Mi zajlik az ügyfél fejében?

Kinek szól ez a kurzus? Azoknak szól ez a program, akik olvasás közben magukra ismernek: Ha olykor-olykor azon veszed észre magad, hogy az ügyfél irányítja a beszélgetést! Ha rendszeresen úgy próbálod meggyőzni  a vásárlóidat, hogy mindent elmondasz, amit csak tudsz, hogy hatást érj el, de legtöbbször nem jön be! Ha rendszeresen előfordul, hogy meghallgatnak, majd … Olvass tovább Mi zajlik az ügyfél fejében?

Hogyan keress pénzt az első hónapodban pénzügyi tanácsadóként?

Kinek szól ez a kurzus?  Értékesítési vezetőknek csoport vezetőknek, akik pénzügyi területen dolgoznak és aktívan toboroznak. Hatékonyan és gyorsan akarják munkába állítani és termelővé tenni az új munkatársakat. Olyan értékesítőknek alkuszoknak, akik nem elégedettek az eddigi tárgyalási taktikájukkal. Mert az új szerzési arányuk 10 ből 2 vagy rosszabb. Miért érdemes megnézned?  Azonnal alkalmazható tárgyalási taktikát … Olvass tovább Hogyan keress pénzt az első hónapodban pénzügyi tanácsadóként?

Hogyan motiváld az értékesítőidet?

Kinek szól ez a kurzus? Cégvezetőknek, akik többet akarnak kihozni az értékesítőikből. Értékesítési vezetőknek, akik egyetértenek a következővel: A Te üzletkötőid is „jóllakottak”, épp annyit értékesítenek, amennyit kell? Esetleg már csak „rendelésfelvevőt” játszanak, azaz, aki venni akar, azt kiszolgálják? Te idegeskedsz, Te gondolkozol azon, hogyan vedd őket rá arra, hogy többet, éhesebben, előre gondolkodva, a … Olvass tovább Hogyan motiváld az értékesítőidet?

Legyél kitartó, de ne légy nyomulós!

Kinek szól ez a kurzus? Azoknak, akik a következő felsorolásban legalább egy pontban magukra ismernek: Előfordul, hogy olykor-olykor „lepattintanak”? Kitartanál, de nem akarsz nyomulós lenni? Nem akarod, hogy erőszakosnak tartsanak? Néha valami varázslatra lenne szükséged, hogy az ügyfelek jobban megnyíljanak? Te jobban akarod, mind az ügyféljelölted. Alkalmanként erőszakossággal vádolnak az ügyfeleid! Néha, már te is … Olvass tovább Legyél kitartó, de ne légy nyomulós!