben már regisztrált és megadta korábban a megadott e-mail címét, adatait nem szükséges újra felvinni, ellenkező esetben ki kell tölteni a megadott űrlapon a számlázási adatokat.

3. A számlázási adatok kitöltését követően az oldal alján a “Fizetés bankkártyával” gombra kattintva Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

4. A Bankkártya adatok megadása és a rendelés sikeres kifizetését követően visszaérkezik oldalunkra ahol a “Sikeres kártyás vásárlás” üzenet fogja várni Önt.

5. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Comline Budapest Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a weboldalon rendelt szolgáltatásokra nem vonatkozik.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül teheti meg.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd: 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet

Ügyfélszolgálat, panaszkezelés:

Felhasználók a webshopban történt vásárlással kapcsolatos kérdéseiket, észrevételeiket, panaszaikat az alábbi elérhetőségek bármelyikén eljuttathatják a Comline Budpest Kft-hez:

Az EU területén élő személyek a vitás ügy rendezése érdekében fordulhatnak az Európai online vitarendezési platformhoz is.
Azokban a nem kívánt esetben, amikor a Comline Budapest Kft nem nyújt a vásárló részére az észrevétele rendezése során megnyugtató megoldást, úgy vélt, illetve jogos érdeke érvényesítését polgári peres úton kezdeményezheti.

Adatkezelés

Az Ön személyes adatainak védelme a Comline Budapest Kft és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre(például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.