Hideghívás

/Hideghívás

Mi is a hideghívás?

Amikor az értékesítő felhív ismeretlen személyeket egy listáról. Ezt a tevékenységet nevezzük hideghívásnak, utalva a hívó és hívott felek közti személyes kapcsolat vagy ismeretség teljes hiányára a telefonhívást megelőzően. (Eredeti angol nevén cold call.) A hideghívás a GDPR bevezetésével sok területen, már nem alkalmazható a régi módon. Viszont még mindig van olyan értékesítési terület, ahol a mai napig az egyik leghatékonyabb kapcsolatba lépési mód egy értékesítő számára.

A hideg hívás alapú értékesítés, az értékesítés olyan formája, ami nem épít előzetes meggyőzésre, vásárlói tudásra a termék eladása kapcsán.  Hanem már az első kapcsolat-felvételkor az eladást célozza meg. Mindezt egy olyan jelölttel, akivel előzőleg nem voltunk kapcsolatban, és nem számít arra, hogy keresni fogjuk.

Hideghívás tréning

A hideghívás technikáját, módszereit, trükkjeit mutatjuk be a hideghívás tréningünkön, ahol megtanítjuk neked, hogyan lehet eredményesen és rossz érzés nélkül végezni a telefonálást.

Hideghívás Online kurzus

  • amint meghallják mivel foglalkozol azonnal leráznak?
  • amint meghallják mivel foglalkozol azonnal leráznak?
  • lemondják a megbeszélt időpontot aztán fel sem veszi, amikor hívod?
  • már a telefonban minden információt meg akar kapni az ügyfél, és ezt követően nem kapsz időpontot?

Mindezekre megoldást kapsz az időpont egyeztetés értékesítőknek tréning online verziójában.

Telefonálj eredményesebben, szerezd meg ezt a tudást online, és nézd újra korlátlanul!

Kattints ide az online kurzus megtekintéséhez!

Hideghívás hanganyag

Hívj akár hideget, akár meglévő kapcsolatrendszert, nem mindegy milyen eredményességgel végzed azt. A telefonos időpont egyeztetés technikáját, módszereit, trükkjeit sajátíthatod el ebből a hanganyagból. Kattints ide, és tudd meg, hogyan leszel eredményesebb a telefonálásban.

További bejegyzések a témakörben:

Gyávaság, mikor közösségi médiával próbálod kiváltani a telefonálást az értékesítésben?

Mondhatnád, hogy Te nem kerülöd el a telefonhívásokat, és mindig az első vonalban állsz (vagy ülsz). De valamiért mégis kattintottál. Akkor vagy őszinte vagy magaddal, vagy kíváncsi arra, mit is gondolok erről. Mindkét esetben itt a helyed, izgalmas lesz a címbeli kérdésre adott válasz minden részlete. Annyit már mindenesetre most elárulok a válaszból, hogy [...]

Apropó, avagy hogyan szerezd meg az ügyfél figyelmét telefonban!

Már megint a telefonálás a téma. Igen, tudjuk, hogy eszméletlen sokat beszélünk róla. Viszont a fontos dolgokról beszélni kell. És azon, hogy hogyan telefonálsz sok pénz(ed) múlik. Ez az egyik olyan kapu az értékesítésedhez, ahol másodpercek és félmondatok alatt lehet elbukni vagy megszerezni egy ügyfelet. Pont azért kell most, és máskor is sokat beszélnünk [...]

Te adnál magadnak időpontot telefonban?

Kezdd el fejben mondani a szöveget, amivel indítani szoktál ismeretlen ügyfélnél, és képzeld azt, hogy neked mondják. Elmondják neked, kik ők, elmondják mit akarnak, elmondják neked, miért érdemes találkozni velük. Várják a döntésed, hogy egyeztessenek veled egy időpontot és helyszínt. Hogy döntenél, ha magadat és a szövegedet hallanád? Gondold át. Várok. Az Időpontegyeztetésről tartott [...]

Miért utálja a telefonálást az értékesítők jelentős százaléka?

Ha megkérdezel 10 értékesítőt, hogy szereti-e a telefonos egyeztetést, maximum kettő mond őszintén igent – és ez még optimista becslés. A legtöbben kifejezetten utálunk telefonon értékesíteni, illetve személyes találkozót kérni. De vajon, miért van ez, és hogyan győzedelmeskedhetünk a gyűlölet felett – ezáltal hogyan lehetünk sikeresek abban, amit utálunk? A cikkből kiderül. [...]

Amin áll vagy bukik egy értékesítő sikeressége: időpont egyeztetés telefonon

Lassan negyedszázados tapasztalatom mondatja ki velem, hogy az értékesítői társadalom Achillesz sarka nem más, mint a telefonos időpontegyeztetés. Pusztán annak gondolata, hogy fel kell emelni a telefont, és idegen embereket kell hívni, sok értékesítőből fizikai reakciót vált ki: gyomorgörcs, hasmenés, ideges izzadás, menekülési kényszer, hányinger, stb. Sorolhatnám a kellemetlenebbnél kellemetlenebb tüneteket, amit képesek produkálni, de [...]

Buktál már el biztosnak gondolt időpont egyeztetést?

Az időpont egyeztetést 3 fő kategóriára bonthatjuk. Vadidegen ügyféljelöltek felhívása ( hideghívás) Ajánlásból kapott ügyféljelöltek felhívása Meglévő kapcsolatrendszerből jelöltek hívása (Ismerős és baráti kör) Telefonos időpont egyeztetést 3 fő kategóriája: Ismeretlenek, ajánlásból kapott jelöltek és meglévő kacspolatrendszer hívása A közös pont, ugyan azokat a lépéseket kell a megfelelő sorrendben végrehajtanunk az időpont [...]

MA MÁR A HIDEGHÍVÁS NEM MŰKÖDIK!

Igaz ez vagy nem igaz? Azt gondolom lehet ezen elmélkedni, vitatkozni, lándzsát törni egyik vagy másik érv mellett, de végül is a tény az tény: ahhoz, hogy egy kijáró értékesítő sikeres legyen, sok-sok tárgyalásra van szüksége, amit be kell egyeztetni telefonon! Azt is tudjuk, hogy sok értékesítőnek hidegrázása van a puszta gondolattól, hogy fel [...]

SIKERES IDŐPONT EGYEZTETÉSI TECHNIKÁK

Sok értékesítő hagy fel a szakmájával az időpont egyeztetéssel kapcsolatos problémák miatt Folyamatosan fordulnak meg nállunk az értékesítési képzéseinken olyan értékesítők, akik a személyes tárgyalásokban meglehetősen sikeresek. Ennek ellenére szinte bármit hajlandóak lennének megtenni azért, hogy ne kelljen telefonon időpontokat egyeztetniük maguknak. Arról álmodnak, hogyha „beindul az üzlet”, akkor azonnal felvesznek maguk mellé [...]

HATÉKONY ÜGYFÉLSZERZÉS TELEFONON

Ha az ügyfélszerzés telefonon akár csak kicsivel is jobban menne az értékesítőknek, akkor könnyedén meg tudnák duplázni a jutalékaikat Különösen a kezdő értékesítők problémája a „mázsás telefonkészülék”… De sokszor még több éve sikeres értékesítők is panaszkodnak, hogy ha az ügyfélszerzés telefonon akár csak kicsivel is jobban menne nekik, akkor könnyedén meg tudnák [...]

MŰKÖDŐ HIDEGHÍVÁS TECHNIKÁK

A legtöbb értékesítő tart a hideghívásoktól, és kényelmetlenül érzi magát az ilyen típusú telefonálással. Aki már több, mint egy hónapja foglalkozik értékesítéssel, az szinte biztosan találkozott a cége vagy főnöke azon igényével, hogy hívjon fel számára ismeretlen személyeket egy listáról. Ezt a tevékenységet nevezzük hideghívásnak, utalva a hívó és hívott felek közti [...]